search
menu

هتل Hotel Bellevue Montmartre Paris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Bellevue Montmartre Paris
امکانات کلی هتل بلوو مونمارتر پاریس
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل بلوو مونمارتر پاریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Bellevue Montmartre Paris


هتل بلوو مونمارتر در قلب شهر پاریس قرار دارد. پاریس به عنوان یکی از محبوب‌ترین شهرهای جهان، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. هرساله افراد زیادی از سراسر جهان با خرید آنلاین بلیط هواپیما پاریس به این شهر رویایی سفر می‌کنند. Hotel Bellevue Montmartre هتل ۳ ستاره زیبایی است که دسترسی راحتی به جاهای دیدنی پاریس دارد. با اقامت در هتل بلوو مونمارتر پاریس تنها ۳۰۰ متر تا کلیسای سکره کر، فاصله خواهید داشت. کاخ گارنیه در ۱٫۶ کیلومتری هتل بلوو مونمارتر پاریس قرار گرفته است. یکی از امتیازات اقامت در بلوو مونمارتر نزدیکی به ایستگاه‌های مترو است، با استفاده از مترو می‌توانید در تمام شهر گردش کرده و از جاذبه‌های پاریس مانند برج ایفل بازدید نمایید. در بلوو مونمارتر امکانات رفاهی مناسبی برای مهمانان فراهم شده است و با انتخاب آن اوقات دل‌پذیری پیش‌رویتان خواهد بود. این هتل با توجه به خدماتی که ارائه می‌کند از هتل‌های اقتصادی پاریس به شمار می‌رود. بلوو مونمارتر گزینه مناسبی برای سفرهای دونفره است. چنانچه قصد سفر به پاریس دارید، خواندن اطلاعات این هتل و دیگر هتل‌های پاریس برایتان مفید خواهد بود.

امکانات کلی هتل بلوو مونمارتر پاریس


در هتل بلوو مونتمارتر پاریس امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است تا ارتباط راحتی با خانواده و دوستانتان داشته باشید. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است، در این قسمت خدمات چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی خاطره‌انگیز در تلاش هستند. بلوو مونتمارتر از هتل‌های چندزبانه پاریس است و به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، روسی، پرتغالی، بلغاری و فیلیپینی در این هتل صحبت می‌شود. امکاناتی نظیر فکس، فتوکپی و مرکز تجاری، هتل بلوو مونمارتر را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر این هتل ۳ ستاره می‌توان آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات را نام برد. در صورت درخواست می‌توانید از خدمات تاکسی تلفنی و بیدارباش استفاده نمایید. ناگفته نماند فرودگاه‌های اورلی و شارل دوگل به ترتیب در ۱۷ و ۲۱ کیلومتری هتل قرار دارند. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۳۶ واحد اقامتی شیک و زیبا در هتل ۴ طبقه بلوو مونمارتر قرار دارد. اتاق‌ها به سبک مدرن طراحی شده‌اند و دارای فضای دنج و راحتی هستند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های سینگل، دوبل، تویین، تریپل و خانواده است. با توجه به خدمات نظافت روزانه از بابت تمیزی اتاق‌ها نگرانی نخواهید داشت. واحدهای اقامتی عایق صدا هستند و فضای مناسبی برای استراحت فراهم است. تمامی اتاق‌های هتل Hotel Bellevue Montmartre Paris دارای تلویزیون صفحه‌تخت، میز و حمام خصوصی هستند. کمد لباس و کتری برقی نیز برای مهمانان فراهم شده است. از امکانات دیگر اتاق‌ها می‌توان به تلفن، کمد لباس، اتو، پنکه، سیستم گرمایش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان اشاره کرد. لازم به ذکر است واحدهای اقامتی این مجموعه دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه نیستند و لازم است هنگام رزرو اتاق این نکته را مدنظر داشته باشید.

رستوران هتل


صبحانه کانتیننتال و سلف‌سرویس انرژی لازم برای شروع یک روز جذاب را تامین خواهند کرد. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه‌تان را داخل اتاق نوش جان نمایید. با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید برای ناهار و شام انتخاب کنید. رستوران‌های Restaurant Villa des Abbesses و Le Basilic کم‌تر از ۱ کیلومتر با هتل فاصله دارند و گزینه‌های ایده‌آلی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای پاریس هستند.

فاصله هتل بلوو مونمارتر پاریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای سکره کر: ۳۰۰ متر
فاصله تا کاخ گارنیه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا کلیسای نوتردام: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا طاق پیروزی پاریس: ۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است