search
menu

هتل City Avenue Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل City Avenue Hotel Tbilisi
امکانات عمومی هتل ستی اونیو تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل سیتی اونیو تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل City Avenue Hotel Tbilisi


هتل سیتی اونیو یکی از هتل‌های ۴ ستاره در خیابان آغماشنبلی در شهر تفلیس است. این هتل دارای موقعیت قرارگیری بسیار خوبی بوده و با اقامت در این محل از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید و تفریحی به‌راحتی می‌توانید بازدید کنید. همچنین این هتل برای سفرهای دونفره بسیار مناسب بوده و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد. با توجه به اینکه فاصله این هتل تا ایستگاه مترو حدوداً پانصد متر است، بنابراین به‌راحتی می‌توانید از این طریق به سراسر نقاط شهر دسترسی داشته باشید. برخی از جاذبه‌های دیدنی و مشهور تا این هتل فاصله اندکی دارند، مانند تئاتر اپرا و باله حدوداً ۳.۴ کیلومتر و تئاتر روستاولی حدوداً ۳.۶ کیلومتر فاصله دارند که بازدید از این جاذبه‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. برخی از جاذبه‌های دیدنی دیگر در شهر تفلیس عبارت‌اند از پل صلح تفلیس، کلیسای سیونی تفلیس، باغ‌وحش تفلیس و موزه تفلیس که در هنگام خرید بلیط هواپیما بهتر است برنامه‌ریزی برای سفرتان انجام دهید تا از همه این جاذبه‌های دیدنی بازدید کنید. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل City Avenue Hotel Tbilisi فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که با ۲۱ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از خدماتی مانند شاتل فرودگاهی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، پذیرش ۲۴ ساعته و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ستی اونیو تفلیس


اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده و برای استفاده از آن نیازی به رزرو قبلی ندارید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، عربی و روسی تسلط دارند. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. خدماتی مانند برگزاری جلسات و کنفرانس نیز در این هتل دایر گردیده است که در هنگام سفر کاری خیالتان از این بابت راحت باشد و با مراجعه به بخش بیزنیس و با پرداخت هزینه مربوطه می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. همچنین علاوه بر موارد گفته‌شده، برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر تفلیس نیز می‌توانید از لابی هتل City Avenue Hotel Tbilisi اتومبیل کرایه کنید. تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان برای نگهداری وسایل و بارهایتان می‌توانید به اتاق چمدان مراجعه کنید. با توجه به اینکه در بخش پذیرش این هتل به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات هستند، همچنین در بخش لابی می‌توانید از خدمات باربری و میز تور گردشگری نیز بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل سیتی اونیو انواع اتاق وجود دارد که عبارت‌اند از اتاق دوبل دلوکس، اتاق توئین دلوکس، اتاق خانواده، اتاق دوبل کلاسیک، اتاق توئين کلاسیک، سوئیت جونیور و سوئيت. همه واحدهای اقامتی در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا و کتری برقی هستند. در داخل اتاق‌ها حمام مجهز و اختصاصی تعبیه‌شده است. تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای نیز در همه اتاق‌ها وجود دارند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی عبارت‌اند از کمد لباس، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، میز کار. اتاق‌ها دارای پنجره و دیوارهای عایق صدا هستند که در هنگام اقامت در این اتاق‌ها آرامش را تجربه خواهید کرد. توجه داشته باشید که دسترسی به طبقات بالایی در هتل City Avenue Hotel Tbilisi از طریق آسانسور امکان‌پذیر است، بنابراین همه مسافران مخصوصاً آن‌هایی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، با خیال راحت می‌توانند از هر طبقه این هتل اتاق رزرو کرده و اقامتی به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند. لازم به ذکر است که در داخل اتاق‌های این هتل اجازه استعمال سیگار ندارید و افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از مسافران مراجعه کنند.

فاصله هتل سیتی اونیو تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان هروس: ۱ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج تلویزیون تفلیس: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است