search
menu

هتل Duplex200 Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Duplex200 Tbilisi
امکانات عمومی هتل دوبلکس ۲۰۰ تفلیس
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران هتل
فاصله هتل دوبلکس ۲۰۰ تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Duplex200 Tbilisi


هتل دوبلکس ۲۰۰ از هتل‌های میان‌رده در تفلیس و نزدیک میدان آزادی است. تفلیس پایتخت و بزرگترین شهر کشور گرجستان است. کشور گرجستان در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد. تفلیس یکی از جذاب ترین مقاصد سفر برای گردشگران در سراسر دنیا است. شهر تفلیس از زمان های گذشته به عروس شهرهای آسیای میانه و قفقاز مشهور است. آب و هوای این شهر در تمام طول سال مطبوع و لذتبخش است. وجود جاذبه‌های تاریخی مختلفی چون کلیسای سیمیندا سامبا، قلعه ناریکالا، شهر قدیم و پل صلح، این شهر را به یکی از جذاب ترین شهرهای دنیا تبدیل کرده است. تفلیس شهر بی نظیری برای سفر کردن است و مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از خیابان شاردنی دیدن کنند.
جینو پارادایس تفلیس و باغ گیاه شناسی ملی تفلیس نیز ارزش بازدید دارند. با اقامت در هتل Duplex200 در تفلیس شما به کلیسای جامع تثلیث تفلیس و تئاتر اپرا و باله تفلیس نزدیک خواهید بود. با خرید بلیط هواپیما تفلیس، خود را به سفری فراموش نشدنی دعوت کنید. در شهر تفلیس می توانید حمام گوگردی بگیرید، بالن سواری کنید، زیپ لاین ۲۷۰ متری این شهر را امتحان کنید، در بوستان رایک پیاده روی کنید،‌ در پارک آبی یوروپارک و شهربازی متاتسمیندا نهایت لذت را تجربه کنید. برای رفت و آمد به پارک متاتسمیندا می‌توانید از تاکسی یا از اتوبوس‌های داخل شهری استفاده کنید. با رسیدن به پارک متاتسمیندا، نمای زیبای شهر تفلیس بیش از پیش توجه شما را به خود جلب میکند. جالب است بدانید که این پارک سابقه‌ای بیش از ۱۰۰ سال دارد و اگر دنبال آرامش در شلوغی شهر تفلیس هستید، پارک متاتسمیندا بهترین گزینه برای شما است. همچنین در این پارک می‌توانید از کافه‌های مختلف، مغازه‌های سوغاتی، مرکز سرگرمی کودک، مناطقی برای پیک نیک و یک چرخ فلک بزرگ در حاشیه لذت ببرید.

امکانات عمومی هتل دوبلکس ۲۰۰ تفلیس


هتل Duplex200 Tbilisi خدمات و امکانات مختلفی از جمله اتاق‌های بدون سیگار، امکانات خشک‌شویی، قهوه و چای در یک منطقه مشترک، آسانسور و سیستم تهویه دارد. مهمانان این هتل امکان دسترسی به اینترنت رایگان را در تمامی نقاط هتل خواهند داشت. خبر مهمی که برای صاحبان حیوانات خانگی داریم این است که نمی‌توانند حیوان خانگی خود را همراه خود داخل هتل بیاورند. پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات روم سرویس و غیره از جمله خدمات و امکانات این هتل است.کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، نگران ماشین خود نباشند زیرا می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به‌صورت رایگان استفاده کنند. کارکنان مجرب و بااخلاق هتل Duplex200 Tbilisi به زبان‌های انگلیسی، روسی و گرجی مسلط بوده و با گشاده‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۲:۳۰ شب و تخلیه اتاق تا قبل از ۱۱:۳۰صبح صورت می‌گیرد. امکانات رفاهی شامل کتری برقی و سرویس نوبت‌دهی است و خانه‌داری یک‌بار در هر اقامت ارائه می‌شود.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


در این هتل دو مدل آپارتمان وجود دارد: آپارتمان ۵ خوابه و ۲ خوابه.
آپارتمان ۵ خوابه دارای ۳ تخت دونفره بزرگ، ۴ تخت دونفره، ۱ مبل تختخواب‌شو و ۳ عدد حمام هست.
آپارتمان ۲ خوابه نیز دارای ۱ تخت دونفره بزرگ، ۱ تخت دونفره، ۱ مبل تختخواب‌شو بزرگ و ۲ عدد حمام هست.
دقت کنید هر دو آپارتمان بدون تخت نوزاد و بدون تخت اضافی هستند. از امکانات داخلی آپارتمان‌ها می‌توان به وسایل آشپزی، کتری برقی، فر، اجاق‌گاز، یخچال، ملحفه‌های درجه یک، تلویزیون اشاره کرد. حمام اتاق‌ها نیز شامل وان یا دوش، حوله، شامپو، صابون است. برای ورود به این هتل محدودیت سنی وجود دارد و حداقل سن برای ورود ۱۸ سال است.

رستوران هتل


در رستوران این هتل صبحانه به‌صورت رایگان برای میهمانان عزیز آماده گردیده است و همچنین انواع نوشیدنی گرم و سرد نیز فراهم شده است.

فاصله هتل دوبلکس ۲۰۰ تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پل صلح: ۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان شاردنی: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا تالار شهر تفلیس: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا: ۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است