search
menu

هتل Boho Tiflis Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Boho Tiflis Hotel Tbilisi
اماکن نزدیک هتل بوهو تفلیس

درباره هتل Boho Tiflis Hotel Tbilisi


هتل بوهو تفلیس در فاصله کمتر از ۲ کیلومتری سالن تئاتر بزرگ شهر قرار گرفته و با فراهم نمودن امکانات رفاهی مورد نیاز، پذیرای مسافرانی است که پایتخت گرجستان را به عنوان مقصد تعطیلات خود انتخاب کرده اند. تمامی واحد‌های هتل Boho Tiflis بر اساس آخرین استاندارد‌های صنعت گردشگری دنیا طراحی و تجهیز شده اند.
از جمله امکانات رفاهی اتاق‌های هتل بوهو تفلیس می‌توان به سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون ال سی دی، دستگاه چای ساز، میز تحریر، صندلی راحتی و آباژور اشاره کرد. علاوه بر موارد فوق، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی هم جهت رفاه حال ساکنین، در تک تک اتاق‌ها تعبیه شده است.
صبحانه به صورت رایگان و به شکل بوفه در هتل بوهو تفلیس سرو می‌شود. مسافران همچنین می‌توانند برای صرف سایر وعده‌های غذایی مانند ناهار و یا شام، به رستوران‌های اطراف هتل مراجعه کنند. تهیه انواع میان وعده و میوه‌های تازه هم در مجموعه هتل امکان پذیر است.
پذیرش هتل بوهو تفلیس به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به کاربران و مسافران گرامی است. افراد می‌توانند به منظور سهولت رفت و آمد به فرودگاه، از سرویس ویژه ترانسفر بهره مند شوند. علاوه بر این، جهت راحتی تردد مسافران در سطح شهر نیز امکان کرایه اتومبیل و یا درخواست تاکسی سرویس با هماهنگی واحد پذیرش مهیا شده است. مسافران همچنین می‌توانند با هماهنگی قبلی، به صورت رایگان از فضای پارکینگ هتل بوهو تفلیس استفاده نمایند.
صندوق امانات نیز در مجموعه لابی هتل تعبیه شده است و به این ترتیب، افراد نگرانی خاصی برای حمل و یا نگهداری اشیا و لوازم قیمتی خود نخواهند داشت. کاربرانی که برای سفرهای کاری به تفلیس آمده اند هم می‌توانند با انجام هماهنگی‌های مربوطه، از سالن ملاقات Boho Tiflis Hotel Tbilisi استفاده نمایند. لازم به یادآوری است که استفاده از خدمات، نیازمند پردخت هزینه جداگانه است.

اماکن نزدیک هتل بوهو تفلیس


فاصله تا سالکن کنسرت تفلیس: ۲۰۰ متر
فاصله تا باغ Samaia: ‏۴۰۰ متر
فاصله تا سالن تئاتر Marjanishvili: ‏۴۰۰ متر
فاصله تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: ۷۰۰ متر
فاصله تا سیرک تفلیس: ۷۰۰ متر
فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس: ۱۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است