search
menu

هتل Hotel Lux Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Lux Tbilisi
اماکن نزدیک به هتل لوکس تفلیس

درباره هتل Hotel Lux Tbilisi


هتل لوکس تفلیس در فاصله ۸ کیلومتری سالن اپرای معروف شهر قرار گرفته است و گزینه‌ ایده آلی برای اقامت در سفر به پایتخت گرجستان به شمار می‌رود. اتاق‌های Hotel Lux Tbilisi به امکاناتی از قبیل سیستم سرمایش و گرمایش، یخچال، تلویزیون ال سی دی با قابلیت گیرنده ماهواره‌ای، تلفن، یخچال، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی مجهز شده اند.
دستگاه چای ساز هم در داخل اتاق‌ها قرار داده شده است تا کاربران با نگرانی خاصی برای تهیه دم نوش مواجه نباشند. کاربران می‌توانند در داخل اتاق‌ها در فضای لابی هتل لوکس تفلیس، به صورت رایگان به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشند. ضمنا اتاق‌ها چشم انداز مناسبی رو به مناطق کوهستانی و یا معابر شهری دارند که اقامت در هتل را لذت بخش‌تر می‌کند.
صبحانه به صورت بوفه در رستوران هتل لوکس تفلیس سرو می‌شود و کاربران می‌توانند به صورت بوفه، انتخاب مورد علاقه خود را میل نمایند. رستوران à la carte هم علاوه بر طبخ انواع غذاهای لذیذ محلی، منوی ویژه رژیمی هم مخصوص افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند ارائه می‌کند.
همراه داشتن حیوانات خانگی در هتل لوکس تفلیس امکان پذیر است. به این ترتیب مسافران نگرانی بابت نگهداری از حیوانات خانگی خود نخواهند داشت. پذیرش هتل لوکس تفلیس هم به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به کاربران است و افراد می‌توانند با هماهنگی این بخش از خدمات تبدیل ارز و همچنین امکان برداشت وجه از دستگاه خودپرداز بهره مند شوند.
Hotel Lux Tbilisi به سبب نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی مانند ایستگاه‌های مترو، دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی شهر دارد. در ادامه نیز فاصله برخی از اماکن شهری بر حسب فاصله مرتب شده اند.

اماکن نزدیک به هتل لوکس تفلیس


فاصله هتل لوکس تفلیس تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: ۲ کیلومتر
فاصله تا سالن نمایش Akhmeteli: ‏۴ کیلومتر
فاصله تا سیرک بزرگ تفلیس: ۷ کیلومتر
فاصله هتل لوکس تفلیس تا سالن کنسرت: ۸ کیلومتر
فاصله هتل لوکس تفلیس تا دربیاچه Turtle: ‏۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس: ۲۰ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است