search
menu

هتل Hotel OFF Paris Seine

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel OFF Paris Seine
امکانات کلی هتل آف پاریس سن
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آف پاریس سن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel OFF Paris Seine


هتل چهار ستاره لوکس آف پاریس سن اولین هتل و بار شناور در پاریس است که در پای ایستگاه آسترلیتز لنگر انداخته است. بار با منظره پانوراما از رودخانه سن، یک استخر غوطه ور و یک اسکله تفریحی ارائه می‌دهد. این هتل شناور در پاریس که بین کرانه‌های چپ و راست واقع شده است، مناظر بی‌نظیری را در طول روز ارائه می‌دهد. پاریس همچنین به‌ خاطر برخی از پارک‌های بزرگ، از جمله باغ‌های لوکزامبورگ، پارک د بوتس شومون و پارک مونتسوریس، که فاصله چندانی با هتل آف پاریس سن ندارند، شهرت دارد. محله لاتین، برج ایفل و کلیسای نوتردام مقصدی عالی برای گردشگران است.
این هتل بهترین‌های پاریس را در دسترس شما قرار می‌دهد و اقامت شما را هم آرامش‌بخش و هم لذت‌بخش می‌کند، به همین دلیل است که تعداد زیادی از میهمانان هر سال به آن‌جا می‌‌آیند. بین gare d'Austerlitz و gare de Lyon، این منطقه انتخاب زیادی از خطوط مترو و RER را برای رفتن به هر نقطه از پاریس برای تفریح و فعالیت‌های حرفه‌ای ارائه می‌دهد. نزدیک‌ترین فرودگاه پاریس، فرودگاه اورلی است که در ۱۲ کیلومتری هتل قرار دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای پاریس و سفر به پاریس را داشته باشید، هتل Hotel OFF Paris Seine با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه‌ای عالی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل آف پاریس سن


در طول اقامت خود، از برخی از امکانات ارائه شده، از جمله میز پذیرش ۲۴ ساعته، دربان و انبار چمدان استفاده کنید. میهمانان هتل Hotel OFF Paris Seine نیز می‌توانند از استخر و سالن استراحت در محل لذت ببرند. با دسترسی رایگان به اینترنت وای فای می‌توانید تصاویر خود را پست کنید و هر زمان که خواستید به ایمیل‌های خود پاسخ دهید. با رزرو آسان خدمات حمل و نقل کروز، سفرهای خود را به فرودگاه و از فرودگاه از قبل برنامه ریزی کنید. کروز خدمات تاکسی و شاتل ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند به هر جایی که می‌خواهید در پاریس بروید.
برای گشت و گذار در شهر می‌توانید از خدمات تور هتل استفاده کنید. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است. همچنین توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند، خدماتی مانند ویلچر و آسانسور ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. هتل Hotel OFF Paris Seine دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و ایتالیایی صحبت می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل آف پاریس سن عبارتند از: اتاق دبل، اتاق دبل با چشم‌انداز سن، سوئیت هاریزان، سوئیت هاریزان با چشم‌انداز سن، سوئیت دیزاینر سان ست، سوئیت دیزاینر سیلور و اتاق خانوادگی. امکانات داخل اتاق شامل سرویس اتاق و نظافت روزانه است تا بتوانید استراحت کنید و از اقامت خود لذت ببرید. اتاق‌های میهمان طوری طراحی شده‌اند که سطح مطلوبی از راحتی را با دکور دلپذیر و امکانات ضروری فراهم کنند. اتاق‌ها همچنین مجهز به تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی، مینی بار، حمام اختصاصی دارای لوازم بهداشتی و سشوار هستند.

رستوران هتل


میهمانان می‌توانند از ساعت ۶:۳۰ تا ظهر از صبحانه بوفه‌ای که در لانژ بار با منظره پانوراما از رود سن سرو می‌شود، لذت ببرند. برانچ در روزهای یکشنبه با غذاهای کلاسیک، شیرینی‌ها، پنیرها، آب میوه‌های تازه و مجموعه‌ای از دستور العمل‌های تخم مرغ برگزار می‌شود. کوکتل‌های خاص و غذاهای فرانسوی بر اساس محصولات منطقه‌ای در منوی بار و رستوران هتل Hotel OFF Paris Seine وجود دارد. میهمانی‌های پاپ فانک و جاز نیز سه روز در هفته برگزار می‌شود. پاریس رستوران‌های غذاهای دریایی زیادی دارد. بنابراین وقتی این‌جا هستید، حتما مکان‌های محبوبی مانند Le Grand Colbert، Boutary، و Le Vent d'Armor را ببینید که غذاهای عالی سرو می‌کنند.

فاصله هتل آف پاریس سن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای نوتردام: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای قلب مقدس پاریس: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه شکلات: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا برج ایفل: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا خیابان شانزه لیزه: ۷.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است