search
menu

هتل Hotel Your Comfort Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Your Comfort Tbilisi
امکانات عمومی هتل یور کامفورت تفلیس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل یور کامفورت تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Your Comfort Tbilisi


هتل یور کامپورت یکی از هتل‌های موردتوجه سه ستاره در شهر تفلیس گرجستان است. این محل به‌عنوان هتلی مناسب برای سفرهای دونفره بوده و به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار عالی خود در میان گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است. این هتل در منطقه‌ای واقع‌شده است که تا تئاتر روستاولی ۲ کیلومتر و تا سالن تئاتر و باله اپرای تفلیس ۲.۷ کیلومتر و تا میدان آزادی ۳.۷ کیلومتر فاصله دارد. سایر جاذبه‌های دیدنی و مشهور شهر تفلیس مانند موزه ملی گرجستان، باغ گیاه‌شناسی ملی تفلیس و باغ‌وحش تفلیس نیز فاصله اندکی تا هتل Hotel Your Comfort Tbilisi داشته و دسترسی آسانی دارند، به همه توریست‌ها بازدید از این جاذبه‌های معرفی‌شده پیشنهاد می‌شود. همچنین فرودگاه بین‌المللی تفلیس تا این هتل حدوداً ۱۵ کیلومتر فاصله داشته که از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های ضد سیگاری، آزاد بودن ورود حیوانات، پذیرش ۲۴ ساعته، بالکن، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل یور کامفورت تفلیس


از میان امکانات عمومی ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در سراسر آن قابل‌دسترس است و در قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. از دیگر امکانات ارائه‌شده در لابی هتل می‌توان به صرافی اشاره کرد که با خیال راحت می‌توانید نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. هم‌چنین آشپزخانه مشترک برای تمامی مسافران در این هتل تعبیه‌شده است. سایر امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Hotel Your Comfort Tbilisi دوچرخه‌سواری و کرایه اتومبیل هستند که از این طریق می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید نزدیک دسترسی داشته باشید. خدماتی مانند اتوکشی در لابی هتل انجام می‌گیرد.
بخشی نیز به عنوان بخش بیزینس در هتل یور کامفورت تعبیه‌شده است که می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های کاری‌تان را در این مرکز برگزار کرده و از امکاناتی مانند فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را دارند، فقط برای این کار باید هنگام رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل درخواست دهید، توجه داشته باشید که این درخواست نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارد. در لابی محلی به عنوان میز تور و گردشگری تعبیه‌شده است و مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی آشنا می‌کنند. اتاق چمدان مخصوص مسافرانی است که تا زمان فرارسیدن ساعت ‌پروازشان می‌توانند وسایل و بارشان را در آن اتاق بگذارند. خدماتی مانند لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در هتل یور کامفورت انجام می‌گیرند. لازم به ذکر است که این هتل پارکینگ ندارد. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی می‌توان به زمین‌بازی روباز برای کودکان اشاره کرد که ساعت‌ها می‌توانند در این قسمت سرگرم شوند و خدمات مربوط به‌سلامتی مانند انواع ماساژها در هتل Hotel Your Comfort Tbilisi انجام می‌گیرند که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل یور کامفورت عبارت‌اند از اتاق دوبل لارج، اتاق دوبل با بالکن مخصوص سه نفر، اتاق دوبل دلوکس با بالکن، اتاق توئین با بالکن، اتاق دوبل بوجت، اتاق توئین بوجت و اتاق سینگل بوجت. تمامی واحدهای اقامتی در داخل این هتل شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای بوده و در داخل همه اتاق‌ها می‌توانید از کتری برقی و حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. در برخی از اتاق‌ها آشپزخانه کوچک تعبیه‌شده که با انواع وسایل موردنیاز مجهز شده‌اند. همچنین در همه اتاق‌ها تختخواب‌های استاندارد با ملافه‌های تمیز وجود دارند. علاوه بر موارد ذکرشده می‌توان به چای‌ساز و قهوه ساز، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، میز غذاخوری، میز کار، فضای نشیمن، فضای غذاخوری اشاره کرد و اینکه کف همه اتاق‌های هتل Hotel Your Comfort Tbilisi پارکت شده و دیوارها و پنجره‌ها نیز عایق صدا هستند. توجه داشته باشید که طبقات بالایی این هتل فقط از طریق پله قابل‌دسترس هستند که بهتر از مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، نسبت به این موضوع مطلع باشند. همچنین در تمامی اتاق‌ها استعمال سیگار ممنوع بوده و برای افراد سیگاری محل مشخصی در نظر گرفته‌شده است.

رستوران هتل


برای سرو صبحانه می‌توانید به‌صورت سلف‌سرویس و منویی به رستوران این هتل مراجعه کنید.

فاصله هتل یور کامفورت تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۸۰۰ متر
فاصله تا میدان هروس: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است