search
menu

هتل Hotel des Buttes Chaumont Paris

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hôtel des Buttes Chaumont Paris
امکانات کلی هتل بوت شومون پاریس
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل بوت شومون پاریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hôtel des Buttes Chaumont Paris


هتل بوت شومون پاریس در ۷۰۰ متری پارک معروف بوت شومون قرار دارد. شهر پاریس به علت جاهای دیدنی معروفی که دارد، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می‌رود. اگر قصد خرید بلیط هواپیما پاریس دارید ولی نگران هزینه‌های سنگین اقامت هستید، پیشنهاد ما انتخاب یکی از هتل‌های ارزان پاریس است. Hôtel des Buttes Chaumont یکی از هتل‌های اقتصادی پاریس است که امکانات مناسبی برای مهمانان مهیا می‌کند. مهم‌ترین امتیاز اقامت در هتل بوت شومون موقعیت مکانی آن است. با اقامت در این هتل دو ستاره، تنها ۳ کیلومتر با موزه لوور فاصله خواهید داشت. نزدیکی به ایستگاه‌های مترو بازدید از جاذبه‌های پاریس مانند برج ایفل و گردش در شهر را برای مهمانان تسهیل می‌نماید. بوت شومون گزینه‌ای عالی برای سفرهای دونفره است. اگر قصد سفر به پاریس دارید، خواندن اطلاعات هتل بوت شومون و دیگر هتل‌های پاریس برایتان مفید خواهد بود.

امکانات کلی هتل بوت شومون پاریس


در هتل بوت شومون پاریس انواع امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان عزیز تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و ارتباط راحت را برای مهمانان ممکن می‌سازد. پذیرش هتل بوت شومون ۲۴ ساعته است، در این قسمت خدمات تور، چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی، اتاق چمدان، کانسیرج و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل بوت شومون چک‌این از ساعت ۱۳ به بعد و چک‌اوت پیش از ساعت ۱۱ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل علاوه بر زبان فرانسه به زبان‌های انگلیسی و عربی نیز مسلط هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. بوت شومون پاریس پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است.
با وجود خدمات نظافت روزانه، نگرانی از بابت تمیزی اتاق‌ها نخواهید داشت. فکس، فتوکپی و موقعیت مکانی ایده‌آل، هتل شومون را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. آسانسور، صندوق امانات، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و دوربین مداربسته از دیگر امکانات بوت شومون به شمار می‌روند. پارکینگ خصوصی در نزدیکی هتل قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به این هتل، فرودگاه‌های اورلی و شارل دوگل هستند که به ترتیب در ۱۷ و ۲۰ کیلومتری هتل واقع شده‌اند؛ با استفاده از تاکسی می‌توانید به راحتی از فرودگاه به محل اقامتتان تشریف ببرید. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۱۹ واحد اقامتی شیک و زیبا در هتل بوت شومون قرار دارد. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق دوبل، اتاق سوپریور دوبل، اتاق تریپل، اتاق سوپریور تویین و اتاق خانواده است. مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد هم‌سفرانشان اقدام به رزرو اتاق مناسب نمایند. تمامی واحدها عایق صدا هستند و فضای مناسبی برای استراحت دارند. تلویزیون صفحه تخت، میز، تلفن، حمام خصوصی، دوش و سشوار در تمام اتاق‌ها موجود است. لازم به ذکر است برخی از واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و حداکثر تعداد تخت اضافه بستگی به واحد مورد نظرتان دارد. ناگفته نماند استعمال سیگار در اتاق‌های این هتل ممنوع است.

رستوران هتل


صبحانه کانتیننتال، نوشیدنی‌های داغ، شیرینی‌های فرانسوی و غلات هر صبح در اتاق غذاخوری سرو می‌شود. در ساعات مشخصی خدمات روم سرویس به مهمانان ارائه می‌شود و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان نمایید. غذاهای رژیمی نیز موجود است. خوشبختانه رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان کنید. Lunch Club در ۱۰۰ متری هتل قرار دارد و انواع فست‌فود سرو می‌کند. رستوران‌های La Forge و Café Bolivar تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی از هتل فاصله دارند و انواع غذاهای فرانسوی در آن‌ها سرو می‌شود.

فاصله هتل بوت شومون پاریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک بوت شومون: ۷۰۰ متر
فاصله تا کلیسای سکره کر: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ گارنیه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای نوتردام: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا طاق پیروزی: ۵.۶ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است