search
menu

هتل Hotel Rose Bourbon Paris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hôtel Rose Bourbon Paris
امکانات کلی هتل رز بوربون پاریس
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل رز بوربون پاریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hôtel Rose Bourbon Paris


هتل رز بوربون از هتل‌های قدیمی پاریس است. مردم محلی هتل کوچکی را که از سال ۱۹۷۰ در منطقه پانزدهم پاریس میزبان مهمانان بوده است، به خاطر می‌آورند. Hôtel Rose Bourbon در سال ۲۰۱۸ پس از تغییر مالکیت و چندین ماه کار به یاد ماندنی درهای خود را به روی مهمانان باز کرد. بوتیک هتل رز بوربون از هتل‌های ۳ ستاره شهر پاریس است. موقعیت مکانی ایده‌آل یکی از مهم‌ترین امتیازات اقامت در هتل رز بوربون پاریس است. با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به جاذبه‌های پاریس خواهید داشت. برج ایفل در ۱٫۷ کیلومتری هتل قرار دارد. با خرید آنلاین بلیط هواپیما پاریس می‌توانید به این شهر زیبا سفرکرده و از تمام جاهای دیدنی پاریس بازدید نمایید. ایستگاه‌های مترو در ۳۰۰ متری هتل قرار دارند و با استفاده از مترو می‌توانید آسان و ارزان در سراسر شهر گردش کنید. در هتل رز بوربون لحظات خاطره‌انگیزی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات کلی هتل رز بوربون پاریس


در هتل ۳ ستاره رز بوربون امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباط راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است و در این قسمت خدمات کانسیرج و صرافی به مهمانان ارائه می‌شود. در رز بوربون پاریس چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی هستند و با دقت و توجه فراوان برای ایجاد اقامتی آرام تلاش می‌کنند. هتل رز بوربون برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۳ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات، فکس و فتوکپی از امکانات دیگر این هتل به شمار می‌روند. در هتل رز خدمات نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خشک‌شویی استفاده کنید. ناگفته نماند فرودگاه‌های اورلی و شارل دوگل نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به این هتل هستند که به ترتیب در ۱۳ و ۲۷ کیلومتری هتل قرار دارند. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به رز بوربون ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل رز بوربون دارای ۳۹ واحد اقامتی زیبا است. اتاق‌های این هتل منعکس‌کننده اتحاد زیبایی از هنر آرت دکو و عناصر طراحی معاصر هستند. ظرافت و زیبایی واحدهای اقامتی رز بوربون مشکل‌پسندترین مهمانان را نیز راضی می‌سازد. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق کلاسیک سینگل، اتاق خانواده، اتاق کامفورت دوبل، اتاق سنتی دوبل، اتاق سنتی تویین، اتاق سوپریور دوبل، اتاق سوپریور با تراس، اتاق دوبل ممتاز، اتاق دلوکس، اتاق دلوکس دوبل و اتاق کلاسیک دوبل است. برخی از اتاق‌ها دارای تراس و منظره زیبایی از شهر هستند. سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت در تمام اتاق‌ها قرار دارد. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، کتری، کمد لباس و میز اشاره کرد. هریک از واحدها دارای حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند. حداکثر تعداد تخت اضافه بستگی به اتاق مورد نظرتان دارد و برای کودکان زیر ۳ سال گهواره رایگان ارائه می‌شود. توجه داشته باشید استعمال سیگار در واحدهای اقامتی این هتل ممنوع است.

رستوران هتل


صبحانه هر روز از ساعت ۷ تا ۱۰٫۳ در سالن غذاخوری هتل سرو می‌شود و شامل گزینه‌های کانتیننتال، سلف‌سرویس و بیرون‌بر است. با اقامت در هتل رز بوربون روزتان با صرف چای چینی، هات‌چاکلت ارگانیک، انواع نان، انواع آبمیوه، تخم‌مرغ، انواع لبنیات، گوشت و میوه آغاز خواهد شد. با توجه به موقعیت مکانی هتل، کافه‌ها و رستوران‌های متعددی در همسایگی‌تان خواهد بود. رستوران Les 3 garçons در ۵۰۰ متری هتل قرار دارد و انتخابی عالی برای صرف ناهار و شام است.

فاصله هتل رز بوربون پاریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ایفل: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا طاق پیروزی: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ لوکزامبورگ: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ گارنیه: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای نتردام: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است