search
menu

هتل Hotel S&L Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel S&L Tbilisi
امکانات کلی هتل اس اند ال تفلیس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اس اند ال تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel S&L Tbilisi


هتل اس اند ال واقع در شهر تفلیس، در ۴.۵ کیلومتری تئاتر اپرا و باله تفلیس واقع شده است. یک ایستگاه تله کابین در ۵۰۰ متری هتل وجود دارد که تا دریاچه لاک پشت بالا می‌رود. باغ گیاه شناسی ملی گرجستان، پل صلح تفلیس، پارک واکه، موزه ملی گرجستان و کلیسای متخی از جاذبه‌های معروف اطراف این هتل به شمار می‌آیند. تئاتر روستاولی در ۴.۵ کیلومتری هتل و میدان آزادی در ۳.۹ کیلومتری هتل قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که ۱۹ کیلومتر با هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به تفلیس گرجستان را داشته باشید، هتل Hotel S&L Tbilisi با ارائه امکانات رفاهی خوب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل اس اند ال تفلیس


میز پذیرش ۲۴ ساعته در این هتل وجود دارد. این هتل همچنین خدمات کرایه اتومبیل با راننده شخصی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند دسترسی آسانی به پارکینگ خصوصی رایگان خواهند داشت. وای رایگان نیز در سراسر هتل در دسترس است. هتل اس اند ال همچنین دارای آسانسور و تراس آفتابگیر است و میهمانان می‌توانند از نوشیدنی در بار لذت ببرند. خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز با هزینه اضافی در این هتل ارائه می‌شود.
میز تور، انبار چمدان، صرافی و صندوق امانات از دیگر خدماتی است که در این هتل ارائه می‌شوند. هتل دارای یک استخر سرپوشیده، اتاق بخار، سونا، جکوزی و مرکز تناسب اندام است. بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. هتل Hotel S&L Tbilisi دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. به دلیل موارد بهداشتی استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است. علاوه بر این‌ها خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. کارکنان مودب و با تجربه هتل به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌های آشپزی یا آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید. همچنین می‌توانید پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری کنید. گالری هنری موقتی نیز برای پر کردن اوقات فراغت شما در هتل Hotel S&L Tbilisi تشکیل می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل اس اند ال تفلیس عبارتند از:
• اتاق توئین
• اتاق توئین دارای بالکن
• اتاق دبل دارای بالکن
• اتاق دبل لوکس
• اتاق دبل با چشم انداز باغ
• سوئیت خانوادگی
• اتاق خانوادگی دارای بالکن
هتل دارای ۱۷ اتاق عایق صدا است. تمامی اتاق‌های هتل Hotel S&L Tbilisi دارای تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار و وای فای رایگان هستند. همچنین در تمامی اتاق‌ها یک جعبه ایمنی الکترونیکی خواهید یافت. برخی از واحدها دارای یک قسمت نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند. مناظر کوه، باغ یا شهر در اتاق‌های خاص قابل مشاهده است. هر اتاق دارای حمام خصوصی است. برای راحتی شما حوله و سشوار در اتاق‌ها وجود دارد. اتاق‌های سوپریور دارای حمام آبگرم یا جکوزی هستند. تجهیزات تهیه چای و قهوه نیز در هر یک از اتاق‌ها وجود دارد.

رستوران هتل


صبحانه هر روز صبح به صورت بوفه‌ای در این هتل سرو می‌شود. رستوران هتل اس اند ال تفلیس با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان است. غذاهای گیاهی و رژیمی نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند. میوه، شیرینی، شکلات و قهوه نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل اس اند ال تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است