search
menu

هتل Gallery Inn Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gallery Inn
فاصله هتل گالری‌این تا جاهای دیدنی تفلیس

درباره هتل Gallery Inn


هتل چهار ستاره گالری‌ این (Gallery Inn) با فاصله‌ای حدود یک کیلومتری یکی از دیدنی‌ترین جاذبه های تفلیس، میدان آزادی قرار دارد. این هتل شامل امکانات مختلفی مانند بار و یک باغ بسیار زیبا است که برای قدم زدن های عصرگاهی و یا شروع صبحی پر انرژی عالی است.
تمامی اتاق‌های هتل گالری‌ این تفلیس شامل تلویزیون صفحه تخت، میز و حمام خصوصی هستند. امکانات تفریحی این هتل چهار ستاره، علاوه بر باغ تماشایی اش، دارای تراس افتابگیر به صورت مبله نیز هست. میهمانانی که درخواست هایی مانند خدمات اتاق و یا سوالاتی در مورد محل اقامت و جاذبه های اطراف هتل دارند، می توانند با مراجعه به میز پذیرش که به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات است، درخواست خود را مطرح کنند
هتل گالری‌ این رستورانی را در مجموعه خود قرار داده که روزانه صبحانه کانتیننتال را برای میهمانان تدارک می بیند. علاوه بر این، اسنک‌بار و منویی مخصوص افراد دارای رژیم وجود دارد. مسافران می‌توانند صبحانه خود را در اتاقشان میل کنند. هتل گالری‌ این تفلیس وای فای رایگان نیز در اختیار میهمانان خود قرار داده است. جالب است بدانید محیط گالری این محوطه ای بدون سیگار است. برای رفاه بیشتر مسافران امکاناتی چون اجاره ماشین، صندوق امانات، شاتل فرودگاهی، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. همچنین امکان برق انداختن کفش‌هایتان نیز در این هتل ممکن است. مرکز اسپای هتل گالری این با داشتن بخش‌هایی برای ماساژ و سونا خستگی یک روز گردش در شهر تفلیس را از تنتان بیرون می‌کند.
تور پیاده‌روی این هتل برایتان شادی و نشاط ایجاد می‌کند.
هتل Gallery Inn به بسیاری از جاذبه های تفلیس نزدیک است که این امر باعث جلوگیری از اتلاف وقت در مسیرهای طولانی بوده و در نتیجه اقامت در گرجستان را با لذت بیشتری همراه خواهد کرد. برخی از این جاذبه ها عبارتند از: کاخ ریاست جمهوری، کلیسای جامع سامبا و کلیسای متخی. فرودگاه بین المللی تفلیس هم با فاصله ای حدودا ۱۵ کیلومتری نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Gallery Inn است.

فاصله هتل گالری‌این تا جاهای دیدنی تفلیس


فاصله تا برج ساعت: ۲ کیلومتر
فاصله تا زیپ لاین: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پل عشق: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا آبشار باغ گیاه شناسی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا دریاچه لاکپشت: ۸.۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است