search
menu

هتل Hotel George Washington Paris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hôtel George Washington Paris
امکانات کلی هتل جورج واشنگتن پاریس
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جورج واشنگتن پاریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hôtel George Washington Paris


هتل جورج واشنگتن یک بوتیک هتل زیبا است که در ایده‌آل‌ترین منطقه پاریس واقع شده است. به محض وارد شدن از آستانه هتل جورج واشنگتن، هیجان شهر ناپدید شده و در آرامش سحرانگیزی فرو خواهید رفت. در Hôtel George Washington ظرافت فرانسوی با زیبایی معاصر ترکیب شده است. این هتل ۴ ستاره در خیابان شانزه‌ لیزه و طاق پیروزی قرار گرفته و مکانی عالی برای کشف پاریس است. با اقامت در هتل جورج واشنگتن دسترسی راحتی به سایر جاهای دیدنی پاریس از جمله برج ایفل خواهید داشت. اگر اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما پاریس کرده‌اید و به دنبال هتل مناسبی هستید در انتخاب هتل جورج واشنگتن تردید نکنید. این بوتیک هتل جذاب بسیار مناسب برای سفرهای تفریحی و تجاری است. با اقامت در هتل جورج واشنگتن پاریس لحظات جذابی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات کلی هتل جورج واشنگتن پاریس


در هتل ۴ ستاره جورج واشنگتن پاریس تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت، وجود دارد. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. پذیرش این هتل ۲۴ ساعته است و خدمات کانسیرج، اتاق چمدان و چک‌این/اوت سریع به مهمانان ارائه می‌کند. کارکنان هتل علاوه بر زبان فرانسه به زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی نیز مسلط هستند و با مهمان‌نوازی تمام برای ایجاد اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. هتل جورج واشنگتن پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و خدمات مناسبی نظیر نگهداری از کودکان ارائه می‌کند. لازم به ذکر است این بوتیک هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. فکس، فتوکپی و مرکز تجاری، جورج واشنگتن را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. با استفاده از خدمات کرایه خودرو می‌توانید در سراسر شهر گردش کرده و از تمام جاذبه‌های پاریس بازدید نمایید. خدمات نظافت روزانه در جورج واشنگتن رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو، خشک‌شویی و لاندری برخوردار شوید. از امکانات دیگر هتل می‌توان آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک و سیستم اعلام حریق را نام برد. فرودگاه‌های اورلی و شارل دوگل به ترتیب در ۱۶ و ۲۴ کیلومتری هتل قرار دارند و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده کنید. ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد است و ممکن است هزینه اضافی بابت این سرویس دریافت شود.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل جورج واشنگتن پاریس دارای ۲۰ واحد اقامتی منحصربه‌فرد است. در معماری اتاق‌ها به ظرافت و طراحی توجه ویژه‌ای شده است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق یک‌نفره، اتاق کلاسیک دونفره، سوئیت جونیور، سوئیت، اتاق سه‌نفره، اتاق چهارنفره و اتاق تویین یا دوبل سوپریور است. تمام اتاق‌ها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. مینی‌بار، چای‌ساز، سیستم گرمایش، تلویزیون صفحه‌تخت، میز و تلفن‌ از امکانات دیگر اتاق‌ها به شمار می‌روند. داخل حمام خصوصی، دوش، سشوار و حوله قرار گرفته است. لازم به ذکر است حداکثر تعداد تخت اضافه بستگی به اتاق موردنظرتان دارد. برای کودکان زیر ۲ سال گهواره رایگان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید در تراس هتل با هم‌سفرانتان گفتگو کرده یا از آرامش هتل لذت ببرید. برای راحتی مهمانان، مبلمان مخصوص در تراس قرار گرفته است. برای خاطره‌انگیزتر کردن بیشتر سفر بازی گلف برای مهمانان تدارک دیده می‌شود. لازم به ذکر است زمین گلف در ۳ کیلومتری هتل قرار دارد و برای این سرویس هزینه اضافی دریافت می‌شود.

رستوران هتل


با اقامت در هتل جورج واشنگتن روزتان با صرف چای، آبمیوه یا شیرینی‌های تازه شروع خواهد شد. شما مختارید که صبحانه‌تان را در اتاق نشیمن مجاور پاسیو یا اتاق شخصی‌تان نوش جان کنید. ساعت سرو صبحانه از ساعت ۶٫۳ تا ۱۱ است. موقعیت مکانی مناسب هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی را در دسترستان قرار خواهد داد. رستوران Régis le Caviste در مجاورت هتل قرار گرفته و گزینه ایده‌آلی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای فرانسوی است.

فاصله هتل جورج واشنگتن پاریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا طاق پیروزی: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج ایفل: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ گارنیه: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سکره کر: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای نتردام: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است