search
menu

هتل Hotel Nabadi Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Nabadi Tbilisi
امکانات کلی هتل نابادی تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نابادی تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Nabadi Tbilisi


هتل ۳ ستاره نابادی تفلیس در منطقه تجاری و نزدیک ساحل قرار دارد. این هتل در ۱۴ کیلومتری تئاتر روستاولی و تئاتر اپرا و باله تفلیس قرار گرفته است. زمانی که از تفلیس بازدید می‌کنید در هتل Hotel Nabadi Tbilisi درست مانند خانه حود احساس راحتی می‌کنید، زیرا این اقامتگاه با کیفیت، خدمات عالی ارائه می‌دهد. از این‌جا، میهمانان می‌توانند از همه امکاناتی که شهر پرجنب ‌و جوش ارائه می‌دهد نهایت استفاده را ببرند. این ملک با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر را فراهم می‌کند. جاذبه‌های گردشگری متعددی از جمله پل صلح تفلیس، کلیسای سیونی تفلیس و باغ وحش تفلیس در نزدیکی هتل واقع شده‌اند و همه ساله موجب جذب گردشگران زیادی به این منطقه می‌شوند. اگر زمان اجازه دهد، موزه ملی گرجستان و موزه تاریخ تفلیس از برخی از موزه‌های تاریخی محبوب هستند که دسترسی به آن‌ها نسبتا آسان است. تاریخ یادبود گرجستان واقع در نزدیکی هتل، این هتل را به مکانی عالی برای اقامت برای کسانی که علاقمند به بازدید از این مکان دیدنی محبوب تفلیس هستند، تبدیل می کند. کسانی که مایل به تجربه زیبایی‌های طبیعی منطقه هستند می‌توانند دریای تفلیس و ساحل لیسی را کشف کنند. جینو پارادایس تفلیس و باغ گیاه شناسی ملی گرجستان نیز ارزش بازدید دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی تفلیس است که در ۱۸ کیلومتری هتل واقع شده است. خدمات شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی در این هتل ارائه می‌شود. تهیه بلیط هواپیمای خارجی از طریق تورهای گردشگری گزینه بسیار راحتی است و با اقامت در این هتل سفر بی نظیری را در تفلیس گرجستان تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل نابادی تفلیس


برای مسافرانی که به تفلیس سفر می کنند، هتل نابادی یک انتخاب عالی برای استراحت و تجدید قوا است. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کند. بعلاوه میهمانان هنگام اقامت در این هتل به اینترنت بی سیم رایگان، انبار چمدان، سالن استراحت مشترک، باغ، صندوق امانات و پارکینگ رایگان دسترسی دارند. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. خدماتی از قبیل ویلچر برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. قبل از رزرو هتل نابادی تفلیس توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است بدین منظور اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگری تعبیه شده است. برای رفع خستگی خود می‌توانید از خدمات ماساژ هتل استفاده کنید. یک آرایشگاه نیز در هتل وجود دارد. این هتل دارای محیطی بسیار تمیز و دلنشین است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر این خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. اگر قصد گشت و گذار در منطقه را دارید می‌توانید خودرو کرایه کنید. کارکنان کارآزموده و مجرب هتل Hotel Nabadi Tbilisi به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی، گرجی و روسی صحبت کرده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. همچنین برای سرگرمی می‌توانید در تورهای پیاده روی شرکت کنید. این منطقه برای اسکی نیز محبوب است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Hotel Nabadi Tbilisi دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، سوئیت، اتاق دبل بزرگ، اتاق دبل اقتصادی، اتاق سه تخته لوکس و اتاق توئین استاندارد است که با رزرو اتاق دلخواه خود می‌توانید اقامت بی نظیری را در این هتل زیبا تجربه کنید. واحدها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، دمپایی و میز هستند. اتاق‌های میهمان دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار و حوله هستند. برای راحتی میهمانان امکان سرو صبحانه نیز در اتاق‌های هتل نابادی تفلیس فراهم شده است.

رستوران هتل


هتل نابادی فاقد رستوران است اما کافه و رستوران‌های زیادی در نزدیکی هتل وجود دارند که برای صرف ناهار و شام می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. صبحانه روزانه به صورت بوفه‌ای در هتل سرو می‌شود.

فاصله هتل نابادی تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دریای تفلیس: ۴ کیلومتر
فاصله تا پل ملکه تامار: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا آکادمی ملی علوم گرجستان: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۱۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است