search
menu

هتل Hotel ibis Styles Paris Charles de Gaulle Airport

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ibis Styles Paris Charles de Gaulle Airport
امکانات کلی هتل ایبیس استایلز فرودگاه شارل دوگل پاریس
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایبیس استایلز فرودگاه شارل دوگل پاریس از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ibis Styles Paris Charles de Gaulle Airport


هتل ایبیس استایلز فرودگاه شارل دوگل پاریس دقیقا روبروی ترمینال ۳ فرودگاه شارل دوگل قرار دارد. ایبیس استایلز از هتل‌های ۳ ستاره پاریس است و خدمات متنوعی به مهمانان ارائه می‌کند. با اقامت در ibis Styles Paris Charles de Gaulle Airport دسترسی راحتی به سیستم حمل‌ونقل عمومی خواهید داشت و به راحتی می‌توانید از جاذبه‌های پاریس بازدید نمایید. خرید آنلاین بلیط هواپیما پاریس راهی آسان برای سفر به شهر رویایی پاریس است. با اقامت در هتل ایبیس استایلز اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود. این هتل بسیار مناسب برای سفرهای دونفره و خانوادگی است.

امکانات کلی هتل ایبیس استایلز فرودگاه شارل دوگل پاریس


در هتل ایبیس استایلز فرودگاه شارل دوگل امتیازات ویژه‌ای برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است تا به راحتی بتوانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. پذیرش هتل ایبیس استایلز ۲۴ ساعته است و در این قسمت خدمات چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی، اتاق چمدان و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل با خوش‌رویی و مسئولیت‌پذیری ویژه‌ای برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. ایبیس استایلز از هتل‌های چندزبانه پاریس است و به زبان‌های فرانسه، انگلیسی، عربی، اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی و آلمانی در این هتل صحبت می‌شود. این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان فراهم شده است. لازم به ذکر است هتل ایبیس استایلز فرودگاه شارل دوگل برای استفاده از معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. در این هتل ۳ ستاره خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، لاندری و اتو برخوردار شوید. فکس، فتوکپی و مرکز تجاری، هتل ایبیس استایلز را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر می‌توان به کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، آسانسور، سیستم اعلام حریق و دزدگیر اشاره کرد. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی مجاز است و ممکن است هزینه اضافی بابت این سرویس دریافت شود.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


۳۰۵ اتاق روشن و دل‌باز در ساختمان ۱۰ طبقه هتل ایبیس استایلز وجود دارد. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد دوبل، سوئیت، اتاق استاندارد تویین، اتاق خانواده و اتاق تویین متصل است. تمامی امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. سیستم تهویه مطبوع، نشیمن و تلویزیون صفحه‌تخت در تمام واحدها قرار دارد. از امکانات دیگر می‌توان تلفن، صندوق امانات، میز، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سرویس بهداشتی، دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان را نام برد. لازم به ذکر است حداکثر تعداد تحت اضافه بستگی به واحد مورد نظرتان دارد. برای کودکان زیر ۳ سال گهواره رایگان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید در تراس استراحت کنید. برای راحتی مهمانان عزیز مبلمان فضای باز در تراس قرار گرفته است. علاقه‌مندان بازی اوقات خوشی را در اتاق بازی سپری خواهند کرد. برای کودکان عزیز، زمین بازی و وسایل بازی فراهم شده است.

رستوران هتل


صبحانه هر روز از ساعت ۶ صبح سرو می‌شود. صبحانه کانتیننتال، گلوتن فری و سلف‌سرویس از گزینه‌های موجود هستند. تمامی غذاها با مواد اولیه تازه تهیه می‌شوند. برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای آفریقایی، فرانسوی، ایتالیایی، محلی، آسیایی، بین‌المللی و اروپایی رستوران نوش جان کنید. انواع غذای رژیمی، کودک و نوشیدنی نیز موجود است. هتل ایبیس استایلز دارای خدمات روم سرویس است و می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان کنید.

فاصله هتل ایبیس استایلز فرودگاه شارل دوگل پاریس از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از مرکز خرید آئروویل پاریس: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله از بنای یادبود واستیگ د شاتو د رویزی: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله از پارک تفریحی آستریکس پاریس: ۱۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است