search
menu

هتل Mia B&B Old Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mia B&B Old Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل میا بی اند بی تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میا بی اند بی تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mia B&B Old Tbilisi


هتل میا بی اند بی اولد تفلیس از جمله مجهزترین هتل‌های چهار ستاره در شهر تفلیس است که در منطقه معروف و قدیمی ورا قرار گرفته است. اطراف این هتل چندین گالری‌ هنری معروف، سالن‌های مشهور باله و سالن‌های نمایش تئاتر قرار گرفته است. علاوه بر آن جاهای دیدنی معروف شهر تفلیس نظیر میدان آزادی، باغ وحش تفلیس و باغ گیاه شناسی ملی گرجستان نیز در فاصله نزدیکی از هتل میا بی اند بی اولد تفلیس قرار گرفته‌اند. این موقعیت مکانی مناسب با امکانات متنوع واحدهای اقامتی و خدمات رسانی مطلوب ترکیب شده‌اند تا از هتل میا بی اند بی اولد تفلیس مکانی منحصر به فرد برای اقامت گردشگران تفلیس بسازند. گفتنی است آن دسته از گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما تفلیس سفر می‌کنند نیز با بهرمندی از ترانسفر فرودگاهی هتل می‌توانند به راحتی به فرودگاه بین المللی تفلیس که در فاصله ۱۶ کیلومتری این هتل واقع شده است، تردد کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل میا بی اند بی تفلیس


هتل میا بی اند بی اولد تفلیس برای ایجاد اقامتی راحت و جلب رضایت مهمانان هتل امکانات رفاهی مطلوبی فراهم کرده است. از میان این امکانات می‌توان به ارائه فاکتور در تسویه‌حساب نهایی، صرافی تبادل ارز، بخش راهنمای گردشگران و تور، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتوی لباس مهمان، خدمات خانه‌داری روزانه، تاکسی سرویس، خشکشویی، سیستم تشخیص دود، لاندری، روم سرویس، رستوران، تهیه فتوکپی، ارسال فکس، نگهبانی فعال شبانه روزی، سالن زیبایی، سوپرمارکت کوچک، سیستم اطفاء حریق، دوربین مدار بسته در فضاهای عمومی هتل، هشدار امنیتی، خدمات رفت و برگشت به فرودگاه و اینترنت رایگان وای‌فای در فضاهای عمومی هتل اشاره کرد. در کنار همه اینها پارکینگ اختصاصی هتل نیز برای استفاده رایگان مهمانان تعبیه شده است تا با خیالی آسوده اتومبیل خود را در فضایی امن پارک کنند. ناگفته نماند که برای استفاده از پارکینگ اختصاصی هتل لازم است از قبل اقدام به رزرو جا کنید. بعلاوه اگر در طول اقامت خود در هتل میا بی اند بی اولد تفلیس نیاز به دریافت پول نقد داشته باشید دستگاه عابر بانک نیز موجود است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل Mia B&B Old Tbilisi اتاق‌ها و سوئیت‌های در طیف متنوعی دسته‌بندی می‌شوند که از میان آنها می‌توان انواع اتاق‌های دلوکس، آپارتمان پنت هاوس، اتاق‌های دونفره اقتصادی و سوئیت‌های بزرگ اقامت خانواده را ذکر کرد. برخی از سوئیت‌های طبقات فوقانی هتل دارای بالکن‌هایی با مناظر طبیعی شهر تفلیس هستند. در برخی از واحدها به ویژه واحدهای آپارتمانی و سوئیت‌های هتل یک آشپزخانه اختصاصی هم قرار دارد تا مهمانان بتوانند با استفاده از لوازم آشپزی که در آن قرار دارد به طبخ غذای دلخواه خود مشغول شوند. بعلاوه تمامی اتاق‌ها مجهز به عایق‌های صوتی هستند و همین امر سبب جلوگیری از ایجاد سر و صدا در فضای اتاق‌ها است. گفتنی است که تمامی واحدهای اقامتی هتل میا بی اند بی اولد تفلیس دارای سرویس بهداشتی اختصاصی و داخل اتاق هستند. بعلاوه لازم به یادآوری است که اتاق‌های هتل از نوع سیگار ممنوع هستند و فضای مجزایی برای استعمال سیگار در نظر گرفته شده است. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل میا بی اند بی اولد تفلیس دارای امکاناتی هستند که برای اقامتی راحت و آسوده لازم است. از میان امکانات متنوعی که در هر کدام از واحدهای اقامتی هتل قرار دارد می‌توان مواردی نظیر چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباسی و لوازم بهداشتی را ذکر کرد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانانی که در Mia B&B Old Tbilisi Hotel اقامت می‌کنند برای انجام تفریحات مختلف گزینه‌های متعددی پیش روی خود دارند. در واقع هتل میا بی اند بی اولد تفلیس با اقداماتی نظیر تدارک شرکت مهمانان در کنسرت‌های زنده موسیقی، برگزاری تورهای شهری تفلیس، اجاره لوازم اسکی، تورهای دوچرخه سواری دسته‌جمعی، بازی بیلیارد، تورهای پیاده‌روی، تدارک اسب‌دوانی و انجام ماهیگیری در ایجاد اوقاتی خوش برای گردشگران تفلیس، نهایت تلاش خود را به‌کار گرفته است.

رستوران هتل


هتل میا بی اند بی اولد تفلیس دارای یک رستوران با کیفیت است که علاوه بر سرو صبحانه به صورت سلف سرویس، انواع غذاهای اروپایی و آسیایی در وعده‌های غذایی ناهار و شام نیز در آن سرو می‌شود. افزون بر این امکان سفارش غذا از میان غذاهای ویژه کودکان نیز در این رستوران فراهم است. لازم به ذکر است که هتل میا بی اند بی اولد تفلیس علاوه بر رستوران دارای یک کافی شاپ حهت سرو انواع نوشیدنی‌ها است.

فاصله هتل میا بی اند بی تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کنسرت هال تفلیس: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا سالن تساتر روستا ولی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۲ کیلومتر
فاصله تا دریاچه لاکپشت‌ها: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک ویک: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای متخی: ۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است