search
menu

هتل Hotel London Palace Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel London Palace Tbilisi
امکانات کلی هتل لندن پالاس تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لندن پالاس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel London Palace Tbilisi


هتل لندن پالاس تفلیس یک انتخاب عالی برای استراحت و تجدید قوا است. این هتل در ۵ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد که به خاطر محیط اقتصادی مناسب و نزدیکی به رستوران‌ها و جاذبه‌های عالی شهرت دارد. هنگام اقامت در هتل لندن پالاس، بازدیدکنندگان می‌توانند از بنای یادبود شخصیت‌های فیلم میمینو و برخی از جاذبه‌های تفلیس مانند موزه ملی گرجستان، پارک رایک، پارک نهم آوریل و پارک حیدر علی اف دیدن کنند. پل صلح به شکل کمان چند دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد. برخی از بناهای دیدنی منطقه عبارتند از کاخ ریاست جمهوری و حمام و اسپا گوگردی چری آبانو. ایستگاه قطار تفلیس ۹.۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. ایستگاه اتوبوس ۳۰۰ aragveli در فاصله ۳۵۰ متری هتل قرار دارد. فرودگاه بین المللی تفلیس در ۱۴ کیلومتری هتل قرار دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به تفلیس گرجستان را داشته باشید، هتل Hotel London Palace Tbilisi مطمئنا بازدید شما از تفلیس را به خاطره‌ای ارزشمند تبدیل می‌کند.

امکانات کلی هتل لندن پالاس تفلیس


این هتل کوچک یک میز پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری، دربان و خدمات اتاق ارائه می‌دهد تا اقامت شما را لذت بخش‌تر کند. میهمانانی که با وسیله نقلیه سفر می‌کنند به پارکینگ رایگان دسترسی دارند. اینترنت بی سیم رایگان نیز در اتاق‌ها و فضاهای عمومی در دسترس است. برای تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری می‌توانید از کارکنان میز تور درخواست کمک کنید. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. یکی از مزایای اقامت در این هتل این است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را به همراه خود به داخل هتل بیاورید. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. خانه‌داری روزانه ارائه می‌شود. یک اتاق جلسه نیز در هتل Hotel London Palace Tbilisi وجود دارد. برای راحتی میهمانان این هتل خدمات شاتل فرودگاهی را با هزینه اضافی نیز ارائه می‌دهد. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت بزرگسال با هزینه اضافی ارائه می‌شود. کارکنان بخش پذیرش با تسلط به زبان‌های انگلیسی و روسی از میهمانان استقبال کرده و ارتباط خوبی با آن ها برقرار می‌کنند. قیمت مناسب، موقعیت مکانی خوب و مسلط بودن کارکنان به زبان انگلیسی از دلایل انتخاب هتل لندن پالاس تفلیس برای اقامت به شمار می‌آیند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ الی ۱۸ و تخلیه اتاق از ساعت ۵ الی ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Hotel London Palace Tbilisi عبارتند از:
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق توئین لوکس
• اتاق دبل اقتصادی
• اتاق سه تخته اقتصادی
• سوئیت
• سوئیت جونیور
همه ۲۸ اتاق هتل لندن پالاس دارای تخت‌های درجه یک هستند. اتاق‌های این هتل همچنین دارای تهویه مطبوع بوده و مجهز به تلویزیون چند کاناله، کمد لباس، وای فای رایگان، پنجره‌های عایق صدا و آشکارساز دود هستند. حمام‌ها دارای سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند. تخت‌ها دارای ملافه‌های درجه یک هستند. اتاق‌ها چشم اندازی از تراس ارائه می‌دهند. همچنین، یک کتری برقی، ظروف شیشه‌ای و یک یخچال در اختیار شما قرار می‌گیرد. می‌توان اتو و میز اتو را درخواست کرد.

رستوران هتل


صبحانه قاره‌ای هر روز صبح در رستوران هتل سرو می‌شود. سرویس اتاق، ناهار بسته بندی شده و صبحانه در اتاق در صورت درخواست ارائه می‌شود. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن و عصرانه نیز در صورت درخواست در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. هنگامی که در تفلیس هستید، ممکن است بخواهید از برخی از رستوران‌هایی که در فاصله کوتاهی از هتل لندن پالاس قرار دارند نیز دیدن کنید.

فاصله هتل لندن پالاس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا پل صلح: ۲ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا تئاتر اپرا و باله تفلیس: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است