search
menu

هتل Citrus Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Citrus Hotel Tbilisi
امکانات کلی هتل سیتروس تفلیس
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیتروس تفلیس از جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Citrus Hotel Tbilisi


هتل سیتروس تفلیس در ۵۰۰ متری میدان آزادی قرار دارد. شهر تفلیس با جاذبه‌های دیدنی بی‌شماری که دارد یکی از گزینه‌های جذاب برای سفر به شمار می‌رود. با خرید آنلاین بلیط هواپیما تفلیس به راحتی می‌توانید به این شهر زیبا سفر کنید. هتل سیتروس با نزدیکی به جاهای دیدنی تفلیس از جمله پارک پوشکین، باغ وحش تفلیس، قلعه ناریکالا و موزه ملی گرجستان انتخابی عالی برای اقامت است. یکی دیگر از مزیت‌های انتخاب Citrus Hotel دسترسی راحت به متروی شهری است؛ با بهره‌گیری از سیستم حمل‌ونقل عمومی امکان گردش در شهر برایتان آسان و ارزان خواهد شد. هتل ۴ ستاره سیتروس با ارائه‌ی امکانات و خدمات شایسته، گزینه‌ای عالی برای گذراندن یک تعطیلات جذاب است.

امکانات کلی هتل سیتروس تفلیس


در هتل ۹ طبقه‌ی سیتروس تفلیس، امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است تا به راحتی بتوانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است و خدمات تور، کانسیرج، اتاق چمدان و کمد ارائه می‌کند. هتل سیتروس پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۳ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. همان‌طور که می‌دانید حرفه‌ای بودن کارکنان هتل، تاثیر بسزایی در کیفیت اقامت دارد، کارکنان این هتل با خوش‌رویی و مسئولیت‌پذیری تمام در جهت ایجاد محیطی آرام برای مهمانان تلاش می‌کنند. با آشنایی به یکی از دو زبان انگلیسی یا روسی به راحتی می‌توانید با کارکنان هتل در ارتباط باشید. خدمات نظافت روزانه به صورت رایگان ارائه می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری مثل اتو، خشک‌شویی و لاندری برخوردار شوید. هتل سیتروس برای استفاده از معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. از امکانات دیگر این هتل می‌توان کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات و آسانسور را نام برد. فاصله هتل سیتروس تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس ۱۴ کیلومتر است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


واحدهای اقامتی هتل سیتروس شامل ۳۶ اتاق مینیمال و جذاب است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل امکان انتخاب اتاق ایده‌آل را برایتان راحت می‌نماید. اتاق استاندارد دوبل یا تویین، اتاق خانواده، استودیو، استودیو (دارای دسترسی برای معلولین)، سوئیت ۴ نفره و سوئیت جونیور از انواع واحدهای اقامتی این هتل هستند. برخی از واحدهای اقامتی دارای بالکن هستند و منظره زیبایی از شهر قدیمی تفلیس از آن‌ها دیده می‌شود. اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، مینی‌بار، چای‌ساز، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، حمام، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان هستند. توجه داشته باشید که برخی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت درخواست به مهمانان ارائه می‌شود. ناگفته نماند ارائه‌ی گهواره رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


باغ هتل محیط زیبایی برای قدم زدن مهمانان و بازی کودکان است. مبلمان فضای روباز داخل باغ گنجانده شده و فضای مناسبی برای استراحت و گفتگو با هم‌سفران است. هتل سیتروس در منطقه قدیمی تفلیس قرار دارد و یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی تفلیس به شمار می‌رود. با گردش در این منطقه با معماری خاص و فرهنگ گرجی به مقدار زیادی آشنا خواهید شد.

رستوران هتل


با اقامت در هتل سیتروس روزتان با نوش جان کردن صبحانه در اتاقتان آغاز خواهد شد. صبحانه کانتیننتال و سلف‌سرویس از گزینه‌های پیش رویتان است. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل تشریف ببرید. انواع غذاهای گرجی، اروپایی و رژیمی در رستوران سرو می‌شوند. اسنک و غذای آماده گزینه‌های خوبی برای صرف عصرانه هستند. البته با توجه به موقعیت مکانی هتل رستوران‌ها و کافه‌های معروفی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان نمایید.

فاصله هتل سیتروس تفلیس از جاهای دیدنی نزدیک


فاصله از پارک پوشکین: ۵۰۰ متر
فاصله از میدان آزادی: ۵۰۰ متر
فاصله از باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان: ۹۰۰ متر
فاصله از کلیسای متخی: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله از کلیسای جامع تثلیث: ۱٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است