search
menu

هتل GNT+ Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل GNT+ Tbilisi
امکانات عمومی هتل جی ان تی پلاس تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جی ان تی پلاس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل GNT+ Tbilisi


هتل جی ان تی پلاس از هتل‌های میان‌رده در شهر تفلیس است. این هتل به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود برای سفرهای خانوادگی و سفرهای دونفره گزینه مناسبی به شمار می‌رود. واحدهای اقامتی این هتل به‌صورت سوئیت بوده و اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای مسافران رقم می‌زند. با توجه به محل قرارگیری این هتل تا میدان آزادی ۳.۵ کیلومتر و تا سالن اپرا و باله تفلیس ۴.۴ کیلومتر و تا سالن کنسرت تفلیس ۲.۲ کیلومتر فاصله دارد که این مکان‌ها جزو جاهای دیدنی تفلیس به شمار می‌روند و بازدید از این جاذبه‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود، پس در نظر داشته باشید که با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفری خاطره‌انگیز و رویایی را تجربه خواهید کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل GNT+ Tbilisi فرودگاه بین‌المللی تفلیس با ۲۱ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است و باید برای بهره‌مندی از این امکانات هزینه مجزا پرداخت کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و سیستم سرمایشی و گرمایشی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل جی ان تی پلاس تفلیس


بخش پذیرش در این هتل به‌صورت شبانه‌روزی دایر بوده و از مهمانان سراسر دنیا استقبال می‌کنند. از میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در سراسر آن و در داخل اتاق‌ها قابل‌دسترس است. همچنین پارکینگ این مجموعه نیز به‌صورت اختصاصی بوده و رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. برای استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید و به‌صورت خیابانی در کنار هتل GNT+ Tbilisi تعبیه‌شده است. برای اقامت در این هتل می‌توانید بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی را تهیه‌کرده و به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر از طریق این وسایل دسترسی داشته باشید. در مورد خدماتی مانند لباسشویی و اتوکشی نیز با خیال راحت می‌توانید به بخش مربوطه در لابی مراجعه کنید و با پرداخت هزینه از این خدمات بهره‌مند شوید. از قوانین رایج در این هتل ممنوع بودن ورود حیوانات به داخل است. همچنین افراد ویلچری با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند. کارکنان در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، عربی و روسی تسلط دارند و با مسافران با خوش‌رویی برخورد کرده و اقامتی به‌یادماندنی برایشان رقم می‌زنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل کلاسیک، اتاق دوبل کامفورت، اتاق دوبل دلوکس با بالکن و اتاق تریپل دلوکس. واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل به‌طور روزانه نظافت می‌شوند، فقط برای این کار باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در داخل واحدهای اقامتی این هتل می‌توانید از روم سرویس بهره‌مند شوید و در هر ساعتی از شبانه‌روز نسبت به سفارش انواع خوراکی و نوشیدنی اقدام کنید. آشپزخانه به‌صورت مشترک برای تمامی واحدهای اقامتی این هتل در نظر گرفته‌شده است که مسافران می‌توانند با سلیقه خود انواع غذاها را بپزند. علاوه بر این می‌توان به امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی هتل GNT+ Tbilisi اشاره کرد که عبارت‌اند از کمد لباس، حمام اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع هوا که در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن بوده و از این بالکن می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از محیط اطراف را تماشا کنید. حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها شامل دوش، توالت فرنگی، حوله و دمپایی هستند.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت منویی همه‌روزه در این هتل ارائه می‌شود. همچنین برای سرو غذا می‌توانید به رستوران‌های موجود در نزدیکی هتل جی ان تی پلاس سر زده و انواع غذاها را سفارش دهید.

فاصله هتل جی ان تی پلاس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان هروس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است