search
menu

هتل Fortune Palace Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fourtune Palace Tbilis
امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های اطراف

درباره هتل Fourtune Palace Tbilis


هتل فورچون پالاس تفلیس هتلی رده بالا و از جمله برترین گزینه های اقامتی گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما تفلیس به گرجستان سفر کرده اند. تفلیس از جمله شهرهای پر جاذبه است که به چند روز زمان برای بازدید از جاذبه هایش نیاز خواهید داشت اما با استفاده از برنامه سفر تفلیس می توانید در طی چند روز از بهترین جاذبه های گردشگری تفلیس بازدید کنید. بد نیست بدانید گردشگران هتل Fourtune Palace Tbilis را به دلیل موقعیت مکانی اش جزو گزینه های اقامتی خودانتخاب کرده اند و افرادی که در این هتل اقامت داشته باشند به خدمات و امکانات بسیاری دسترسی خواهند داشت. مهمانان این هتل به وای فای رایگان هتل متصل شده و از امکانات اتاق های آن استفاده خواهند کرد. خدمات تبدیل ارز، خدمات تور، رفت و برگشت فرودگاهی و غیره از خدماتی است که در این هتل ارائه می شود. در رستوران هتل غذاهای حلال سرو می شود.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل ۴ ستاره از طراحی شیک و به روزی برخوردارند و رنگ هایی که در طراحی اتاق ها استفاده شده، رنگ های گرمی است که نشان از مهربانی کارکنان هتل دارد. یکی از بهترین امکانات اتاق ها پنجره های نسبتا بزرگ آن ها است که نور کافی و مورد نیاز اتاق ها را تا حد بسیار زیادی تامین می کنند. در تمامی اتاق های مجهز به سیستم تهویه مطبوع هتل امکاناتی مانند یخچال و مبلمان وجود دارد و برای سرگرم شدن مهمانان، در همه اتاق ها تلویزیون قرار گرفته است. برای مهمانانی که روزشان با چای و قهوه های فوری می گذرد، چای/ قهوه ساز داخل اتاق ها قرار داده شده است. حمام خصوصی واحدهای اقامتی هتل فورچون پالاس همگی دارای حوله تن پوش ها و سشوار هستند. اتاق ها عایق صدا بوده و هتل اتاق خانواده و اتاق های بدون سیگار هم دارد.

امکانات و خدمات هتل


هتل فورچون پالاس یک رستوران بام دارد دارای تراس دارد که از صبحانه و برانچ تا عصرانه و شام آماده پذیرایی از مهمانان هتل Fortune Palace Tbilisi است. رستوران هتل منوی رژیمی مخصوص و غذای کودک با هزینه اضافه دارد. عصر که شاید بیشتر مهمانان خسته از گشت و گذار به هتل می آیند، اجرای رقص و موسیقی زنده هتل انرژی دوباره ای به آن ها خواهد داد. در قسمت بار هتل می توانید مجموعه ای از نوشیدنی ها را سفارش داده و گلویی تر کنید. هتل فورچون پالاس بیشتر به خاطر موقعیت مکانی اش بین گردشگران محبوب است. این هتل تا مراکز خرید تفلیس فاصله چندانی ندارد و حتی اماکنی مانند پل صلح که از مشهور ترین جاهای دیدنی تفلیس است تنها با چند دقیقه رانندگی در دسترستان خواهد بود.
اطراف هتل مترو و ایستگاه های حمل و نقل عمومی فراوانی وجود دارد. حتی اگر در تفلیس خودروی شخصی دارید، بد نیست اتومبیل خود را در پارکینگ رایگان هتل گذاشته و تجربه سفر با متروهای تفلیس را کسب کنید. موقعیت مکانی مناسب در کنار امکانات و خدمات خوب هتل فورچون پالاس را به هتلی ایده آل تبدیل کرده است. مهمانانی که هنگام رزرو بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند به امکانات و خدماتی مانند خدمات کانسیرج، خدمات کرایه اتومبیل، استخر سرپوشیده و پارکینگ رایگان دسترسی خواهند داشت. هتل فورچون پالاس کادر حرفه ایی دارد که به زبان های عربی، انگلیسی و روسی آشنا هستند و کارکنان بخش پذیرش آن با خوشرویی تمام به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی مهمانان بوده و تمامی تلاش خود را برای هرچه سریع تر کردن پروسه تحویل اتاق انجام می دهند.

فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های اطراف


فاصله تا ایستگاه مترو گرماگل: ۲ کیلومتر
فاصله تا تئاتر آخماتلی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا سیرک تفلیس: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان قهرمانان: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا دریاچه لاکپشت: ۸.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است