search
menu

هتل Best Western Tbilisi City Center

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best Western Tbilisi City Center
امکانات و خدمات عمومی هتل بست وسترن سیتی سنتر تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بست وسترن سیتی سنتر تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Best Western Tbilisi City Center


هتل بست وسترن سیتی سنتر یک هتل چهار ستاره لوکس است که به تازگی و در سال ۲۰۱۷ میلادی افتتاح شده است. این هتل نوساز در یکی از شیک‌ترین خیابان‌های مرکزی شهر تفلیس یعنی خیابان ویک واقع شده‌است. از نگاه اغلب گردشگرانی که این هتل را برای اقامت در شهر رنگارنگ تفلیس انتخاب کرده‌اند، یکی از مزایای اصلی اقامت در چنین هتلی همجواری آن با جاهای دیدنی شهر نظیر سالن کنسرت تفلیس، پل صلح تفلیس، موزه ملی گرجستان، میدان قهرمانان تفلیس و مرکز سیرک تفلیس است. بعلاوه فرودگاه بین‌المللی تفلیس نیز در فاصله ۱۶.۲ کیلومتر از هتل بست وسترن سیتی سنتر تفلیس قرار گرفته است؛ از این رو آن دسته از مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما تفلیس سفر کرده‌اند، فقط با طی کردن مسافتی کوتاه به محل اقامت خود می‌رسند. گفتنی است خدمات رفت و برگشت فرودگاهی از سوی هتل بست وسترن سیتی سنتر تفلیس نیز برای این دسته از مهمانان تدارک دیده شده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل بست وسترن سیتی سنتر تفلیس


هتل بست وسترن سیتی سنتر تفلیس با ارائه امکانات و خدمات رفاهی مطلوب خود توانسته است اقامتی خوش برای مهمانانش فراهم کند و رضایت خاطر آنان را جلب کند. این امکانات و خدمات شامل: پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ها، رستوران، کافه تریا، اتاق چمدان، نگهبانی ۲۴ ساعته، بخش راهنمای گردشگران، سیستم هشدار امنیتی، خدمات خانه‌داری روزانه، خشکشویی، سیستم اطقاء حریق، سیستم هشدار دود، اتوی لباس مهمان، لاندری، خدمات روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور و صندوق امانات می‌شوند. بعلاوه مهمانان می‌توانند در مرکز خدمات اداری هتل از امکاناتی مانند برگزاری جلسات اداری و رسمی، تهیه فتوکپی و ارسال فکس بهره‌مند شوند. گذشته از اینها، در هتل بست وسترن سیتی سنتر تفلیس یک پارکینگ اختصاصی هم برای آن دسته از مهمانانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند تعبیه شده است تا مهمانان با خیالی آسوده وسیله نقلیه خود را در آن پارک کنند.
لازم به ذکر است که برای استفاده از پارکینگ هتل نیاز است از قبل با پرداخت هزینه جای پارک رزرو شود. جالب است بدانید که در هتل Best Western Tbilisi City Center مهمانان می‌توانند حیوانات خانگی دوست‌داشتنی خود را هم به هتل بیاورند و از رعایت قوانین منع ورود حیوانات اهلی که در اغلب هتل‌ها وجود دارد، معاف هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


بطور کلی در هتل مجلل بست وسترن سیتی سنتر تفلیس ۴۴ واحد اقامتی وجود دارد. اتاق‌های هتل در نهایت خوش‌سلیقگی چیدمان شده‌اند. علاوه بر آن اتاق‌ها دارای بالکن‌های باصفایی هستند که دارای یک میز پذیرایی و صندلی‌های راحتی است تا مهمانان بتوانند حین استراحت از تماشای مناظر سرسبز باغ بیرونی نیز لذت ببرند. اتاق‌های هتل بست وسترن سیتی سنتر تفلیس صرف نظر از زیبایی ظاهری دارای ویژگی‌های مثبت دیگری هم هستند که اقامت در آنها را آرامش‌بخش کرده است. بطور مثال تمامی اتاق‌های این هتل دارای عایق‌های صوتی هستند؛ بدین ترتیب مهمانان قادرند شب‌ها در فضایی آرام به استراحت و خواب بپردازند. بعلاوه استعمال سیگار در فضای اتاق‌ها مجاز نیست و محوطه مجزایی جهت این کار در نظر گرفته شده است؛ بنابراین فضای اتاق‌ها از بوی سیگار و آلودگی ناشی از دود آن در امان هستند.
اتاق‌های Best Western Tbilisi City Center Hotel در جهت فراهم کردن رفاه و آسودگی هرچه بیشتر مهمانان هتل تجهیز شده‌اند. از جمله امکاناتی که اتاق‌های هتل به آن مجهز شده‌اند می‌توان به مواردی نظیر: لوازم بهداشتی مانند حوله، تلویزیون صفحه تخت، سیستم سرمایش و گرمایش، سشوار، میز کار، چراغ خواب و کتری برقی اشاره کرد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل بست وسترن سیتی سنتر تفلیس تلاش کرده است تا با بهرمندی از امکانات تفریحی متنوع در فضای هتل، خاطره خوشی از اقامت در این هتل برای مهمانانش به جای بگذارد. پخش موسیقی زنده، برگزاری تورهای گشت شهری و تورهای پیاده‌روی دسته‌جمعی از جمله اقداماتی است که در همین راستا در این هتل انجام می‌شود. آن دسته از مهمانانی که علاقه‌ای به شرکت در تورهای گروهی هتل ندارند نیز می‌توانند به راحتی از متروی شهری تفلیس که در فاصله ۱.۲ کیلومتری هتل بست وسترن سیتی سنتر است، استفاده کنند و به گشت و گذار در شهر چشم‌نواز تفلیس مشغول شوند.

رستوران هتل


هتل بست وسترن سیتی سنتر تفلیس دارای یک رستوران مجهز است که هر صبح در بوفه صبحانه مفصلش از مهمانان هتل پذیرایی می‌کند. در منوی غذایی این رستوران نام انواع غذاهای ایتالیایی، فست فودها، غذاهای محلی تفلیس و همچنین غذاهای معروف ملل دیگر به چشم می‌خورند. علاوه بر آن در این رستوران امکان سفارش انواع غذاهای مخصوص کودکان، انواع تنقلاتی نظیر شکلات یا کلوچه و غذاهای رژیمی خاص نیز فراهم است.

فاصله هتل بست وسترن سیتی سنتر تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکادمی ملی علوم گرجستان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا سالن نمایش اپرا و باله تفلیس: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا دریاچه لاکپشت تفلیس: ۲ کیلومتر
فاصله تا سالن نمایش روستاولی: ۲ کیلومتر
فاصله تا پارک ویک: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه‌شناسی تفلیس: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است