search
menu

هتل DORMERO Hotel Frankfurt

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل DORMERO Hotel Frankfurt
اتاق های هتل دور مرو فرانکفورت
امکانات تفریحی هتل دور مرو
امکانات عمومی هتل دور مرو
خوراکی های هتل دور مرو
اماکن دیدنی نزدیک به هتل دور مرو فرانکفورت

درباره هتل DORMERO Hotel Frankfurt


هتل دور مرو در شهر فرانکفورت قرار دارد. این هتل ۴ ستاره برتر در ۱۰۰ متری نمایشگاه تجاری فرانکفورت قرار گرفته است. در همه اتاق های این هتل وای فای رایگان ، تلویزیون رایگان و نوشیدنی در مینی بار عرضه می شود. با خرید بلیط هواپیما فرانکفورت و سفر به شهر بین المللی و تجاری فرانکفورت یکی از بهترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد. این هتل که در منطقه مرکزی Europaviertel شهر و تنها چند قدم دورتر از مرکز نمایشگاه فرانکفورت به چشم می خورد، در محیطی سرشار از آرامش کامل اقامت دلنشینی را برای شما به ارمغان خواهد داشت. هتل DORMERO Hotel Frankfurt برای مهمانانی که بی خیال خرید بلیط هواپیما و سفر هوایی شده و سفر با خودروی شخصی را ترجیح داده اند پارکینگ اتومبیل خصوصی دارد. ایستگاه قطار S-Bahn فقط ۳۰۰ متر با این هتل فاصله دارد که به ایستگاه مرکزی فرانکفورت در عرض ۳ دقیقه می توانید با قطار برسید. این هتل دقیقا مخصوص آنهایی است که می خواهند ببینند و دیده شوند. جایی که سرشار از تخیل است، همچنین مناسب افرادی است که دوستدار فناوری هستند. هتل DORMERO Hotel Frankfurt دارای یک سالن افسانه ‌ای و تماشایی رقص باله با سبک معماری نئورنسانس بسیار بی نظیر است که در ظاهر مانند عمارت سلطنتی به نظر می رسد. سقف هتل ترکیبی از معماری باروک و روکوکو با نقش و نگارهای هنرمندان و شمعدان‌های کریستالی تزئین شده است. مبلمان هتل در لابی و اتاق ها بسیار مجلل هستند، اتاق‌های هتل دور مرو مدرن با سنگ مرمر و کف‌های چوبی تزئین شده‌اند که مورد پسند همه سلیقه ها است. مطمئنا هیچ کس ناراضی از این هتل خارج نمی شود.

اتاق های هتل دور مرو فرانکفورت


هتل دور مرو دارای دو نوع اتاق است؛ اتاق دابل استاندارد که شامل یک تخت دونفره است و اتاق دابل کامفورت نیز شامل یک تخت دو نفره است. این هتل دارای ۱۴۸ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار و تلویزیون های ال سی دی و برنامه های ماهواره ای رایگان است که آماده پذیرایی از مسافران هستند. دسترسی به اینترنت رایگان، سرویس اتاق ها و حمام خصوصی با وان یا دوش همراه با لوازم آرایش و سشوار در همه اتاق ها وجود دارد. همچنین اتاق ها در هتل DORMERO Hotel Frankfurt دارای دکور مدرن و سفیدی هستند که شامل حمام هایی از جنس گرانیت هستند. فیلم های نامحدود نیز در هر اتاق گنجانده شده است تا وقت هایی که در هتل هستید با این فیلم ها سرگرم شوید. اتاق های هتل دور مرو به سیستم گرمای و سرمای و ضد صدا مجهز هستند. خدمات روزانه اتاق ها نیز در این هتل رایگان انجام می گیرد.

امکانات تفریحی هتل دور مرو


از امکانات تفریحی هتل دور مرو می توان به وجود اسپا، سونا و مرکز تناسب اندام اشاره کرد. نگهداری بچه، واکس کفش ها، خدمات خشکشویی و خدمات رختشویی با هزینه اضافی امکانپذیر است.

امکانات عمومی هتل دور مرو


اینترنت بی سیم در همه نقاط هتل اعم از محوطه، لابی و اتاق ها رایگان عرضه می شود. خدمات پذیرش به صورت ۲۴ ساعته همراه با صندوق امانات است. هتل دور مرو دوستدار حیوانات خانگی است و برای ورود این حیوانات نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیستید. همچنین برای افراد سیگاری نیز اتاق مخصوصی در نظر گرفته شده است. از دلایلی اصلی انتخاب هتل دور مرو در فرانکفورت می توان به قیمت های مناسب هتل اشاره کرد، همچنین امکان رزرو به صورت آنلاین وجود دارد که بسیار ایمن است. کارکنانی مجرب و خوش برخورد برایتان اقامتی رویایی فراهم می کنند. کارکنان هتل دور مرو به زبان های انگلیسی، آلمانی مسلط هستند. در فضای بیرونی هتل DORMERO Hotel Frankfurt نیز تراس وجود دارد و می توانید در این تراس ها استراحت کنید و از چشم انداز بیرون هتل لذت ببرید.

خوراکی های هتل دور مرو


صبحانه بوفه هر روز صبح در رستوران زیبای هتل DORMERO فرانکفورت آماده پذیرایی از مسافران است؛ رستوران هتل نیز با کفپوش های چوبی و آثار هنری شیک و غذاهای خوشمزه آماده ارائه خدمات است. انواع شکلات و بیسکوئیت، میوه و نوشیدنی های الکلی و غیرالکی نیز همراه با پرداخت هزینه است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل دور مرو فرانکفورت


فاصله هتل دور مرو تا موزه طبیعی سنکنبرگ: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله هتل دور مرو تا باغ پالم: ۳ کیلومتر
فاصله هتل دور مرو تا برج اصلی: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله هتل دور مرو تا موزه اشتادل: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله هتل دور مرو تا خانه گوته: ۴ کیلومتر
فاصله هتل دور مرو تا خانه اپرا: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله هتل دور مرو تا موزه هنر فرانکفورت: ۴٫۱ کیلومتر
فاصله هتل دور مرو تا کلیسای سنا پل: ۴ کیلومتر
فاصله هتل دور مرو تا کلیسای فرانکفورت: ۴٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است