search
menu

هتل Pearl Design Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pearl Design Hotel
انواع اتاق در هتل پیرل
امکانات اتاق‌های هتل پیرل
بار و بوفه هتل پیرل
امکانات عمومی هتل پیرل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل پیرل

درباره هتل Pearl Design Hotel


هتل پیرل از هتل‌های ۴ ستاره‌ای شهر فرانکفورت آلمان است. این هتل که با دیزاین داخلی جذاب و نورپردازی‌های خاص خود به یکی از بهترین‌های شهر در بین هتل‌های چهار ستاره‌ای تبدیل شده‌است، با ارائه انواع خدمات و اقامتی دنج و به یادماندنی در انتظار میهمانان از سرتاسر جهان است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما فرانکفورت را دارید Pearl Design Hotel با کادر مجرب خود یکی از بهترین‌ گزینه‌ها برای اقامت شما خواهد بود.

انواع اتاق در هتل پیرل


دیزاین اتاق‌ها مهمترین قسمت هر هتلی محسوب می‌شود. اتاق‌های هتل پیرل هم با دیزاین داخلی جذاب باعث خواهد شد که در طول اقامت حوصله‌تان سر نرود. انتخاب میهمانان در هتل بین سینگل روم و دابل روم متغییر است. سینگل روم با یک تخت، برای سفرهای فردی گزینه مناسبی است. در صورت سفر با دوست یا همسر خود، می‌توانید از دابل روم با دو تخت استفاده کنید. ضمناً اتاق خانوادگی هم می‌تواند از دیگر گزینه‌های شما برای اقامت باشد. اگر نوزادی در خانواده دارید، نگران نباشید که امکان درخواست تختی جداگانه برای آن وجود دارد. به یاد داشته باشید که چک هتل Pearl Design Hotel از ساعت ۱۴ و چک اوت آن تا ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق‌های هتل پیرل


هر اتاق هتل پیرل به طوری طراحی شده‌است که بهترین تجربه اقامت را برای شما به ارمغان آورد. هر اتاق دارای تهویه هوای مطبوع، تلویزیون سفحه تخت، حمام و سشوار است. از بعضی اتاق‌‌های این هتل نیز چشم انداز زیبای شهر فرانکفورت قابل رؤیت است. همچنین دستگاه قهوه‌ساز و چای‌ساز در هر اتاق در دسترس است که بتوانید روز خود را با انرژی بیشتری شروع کنید. خدمات اتو و لباسشویی هم با پرداخت هزینه در خدمت اقامت کنندگان گرامیست. به یاد داشته باشید که سیگار کشیدن در اتاق‌ها ممنوع بوده و همچنین هتل Pearl Design Hotel از پذیرش حیوانات خانگی معذور است.

بار و بوفه هتل پیرل


یکی از دلایلی که باعث محبوبیت این هتل شده‌است، ارائه انواع غذا برای گیاه خواران است. اگر نمی‌خواهید در طول سفر خود رژیم خود را بشکنید، کافیست هنگام سفارش از بوفه هتل، غذای رژیمی درخواست کنید. بار زیبای این هتل هم با سرو انواع نوشیدنی گرم و سرد لذت سفرتان را چندین برابر خواهد کرد. هیچ چیز نمی‌تواند بهتر از نوشیدن قهوه‌ای خوش عطر با منظره فرانکفورت در تراس این هتل باشد.

امکانات عمومی هتل پیرل


یکی از دلایل رضایت بیشتر افراد از هتل پیرل، نزدیک بودن آن به ایستگاه مرکزی فرانفورت و ارائه خمات نفیس برای اقامت کنندگان آن است. میز پذیرش ۲۴ ساعته در خدمت میهمانان است. وای فای هم در تمامی نقاط هتل به طور رایگان در خدمت مسافران است. از طرفی دیگر، هتل پیرل پارکینگی اختصاصی در اختیار اقامت کنندگان قرار می‌دهد. فرودگاه فرانکفورت با ماشین تنها ۱۵ دقیقه از هتل فاصله دارد که این امر نگرانی شما از دیر رسیدن به فرودگاه را کاهش خواهد داد. از دیگر فعالیت‌های هتل پیرل می‌توان به تورهای دوچرخه سواری آن اشاره کرد که با پرداخت هزینه اندک برای کرایه دوچرخه می‌توانید از آن لذت ببرید. مزایای هتل Pearl Design Hotel تنها به این محدود نمی‌شود. نزدیک بودن هتل به رستوران‌های معروف شهر باعث خواهد شد تا غذایی دلچسب و تکرار نشدنی در فرانکفورت تجربه کنید. همچنین مسلط بودن کادر هتل به انگلیسی خیال شما را در مورد زبان راحت خواهد کرد. با خرید بلیط هواپیما فرانکفورت و اقامت در این هتل هرگز پشیمان نخواهید شد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پیرل


فاصله هتل پیرل تا موزه فیلم آلمان: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل پیرل تا موزه زوفر: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل پیرل تا پل آیزنشتیگ: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل پیرل تا منطقه رومربرگ: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل پیرل تا منطقه هاوت واخه: ۲ کیلومتر
فاصله هتل پیرل تا کلیسای جامع سنت بارتولومیو: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله هتل پیرل تا کلاین مارکت هال: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله هتل پیرل تا موزه اشتدل: ۱٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است