search
menu

هتل Kisi Boutique Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kisi Boutique Hotel Tbilisi
امکانات کلی بوتیک هتل کیسی تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بوتیک کیسی تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kisi Boutique Hotel Tbilisi


هتل ۴ ستاره کیسی تفلیس به خاطر محیط خانوادگی و نزدیکی به رستوران‌ها و جاذبه‌های دیدنی معروف است و لذت بردن از بهترین‌های تفلیس را آسان می‌کند. این هتل به یک مرکز خرید متصل است. این هتل همچنین ترکیبی از نمای سنتی، زیبا و فتوژنیک با فضای داخلی راحت و مدرن را ارائه می‌دهد. پارک رایک و دریای تفلیس زیبایی‌های طبیعی منطقه را منعکس می‌کنند و از جاذبه‌های منطقه می توان به باغ گیاه شناسی ملی گرجستان و موزه ملی گرجستان اشاره کرد. پارک متاتسمیندا و جینو پارادایس تفلیس نیز ارزش دیدن دارند. تئاتر روستاولی در ۲.۱ کیلومتری هتل Kisi Boutique Hotel Tbilisi قرار دارد، در حالی که تئاتر اپرا و باله تفلیس ۲.۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی تفلیس ۱۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به تفلیس، بوتیک هتل کیسی تفلیس گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی بوتیک هتل کیسی تفلیس


در این هتل خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور و انبار چمدان برای آسایش و راحتی میهمانان در نظر گرفته شده است. همچنین این هتل از جمله اقامتگاه‌های دوستدار حیوانات خانگی است. میهمانان می‌توانند از بار هتل لذت ببرند. وای فای رایگان در مناطق عمومی در دسترس است. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل Kisi Boutique Hotel Tbilisi تحویل داده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است. اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. علاوه بر خدماتی که به آن‌ها اشاره شد، خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. هتل مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق است. تخت نوزاد و تخت بزرگسال نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند. برای اقامت کودکان زیر ۷ سال هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. کارکنان مجرب و کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی مسلط بوده و با گشاده‌رویی از میهمانان استقبال و کرده و در هر زمان آماده کمک به آن‌ها هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


بوتیک هتل کیسی تفلیس دارای اتاق‌های دبل یا توئین استاندارد، اتاق دبل یا توئین لوکس و اتاق دبل یا توئین سوپریوراست. همه ۱۵ اتاق عایق صدا دارای تهویه مطبوع، گاوصندوق و مینی بار هستند. برای سرگرمی میهمانان تلویزیون‌های پلاسما با کانال های کابلی را پیدا خواهید کرد و امکانات دیگر شامل سرویس اتاق و تخت خواب راحت است. تخت‌ها دارای ملافه‌های درجه یک هستند. حمام‌ها دارای دوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند. امکانات اضافی شامل دمپایی، لوازم آرایشی رایگان و سشوار است. میهمانان می‌توانند با استفاده از اینترنت بی سیم رایگان وب گردی کنند. خانه داری روزانه نیز ارائه می‌شود. تقریبا همه اتاق‌های هتل Kisi Boutique Hotel Tbilisi دارای یک پاسیو کوچک، بالکن یا تراس با چشم‌انداز عالی از شهر قدیمی هستند. برخی از واحدها دارای منظره‌ای از کوه هستند. برخی از اتاق‌ها نیز دارای قسمت نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها وجود دارد.

رستوران هتل


هتل فاقد رستوران است. برای صرف غذا می‌توانید به رستوران‌های اطراف هتل بروید. صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. همچنین می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه در بار هتل Kisi Boutique Hotel Tbilisi از خودتان پذیرایی کنید. منوهای رژیم غذایی، عصرانه، کیک، کوکی و شکلات نیز در صورت درخواست در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل بوتیک کیسی تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۱۰۰ متر
فاصله تا کلیسای متخی: ۳۰۰ متر
فاصله تا کلیسای جامع سیونی: ۵۰۰ متر
فاصله تا پل صلح: ۶۰۰ متر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۶۰۰ متر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است