search
menu

هتل Hotel Margi Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Margi Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل مارگی تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل مارگی تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Margi Tbilisi


بوتیک هتل مارگی، هتلی میان‌رده ولی مجلل است که در مرکز فرهنگی شهر تفلیس در کشور گرجستان قرار دارد. هتل مارگی تفلیس تا جاهای دیدنی و معروف شهر فاصله کمی دارد. اگر علاقه داشته باشید که برای دیدن زندگی محلی از نزدیک، از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید؛ چندین ایستگاه اتوبوس و مترو در اطراف هتل Margi Boutique Hotel قرار دارند. هتل مارگی تفلیس در کنار رودخانه متکواری تفلیس قرار گرفته‌است و فرصتی مناسب برای قدم زدن در کنار رودخانه، تفریح و تماشای نمای خیره‌کننده اطراف رود است. اگر می‌خواهید بلیط هواپیما چارتر خریداری کنید، تا به بوتیک هتل مارگی تفلیس برسید، قابل توجه است که فاصله فرودگاه بین‌المللی تفلیس تا هتل مارگی تنها حدود ۱۵ کیلومتر است. در طول مدت زمانی که در هتل راحت و زیبای مارگی تفلیس اقامت دارید؛ حتما به پارک آبی جینو پارادایس تفلیس بروید تا اوقاتی خوش و خاطره‌انگیز را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل مارگی تفلیس


انواع امکانات و خدمات متنوع و با کیفیتی که در بوتیک هتل مارگی تفلیس تعبیه شده‌اند، برای آن است که مسافران کمبودی را حس نکنند و اقامتی سرشار از خوشی و آسودگی را تجربه کنند. در هتل مارگی، لابی شیک با مبلمان قرار دارد. برای صرف صبحانه‌ای لذیذ و به صورت بوفه به رستوران دنج و دلنشینی که در بوتیک هتل مارگی قرار دارد بروید تا صبحی دل‌انگیز و پر انرژی را آغاز کنید. قابل ذکر است، می‌توانید صبحانه را در اتاق خود هم میل کنید. در هتل مارگی امکان استفاده از اینترنت رایگانی که در تمام فضاها قابل دسترس است، دارید. هتل مارگی تفلیس برای مسافرانی که با خودرو خود سفر می‌کنند هم پارکینگی رایگان و در فضای باز در جلوی درب در نظر گرفته‌است. هتل مارگی تفلیس دارای فکس، فتوکپی و بیزینس سنتر هم است. در صورتی که علاقه داشته باشید که از تورهای متنوع استفاده کنید، به پذیرش ۲۴ ساعته هتل ریور ساید بروید و از خدمات فروش و ارائه تور بهره‌مند شوید. با آسودگی خیال و به راحتی، بلیط هواپیما لحظه آخری خود را رزرو کنید؛ زیرا در هتل Hotel Margi Tbilisi تفلیس می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت استفاده کنید. خدمات مناسب هتل مارگی شامل خدمات اتاق، خدمات شاتل، خدمات نگهداری از کودکان، خودپرداز، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، اجاره خودرو و خدمات نظافتی مانند نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. کارکنان مجرب و مهمان‌نواز مشغول به کار در هتل بوتیک مارگی تفلیس، علاوه بر زبان گرجی، قادر هستند به زبان‌های انگلیسی و روسی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Margi Boutique Hotel تفلیس دارای اتاق‌ها و واحدهای آپارتمانی بسیار چشم‌نواز و راحتی است که برای اقامتی آسوده و بدون دغدغه طراحی شده‌اند. انواع اتاق‌هایی که در هتل مارگی تفلیس قرار دارند شامل اتاق‌های استاندارد دو نفره با تخت دابل و یا تخت تویین، اتاق‌های دلوکس دو نفره با تخت دابل به همراه بالکن، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل، اتاق خانوادگی چهار نفره با دو تخت سینگل و یک تخت دابل، به همراه تراس و یا با نمای شهر هستند. آپارتمان‌های بوتیک هتل مارگی بدین شرح است: آپارتمان استودیو با تراس و یک تخت دابل و یک مبل تخت‌ خواب شو و آپارتمان دو خوابه که دو تخت سینگل در یک اتاق، یک تخت دابل در اتاق دیگر و یک مبل تخت خواب شو در اتاق نشیمن دارد. تجهیزات و امکانات خوب و مناسبی در اتاق‌ها و آپارتمان‌های لوکس و چشم‌گیر هتل Hotel Margi Tbilisi تفلیس قرار دارند که برای اقامت هرچه بهتر و مرفه‌تر مسافران فراهم شده‌اند. وسایل ها شامل مواردی است از جمله: تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، صندوق امانات، تهویه مطبوع، مبلمان، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، تلفن، کتری برقی،‌ کمد لباس، میز تحریر، صندلی و سیستم اطفا حریق. در آپارتمان‌های هتل مارگی همچنین سینک ظرفشویی، گاز، هود و میز و صندلی غذاخوری هم وجود دارد. توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌های بوتیک هتل مارگی امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در تراس‌های باصفایی که در برخی از اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل مارگی تفلیس قرار دارند، به همراه خانواده و یا دوستان خود بنشینید، گپ بزنید، میان‌وعده میل کنید و از هوای تازه و مطلوب نهایت لذت را ببرید تا اوقاتی به‌یادماندنی و خوش برای شما به یادگار بمانید.

فاصله هتل مارگی تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است