search
menu

هتل Pullman Paris Montparnasse Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pullman Paris Montparnasse Hotel
امکانات کلی هتل پولمن پاریس مونپارناس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پولمن پاریس مونپارناس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pullman Paris Montparnasse Hotel


هتل چهار ستاره مجلل و لوکس پولمن پاریس مونپارناس در منطقه پرجنب ‌و جوش مونپارناس، منطقه چهاردهم، در کرانه چپ رودخانه سن واقع شده است و در سال ۲۰۲۱ به ‌طور کامل بازسازی شد. برج ایفل با مترو قابل دسترسی است. باغ لوکزامبورگ ۱۵ دقیقه پیاده تا هتل پولمن فاصله دارد. موزه لوور، کلیسای نوتردام و اپرای گارنیر از دیگر جاهای دیدنی نزدیک این هتل هستند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه اورلی است که ۱۲.۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید به تورهای گردشگری مراجعه کرده و با رزرو هتل Pullman Paris Montparnasse Hotel اقامت بسیار خوبی را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل پولمن پاریس مونپارناس


پذیرش هتل به صورت شبانه روزی کار می‌کند. دو رستوران، دو بار و مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته در این هتل بدون سیگار موجود است. اینترنت بی سیم پر سرعت و رایگان نیز در سراسر هتل پولمن پاریس مونپارناس قابل دسترسی است. خدمات تاکسی ارائه شده توسط هتل برنامه‌ریزی سفرهای یک روزه و گشت و گذار در اطراف پاریس را آسان می‌کند. میهمانانی که با وسیله نقلیه شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ استفاده کنند. خدماتی از قبیل میز تور، انبار چمدان و صندوق امانات نیز در این هتل ارائه می‌شوند. ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت به فرودگاه با هزینه اضافی در دسترس است. با شومینه جذاب هتل در لابی می‌توانید دنج و گرم باشید. هتل Pullman Paris Montparnasse Hotel محیطی تمیز و پاکیزه دارد و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی از دیگر خدمات ارائه شده توسط این هتل هستند. ۳ طبقه مختلف با اتاق جلسات و اتاق کنفرانس به تجارت اختصاص داده شده است. برای میهمانانی که معلولیت جسمانی دارند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. رفتن به طبقات فوقانی از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. این هتل دوستدار حیوانات است بنابراین هیچ محدودیتی برای آوردن حیوانات خانگی خود به داخل هتل نخواهید داشت. سرویس اتاق به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود. کارکنان مجرب و کاربلد هتل به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، عربی، آلمانی، اسپانیایی و ایتالیایی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. تخت اضافی در صورت درخواست به طور رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. برای اقامت افراد بالای ‍۱۲ سال در این هتل هزینه کامل دریافت می‌شود. قیمت مناسب، موقعیت مکانی خوب، تسلط پرسنل به زبان انگلیسی و رزرواسیون آنلاین از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در پاریس به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Pullman Paris Montparnasse Hotel عبارتند از:
• اتاق خانوادگی لوکس پریمیوم
• اتاق کوئین کلاسیک
• اتاق توئین کلاسیک
• اتاق کوئین لوکس با چشم‌انداز پاریس
• اتاق خانوادگی لوکس
• اتاق خانوادگی کلاسیک با دو تخت دبل
• اتاق کینگ لوکس اکسکیوتیو
• اتاق توئین لوکس
هتل پولمن پاریس مونپارناس۹۵۷ اقامتگاه با تهویه مطبوع، مینی بار و گاوصندوق ارائه می‌دهد. تخت‌ها ملحفه‌های پنبه‌ای مصری و ملافه‌های درجه یک دارند. منوی بالش در دسترس است. تلویزیون‌های صفحه تخت ۴۸ اینچی دارای کانال‌های ماهواره‌ای هستند. وای فای رایگان در اتاق‌ها در دسترس است. حمام‌های اختصاصی شامل حوله، دمپایی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار است. امکانات تجاری مناسب شامل میز، صندلی و تلفن است. علاوه بر این، اتاق‌ها دارای بطری آب رایگان و چای‌ساز و قهوه‌ساز هستند. خانه داری روزانه ارائه می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خودتان سفارش داده و میل کنید.

رستوران هتل


رستوران Fi’lia غذاهای سنتی ایتالیایی و رستوران Umami Burger Paris غذاهای بین المللی سرو می‌کند. میهمانان می‌توانند در دو بار مختلف استراحت کنند و نوشیدنی بنوشند. یک کافه نیز در دسترس است که فوکاچیا و کوکتل سرو می‌کند. Skybar در طبقه ۳۲ واقع شده است و منظره‌ای پانوراما از پاریس را ارائه می‌دهد. غذاهای گیاهی و رژیمی، غذای مخصوص کودک و میوه و شیرینی نیز در صورت درخواست در رستوران هتل Pullman Paris Montparnasse Hotel ارائه می‌شوند.

فاصله هتل پولمن پاریس مونپارناس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای نوتردام: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا انولید: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا برج ایفل: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا کتابخانه ملی فرانسه: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه شکلات: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است