search
menu

هتل Hotel Apollo Opera Paris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hôtel Apollo Opéra Paris
امکانات و خدمات هتل آپولو اپرا پاریس
واحدهای اقامتی هتل آپولو اپرا پاریس
فاصله هتل آپولو اپرا پاریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Hôtel Apollo Opéra Paris


هتل آپولو اپرا پاریس یک هتل قدیمی و نسبتا کوچک در شهر پاریس کشور فرانسه است. این هتل جزء هتل‌های اقتصادی و مقرون به صرفه شهر پاریس به شمار می‌آید و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. از آن جایی که هتل آپولو دقیقا در مرکز شهر پاریس قرار گرفته است، از لحاظ موقعیت، مکانی بینظیر است که دسترسی به هرچیزی را در شهر پاریس برای مهمانان راحت می‌کند. اطراف این هتل پر از کافه ها، مغازه‌ها و مراکز تفریحی متنوع است که گشت و گذار در آن‌ها بدون شک یکی از جذاب‌ترین خاطرات سفر به شهر پاریس خواهد بود. همانطور که گفته شد Hôtel Apollo Opéra Paris جزء هتل‌های کم هزینه و اقتصادی شهر پاریس به شمار می‌رود و بنا به همین دلیل نمی‌توان وجود امکانات فراوانی را در آن انتظار داشت. در واقع می‌توان گفت اقامت در این هتل بیشتر برای کسانی مناسب است که قصد دارند با صرف هزینه‌ای اندک، در قلب شهر پاریس حضور داشته باشند و اگر وجود امکانات و خدمات بیشتر برای شما مهم است، می‌توانید با پرداخت هزینه‌های بالاتر در هتل‌های بهتری اقامت داشته باشید و یا محل سکونت خود را از مرکز شهر به سمت اطراف شهر تغییر دهید. همانطور که در ذهن اکثر مردم دنیا نقش بسته است، پاریس یکی از رویایی‌ترین شهر‌های جهان است و از همین جهت به شهر عشاق نیز شهرت دارد. اماکن گردشگری بی‌نظیری در این شهر وجود دارند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند برای ساعت‌ها چشمان گردشگران را به خود خیره سازند. خیابان شانزه لیزه که معروف‌ترین خیابان این شهر است و زیبایی‌های آن شهرت جهانی دارد، طاق پیروزی، برج ایفل، موزه لوور و… تنها بخشی از هزاران زیبایی موجود در این شهر هستند.

امکانات و خدمات هتل آپولو اپرا پاریس


ساختمان قدیمی هتل آپولو اپرا پاریس دقیقا در مرکز شهر قرار دارد و معماری هتل نیز مانند بسیاری از هتل‌های دیگر موجود در این منطقه به شکل فرانسوی انجام گرفته است. پارکینگ خصوصی هتل در محلی نزدیک به هتل قرار دارد و مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه از امکانات آن بهره‌مند شوند. اینترنت در سرتاسر ملک هتل در دسترس است و مهمانان می‌توانند رایگان از آن استفاده کنند. صبحانه ساده این هتل شامل غلات، کروسان، نان، پنیر، ژامبون و… است و از آن جایی که صبحانه به صورت رایگان برای مسافران سرو می‌شود، اقامت در هتل را برای مهمانان مقرون به صرفه‌تر می‌کند. در اطراف Hôtel Apollo Opéra Paris رستوران‌های فراوانی وجود دارند که طعم متفاوت و دلچسب انواع غذاهای فرانسوی را می‌توانید در آن‌ها تجربه کنید. ایستگاه مترو کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی از هتل فاصله دارد و شرایط رفت و آمد آسان در سطح شهر را به خوبی برای مهمانان فراهم می‌کند. یک انبار چمدان در هتل وجود دارد که مهمانان می‌توانند وسایل خود را در آن نگهداری کنند. هتل دارای خدمات میز تور است و هر زمان که برای گشت و گذار بهتر در شهر پاریس به راهنمایی احتیاج داشتید می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. کارکنان هتل علاوه بر زبان فرانسوی تا حدودی به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند و بنابراین اگر به تعامل چندان زیادی با پرسنل احتیاج ندارید می‌توانید از زبان انگلیسی نیز برای معاشرت استفاده کنید. در صورتی که با خرید تور یا خرید بلیط هواپیما به شهر پاریس سفر داشته باشید و در این هتل اقامت کنید، امکانات و خدمات دیگری را نیز در آن مشاهده می‌کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به خدمات دربان، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاه و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل آپولو اپرا پاریس


واحدهای اقامتی هتل Hôtel Apollo Opéra Paris واحدهایی کوچک هستند که در حد یک اقامت اقتصادی می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. این واحدها به سه نوع اتاق‌های تک نفره، اتاق‌های دونفره و اتاق‌های سه نفره تفکیک می‌شوند. از جمله امکانات موجود در واحدهای اقامتی هتل آپولو اپرا پاریس می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، تهویه مطبوع، صندوق امانات، کتری برقی، یخچال، میز کار، وسایل اتو و… اشاره کرد.

فاصله هتل آپولو اپرا پاریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله تا خیابان شانزه لیزه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا طاق پیروزی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا کلیسای نوتردام: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا برج ایفل: ۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است