search
menu

هتل Villa Opera Drouot Paris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Villa Opera Drouot Paris
امکانات کلی هتل ویلا اپرا دروت پاریس
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل ویلا اپرا دروت پاریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Villa Opera Drouot Paris


هتل ویلا اپرا دروت از هتل‌های ۴ ستاره شهر پاریس است. شهر پاریس به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان، از تنوع اقامتگاه‌های خوبی برخوردار است. Villa Opera Drouot با موقعیت مکانی ایده‌آل، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت به شمار می‌رود. با اقامت در هتل ویلا اپرا دروت پاریس، دسترسی راحتی به جاهای دیدنی پاریس خواهید داشت. نزدیکی به ایستگاه‌های مترو یکی دیگر از امتیازات اقامت در این هتل است که گردش در شهر و بازدید از جاذبه‌های پاریس را برای مهمانان میسر می‌کند. چنانچه اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما پاریس کرده‌اید و به دنبال هتل مناسبی هستید، باید بگوییم با اقامت در ویلا اپرا دروت، کم‌تر از ۱ کیلومتر تا کاخ گارنیه فاصله خواهید داشت. ویلا اپرا دروت از بوتیک‌هتل‌های جذاب پاریس است و به سبک باروک طراحی شده است. با انتخاب این هتل لحظات خاطره‌انگیزی پیش‌رو خواهید داشت.

امکانات کلی هتل ویلا اپرا دروت پاریس


در بوتیک هتل ویلا اپرا دروت طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان مهیا شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت، امکان ارتباط راحت را برای مهمانان فراهم می‌نماید. ویلا اپرا دروت دارای پذیرش ۲۴ ساعته است، در این قسمت، خدمات تور، چک‌این/اوت خصوصی، چک‌این/اوت سریع، اتاق چمدان و کانسیرج به مهمانان ارائه می‌شود. کادر مجرب هتل با خوش‌رویی و وظیفه‌شناسی ویژه‌ای برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. هتل ویلا اپرا دروت پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۴ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود.
در اوقات فراغتتان می‌توانید با هم‌سفرانتان به بازی‌های تخته‌ای بپردازید. اپرا دروت از هتل‌های چندزبانه پاریس است، در این هتل به زبان‌های فرانسه، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی و روسی صحبت می‌شود. لازم به ذکر است این هتل ۴ ستاره برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو، خشک‌شویی و لاندری برخوردار شوید. ناگفته نماند فرودگاه‌های اولی و شارل دوگل به ترتیب در ۱۶ و ۲۲ کیلومتری هتل قرار گرفته‌اند و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده کنید. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


ویلا اپرا دروت دارای ۳۰ واحد اقامتی مجلل است که همانند صحنه تئاتر تزئین شده‌اند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق سینگل، اتاق استاندارد دوبل، اتاق لاکچری دوبل، اتاق دوبلکس، سوئیت جونیور، اتاق استاندارد سینگل و اتاق سینگل بیزینس است. ترکیب امکانات مدرن و طراحی ظریف، به اتاق‌های این هتل جلوه خاصی بخشیده است. پنجره‌های بزرگ، نور طبیعی اتاق را تامین می‌کند. چشم‌انداز زیبایی از شهر از برخی از واحدهای اقامتی دیده می‌شود. تمام واحدهای اقامتی عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. مینی‌بار، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، میز، تلفن و رادیو در تمام اتاق‌ها گنجانده شده است. هریک از اتاق‌ها دارای حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند. لازم به ذکر است استعمال سیگار در واحدهای اقامتی این هتل ممنوع است. حداکثر تعداد تخت اضافه بستگی به واحد انتخابی‌تان دارد و برای کودکان زیر ۳ سال گهواره رایگان ارائه می‌شود.

رستوران هتل


در هتل ویلا اپرا دروت روزتان با صرف صبحانه کانتیننتال در اتاقتان شروع خواهد شد. انواع نوشیدنی، میوه و اسنک نیز موجود است. اگر دارای رژیم غذایی خاصی هستید می‌توانید از منوی مخصوص، غذا سفارش دهید. ۱ کافی‌شاپ دنج هم در این هتل قرار دارد که انواع شیرینی‌ها و دسرهای پاریسی سرو می‌کند. موقعیت مکانی خوب هتل، کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی را در همسایگی‌تان قرار خواهد داد. رستوران‌های Les Fils à Maman و Chez Chartier کمتر از ۲۰۰ متر با هتل فاصله دارند و گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای فرانسوی هستند.

فاصله هتل ویلا اپرا دروت پاریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ گارنیه: ۹۰۰ متر
فاصله تا موزه لوور: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سکره کر: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای نتردام: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا طاق پیروزی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا برج ایفل: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است