search
menu

هتل Jardins de Montmartre Paris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Jardins de Montmartre Paris
امکانات عمومی هتل جاردینز د مانتمارتر پاریس
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جاردینز د مانتمارتر پاریس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Jardins de Montmartre Paris


هتل جاردینز د مانتمارتر پاریس یک هتل سه ستاره است و در منطقه مون مارتر شهر پاریس قرار دارد. این هتل نمونه بارز یک هتل شیک و ساده اروپایی است که در عین سادگی بسیار تمیز و مدرن نیز هست. ایستگاه مترو Jules Joffrin در فاصله ۲۳۰ متری از این هتل قرار دارد و اگر بخواهید با مترو سفر کنید می‌توانید از طریق نقشه نسبت به رفت و آمد در شهر برنامه ریزی کنید. جاهای دیدنی پاریس متعدد هستند و برای مثال: برج ایفل، موزه لوور، موزه ملی پیکاسو، کاخ گارنیه و ... هستند که می‌توانید قبل از سفرتان نسبت به بازدید از هر کدام از آن‌ها که شهرت جهانی دارند، برنامه ریزی کنید. بر طبق نظر سنجی‌هایی که در سایت‌های معتبر صورت گرفته‌است این هتل توانسته‌است رضایت مهمانان خود را جلب کند. اگر شما با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما پاریس به این شهر سفر خواهیدکرد، بهتر است بدانید هتل Jardins de Montmartre Paris خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز برای شما در نظر گرفته‌است. در ادامه بطور جزئی‌تر و دقیق‌تر با امکانات این هتل آشنا خواهید شد.

امکانات عمومی هتل جاردینز د مانتمارتر پاریس


هتل یک سری امکانات متنوع و بسیار خوب دارد که در ادامه متن به آن‌ها می‌پردازیم. در این هتل به راحتی می‌توانید از اینترنت رایگان وای فای استفاده کنید و استفاده از آن محدود به بخش خاصی از هتل نیست. با پرداخت هزینه مجزا میتوانید این امکان را داشته‌باشید که حیوانات خانگی را نیز با خود به همراه داشته‌باشید. این هتل پارکینگ ندارد و بهتر است قبل از رزرو به این نکته توجه داشته‌باشید. در صورت نیاز به فکس و فتوکپی می‌توانید از پذیرش بخواهید تا این کار را برای شما به انجام برساند. کارکنان هتل به چندین زبان مسلط هستند که شامل: عربی، انگلیسی، فرانسه، ایتالیا و اسپانیایی هستند. هتل Jardins de Montmartre Paris دارای دوربین مدار بسته در قسمت‌های عمومی خود است که همین مورد بر امنیت هتل افزوده‌است. در مورد پیشگیری از آتش نیز هتل تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته‌است، و در قسمت‌های مختلف هتل کپسول آتش نشانی و حس‌گرهای دود وجود دارد. اگر می‌خواهید در طبقات بالای هتل اتاق اجاره کنید به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید زیرا آسانسور موجود در هتل خیال شما را از این بابت راحت خواهد کرد. از پذیرش هتل می‌توانید نسبت به استفاده از صندوق امانات بخواهید که امکان استفاده از این مورد را در اختیار شما قرار دهد. اگر سوال خاصی دارید به راحتی می‌توانید در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با پذیرش در ارتباط باشید. برای شست و شوی لباس‌هایتان می‌توانید به بخش لاندری مراجعه کنید و بصورت رایگان از آن استفاده کنید. نظافت در هتل بصورت روزانه انجام می‌شود و همین باعث شده‌است تا شما بتوانید به راحتی از فضای بسیار خوب، منظم و تمیز هتل لذت ببرید. در صورت سفر با هواپیما می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی هتل با پرداخت هزینه اضافی استفاده کنید. . وجود انبار چمدان نیز از نقاط قوت هتل است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Jardins de Montmartre Paris همانند سایر بخش‌های هتل شیک، ساده و مدرن هستند. دکوراسیون واحدها ساده و اروپایی است. تخت‌ها و مبلمان راحتی داخل اتاق‌ها وجود دارد و رنگ‌های بسیار جذابی نیز در رنگ آمیزی اتاق‌ها وجود دارد. اتاق‌ها دارای دستشویی فرنگی و حمام نیز هستند. دیوارهای اتاق‌ها دارای کاغذ دیواری‌های بسیار زیبایی هستند که تلویزیون مسطح نیز روی این دیوارها نصب شده‌است. چای ساز نیز در تمام اتاق‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌های اقامتی این هتل شامل:
• اتاق تک نفره بیزینس
• اتاق دابل کلاسیک
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق سوپریور دابل
• اتاق دابل دلوکس

رستوران هتل


هتل دارای کافه است و وعده‌های غذایی بصورت روم سرویس به اتاق‌ها ارائه می‌شود.

فاصله هتل جاردینز د مانتمارتر پاریس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا اپرای گارنیر: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا کلیسای نوتردام: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا برج ایفل: ۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است