search
menu

هتل Rooms Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rooms Hotel Tbilisi
امکانات کلی هتل رومز تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رومز تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Rooms Hotel Tbilisi


هتل رومز تفلیس با ارائه اقامتگاه‌های با کیفیت در مناطق دیدنی، رستوران‌ها و منطقه فرهنگی تفلیس، گزینه‌ای محبوب برای مسافران تجاری و تفریحی است. از این‌جا، میهمانان می‌توانند از همه امکاناتی که شهر پرجنب ‌و جوش تفلیس ارائه می‌کند نهایت استفاده را ببرند. این هتل با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر را فراهم می‌کند. ماهیت و تاریخچه ساختمان حفظ شده است. محله‌ای که هتل در آن واقع شده است یک پاتوق آرام ارائه می‌دهد. باغ گیاه شناسی ملی گرجستان و موزه ملی گرجستان از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل به شمار می‌آیند که مورد توجه گردشگران و مسافران بسیاری قرار گرفته‌اند. این هتل ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی روستاولی فاصله دارد. ایستگاه قطار تفلیس در ۶ کیلومتری و فرودگاه بین المللی تفلیس در ۱۷ کیلومتری هتل رومز تفلیس قرار دارند. معماران این پروژه با موفقیت ساختمان صنعتی سابق یک انتشارات قدیمی را به یک هتل ۸ طبقه معاصر تبدیل کرده‌اند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به تفلیس را داشته باشید، هتل Rooms Hotel Tbilisi گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل رومز تفلیس


همه اقامتگاه های هتل Rooms Hotel Tbilisi دارای امکانات رفاهی متفکرانه‌ای هستند تا احساس راحتی بی‌نظیری را تضمین کنند. خدمات پذیرش به صورت ۲۴ ساعته در این هتل ارائه می‌شود. برای میهمانانی که با ماشین شخصی خود سفر می‌کنند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. برای افرادی که دارای کم توانی یا ناتوانی جسمانی هستند، خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی نیز ارائه می‌دهد. هتل رومز تفلیس دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد.
برای آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل هیچ گونه ممانعتی وجود ندارد. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. یک مرکز تناسب اندام مجهز برای علاقمندان به ورزش و بدنسازی در این هتل وجود دارد. میهمانان می‌توانند از سالن بدنسازی رایگان شامل تردمیل، دوچرخه ورزشی، توپ‌های ورزشی و ست دمبل بهره‌مند شوند. برای گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در تورهای پیاده‌روی شرکت کنید. تورهای مربوط به فرهنگ محلی و سفرهای یک روزه را می‌توان با هزینه اضافی ترتیب داد. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و مودب هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی و روسی آماده استقبال از میهمانان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل رومز تفلیس دارای انواع اتاق‌های کوئین، اتاق توئین با چشم انداز باغ، اتاق کینگ و اتاق کوئین دارای تراس است. طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها در اتاق‌های هتل Rooms Hotel Tbilisi وجود دارد. از جمله این امکانات می‌توان به تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، وای فای رایگان، مینی بار، میز، تلفن و تجهیزات تهیه چای و قهوه اشاره کرد. همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع هستند. برای آسایش و راحتی میهمانان نیز در هر اتاق حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


صبحانه آلاکارت هر روز در رستوران هتل رومز تفلیس سرو می‌شود. رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. منوهای رژیم غذایی در صورت درخواست در دسترس هستند. بار هتل نیز با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است.

فاصله هتل رومز تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکادمی ملی علوم گرجستان: ۴۰۰ متر
فاصله تا تئاتر اپرا و باله تفلیس: ۹۰۰ متر
فاصله تا کاخ ورزش تفلیس: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ ریاست جمهوری: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است