search
menu

هتل Hotel Aqua Liberty Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Aqua Liberty Tbilisi
امکانات عمومی هتل آکوا لیبرتی تفلیس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آکوا لیبرتی تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Aqua Liberty Tbilisi


هتل آکوا لیبرتی از هتل‌های ۴ ستاره در شهر تفلیس است که موقعیت جغرافیایی بسیار عالی داشته و در میان توریست‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است. این هتل بی‌نظیر با فاصله ۲۵۰ متری تا ایستگاه مترو به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر تفلیس دسترسی آسانی دارد و برای سفرهای دونفره نیز یکی از محل‌های اقامت بسیار مناسب به شمار می‌رود. با توجه به اینکه هتل آکوا لیبرتی در منطقه‌ای از تفلیس قرارگرفته است که تا میدان آزادی و آمفی‌تئاتر روستاولی ۵۰۰ متر فاصله دارد، چند مورد از جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل عبارت‌اند از باغ‌وحش تفلیس با ۵ کیلومتر فاصله و کاخ ریاست جمهوری با ۲.۱ کیلومتر که توریست‌ها علاقه زیادی به بازدید از مکان‌ها را دارند. سایر جاذبه‌های دیدنی مشهور و نزدیک به هتل Hotel Aqua Liberty Tbilisi عبارت‌اند از اپرای تفلیس، تئاتر باله، کلیسای سنت جورج ارمنی و کلیسای متخی. علاوه بر جاذبه‌های نزدیک یکی از امتیازات این هتل نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که با ۱۷ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از شاتل فرودگاهی باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آکوا لیبرتی تفلیس


از میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته و روم سرویس اشاره کرد. همچنین اینترنت وای فای رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که هتل Hotel Aqua Liberty Tbilisi پارکینگ ندارد و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید برای پارک خودرویشان از محوطه و خیابان‌های اطراف استفاده کنند. خدمات مربوط به شستشو نیز عبارت‌اند از لباسشویی و اتوکشی که با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، فارسی، گرجی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند که همین امر سبب جلب‌توجه مسافران ایرانی شده و سالانه با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر و هتل می‌شوند. بی‌شک یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را با اقامت در این هتل تجربه خواهید کرد.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات سرگرم‌کننده در هتل آکوا لیبرتی می‌توان به تورهای آشنایی با جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، تورهای دوچرخه‌سواری و تورهای پیاده‌روی اشاره کرد که در هر یک از این تورها و گردش‌ها باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل آکوا لیبرتی تفلیس انواع اتاق وجود دارد که عبارت‌اند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق توئین دلوکس، اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل لارج، اتاق توئین یا دوبل دلوکس با چشم‌انداز شهر، اتاق دوبل دلوکس با کاناپه تخت شو، اتاق تریپل دلوکس با کاناپه تخت شو، اتاق دوبل سوپرییر با چشم‌انداز شهر. از میان امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، وسایل شستشو، کاناپه تخت شو، فضای نشیمن، تلویزیون، تلفن و بالکن اشاره کرد.
همه اتاق‌های هتل Hotel Aqua Liberty Tbilisi دارای پنجره و دیوارهای عایق صدا هستند و اقامتی همراه با آرامش را در همه اتاق‌ها تجربه خواهید کرد. طبقات بالایی این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، با خیال راحت می‌توانند از امکانات رفاهی تعبیه‌شده بهره‌مند شوند. به یاد داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع بوده و حمام اختصاصی نیز در داخل همه اتاق‌ها تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در رستوران این هتل سرو می‌شود.

فاصله هتل آکوا لیبرتی تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی: ۱۰۰ متر
فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۲ کیلومتر
فاصله تا میدان هروس: ۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است