search
menu

هتل Capri by Fraser, Frankfurt

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Capri by Fraser, Frankfurt
امکانات و خدمات عمومی هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت
انواع اتاق های هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت
امکانات اتاق های هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت
گزینه های صرف غذا در هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت
دیگر خدمات و امکانات هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت
موقعیت مکانی هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت
دلایل انتخاب هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت

درباره هتل Capri by Fraser, Frankfurt


هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت (Capri by Fraser, Frankfurt)، یکی از هتل های ۴ ستاره تاپ فرانکفورت با موقعیت مکانی عالی است. این هتل در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده و به بسیاری از جاذبه های اصلی و مهم دسترسی سریع و آسان دارد. خدمات و امکاناتی که در هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت برای مهمانان ارائه می گردند، در حد بسیار عالی و حتی فراتر از آن چه از یک هتل ۴ ستاره انتظار می رود، هستند و همین عاملی است تا گردشگران هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما هتل Capri by Fraser, Frankfurt را به عنوان محل اقامت رزرو کنند. طراحی و دکوراسیون کلی هتل و اتاق هایش بسیار مدرن، دلنشین و زیبا هستند و با داشتن هرگونه امکانات لازم جهت تجربه اقامتی راحت، احساس رضایت و آرامش را در مهمانان ایجاد می کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت


در هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت آسایش و رفاه مهمانان از هر لحاظ در نظر گرفته شده است. یکی از خدماتی که برای مهمانان هم بسیار اهمیت دارد، ارائه اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل است. مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما فرانکفورت سفر کرده و این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند، می توانند بدون محدودیت شبانه روز از اینترنت رایگان هتل استفاده کنند. برای مسافرانی که با خودروهای شخصی خود به فرانکفورت سفر می کنند، پارکینگ ایمن مهیا شده و بابت هر روز پارک خودرو هزینه مشخصی از مهمان دریافت می گردد. پذیرش حیوانات خانگی با دریافت هزینه اضافی در هتل Capri by Fraser, Frankfurt انجام می شود. همچنین، برای حیوانات خانگی امکانات مخصوص ارائه می گردد. برای مهمانانی که به ورزش در طول سفر حساس هستند و به سلامت و تناسب اندامشان اهمیت می دهند، ۱ سالن ورزشی فوق العاده زیبا و مجهز به صورت رایگان در نظر گرفته شده است. تجهیزات و امکانات باشگاه ورزشی هتل واقعا عالی هستند. در هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت مهمانان کم توان یا ناتوان فراموش نشده اند. برای این مهمانان خدمات ویژه ارائه می گردد و امکاناتی ارائه می شود که اقامت را برایشان آسان تر و دلچسب تر می کند.

انواع اتاق های هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت


اتاق های هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت عایق صدا، ضد آلرژی و سیگار- ممنوع (استعمال دخانیات ممنوع است) هستند. استعمال دخانیات در سراسر هتل ممنوع بوده و سیستم های اعلام حریق در صورت تشخیص هرگونه دود به صدا در می آیند.

امکانات اتاق های هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت


همه اتاق های هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت بزرگ و وسیع هستند، به سبک خاص و بوتیک طراحی شده اند، لوزم آن با ترکیب رنگی جذاب و شیک چیدمان یافته اند و بسیار دلگشا و مدرن هستند. در همه اتاق های هتل Capri by Fraser, Frankfurt تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، تخت، میز، صندلی، سیستم تهویه ممطبوع، سیستم گرمایشی، صندوق امانات (گاو صندوق دیجیتالی)، سیستم اعلام حریق، کمد لباس، سرویس بهداشتی خصوصی، لواز بهداشتی رایگان، حوله، دمپایی، چراغ مطالعه، میز تحریر، فضای آشپزخانه ای شامل سینک ظرفشویی و کابینت، چای/ قهوه ساز، میز ناهارخوری و ... وجود دارند. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار عالی و رضایت بخش هست. خدمات خانه داری نیز به طور روزانه به همه اتاق ها ارائه می گردد.

گزینه های صرف غذا در هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت


در رستوران هتل صبحانه هر روز به صورت بوفه ای (سلف سرویس) با تنوع غذایی زیاد برای مهمانان آماده می شود. وعده های دیگر نیز به صورت منوی آلاکارته (انتخابی) به مهمانان سرو می شوند و شامل غذاهای خوشمزه و متنوع هستند. ۱ بار نوشیدنی جات نیز برای ارائه انواع نوشیدنی ها در محیطی زیبا، دنج و شیک وجود دارد که برای استراحت عصرانه محل مناسبی به حساب می آید. همچنین، در نزدیکی هتل Capri by Fraser, Frankfurt رستوران های زیادی وجود دارند. مهمانان می توانند با طی کردن مسافتی به مدت زمان ۱۰ دقیقه به یکی از آن ها بروند و از غذاهای گوناگون امتحان کنند.

دیگر خدمات و امکانات هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت


در هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت تمامی آن چه مهمانان برای ۱ اقامت راحت لازم دارند ، فراهم گشته است. در این هتل امکاناتی چون آسانسور، روزنامه، آتش خاموش کن، اتاق چمدان، فکس، فتوکپی، خشکشویی، لاندری، مرکز تجاری، برگزاری همایش و جلسات و میتینگ و ... برای مهمانان در نظر گرفته شده اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در بخش لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی به تمام سوالات و نیازهای مهمانان پاسخ می دهند. پرسنل هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و هلندی مسلط هستند و با مهمانان به خوبی ارتباط برقرار می کنند.

موقعیت مکانی هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت


هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت در یکی از بهترین نقاط شهر، یعنی منطقه "ماین" واقع شده و به رودخانه ماین، ایستگاه مترو، چندین جاذبه اصلی شهر دسترسی آسان دارد.

دلایل انتخاب هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت


این هتل با ارائه خدمات و امکانات متنوع، به روز و رفاهی توانسته تا به امروز رضایت و خوشنودی همه مهمانانش را به دست آورد. این هتل از جمله هتل هایی است که مهمانان دائمی خود را دارد. مهمانان در هر بار سفر به فرانکفورت اقامت در هتل Capri by Fraser, Frankfurt را برای بار چندم ترجیح می دهند. همچنین، رفتار خونگرم و صمیمانه پرسنل هتل و موقعیت مکانی بسیار خوب آن از دیگر دلایل انتخاب هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت از طرف مهمانان است.

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت


فاصله هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت تا موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت تا ایستگاه مترو ماین: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت تا برج ماین: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت تا لیبگهاوس: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت تا موزه اشتادل: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت تا موزه ارتباطات فرانکفورت: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت تا موزه هنرهای کاربردی فرانکفورت: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله هتل کاپری بای فریزر فرانکفورت تا پل آهن: ۳٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است