search
menu

هتل Hotel Ambassadeur Paris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hôtel Ambassadeur Paris
امکانات و خدمات عمومی هتل آمباسادور پاریس
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آمباسادور پاریس تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hôtel Ambassadeur Paris


هتل آمباسادور پاریس یکی از هتل‌های ۳ ستاره این شهر است که در شمال پاریس واقع شده است و حدود ۲.۵ کیلومتر با محله مونمارتر پاریس فاصله دارد. با وجود ایستگاه مترو در چندصدمتری ساختمان هتل، مهمانان به راحتی می‌توانند به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشند. کسانی که به قصد بازدید از جاذبه‌های دیدنی پاریس بلیط هواپیمای پاریس خریده‌اند، می‌توانند با رزرو هتل آمباسادور از شلوغی شهر دور باشند و در منطقه آرام و دنجی شب خود را سپری کنند. برخی جاذبه‌ها مثل پارک مارتین لوتر، موزه ژان ژاک هنر و خانه دالیدا در فاصله یک کیلومتری هتل آمباسادور قرار دارند ولی برای دیدن جاذبه‌هایی مثل موزه لوور، طاق پیروزی و کلیسای نتردام باید سوار مترو شد. برای گشتن همه این جاذبه‌ها می‌توانید برنامه سفر پاریس سایت سفرمارکت را مطالعه کرده و از جزئیات بازدید مطلع شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آمباسادور پاریس


این هتل که بیش از یک دهه از فعالیتش می‌گذرد، توانسته رضایت اکثر مهمانان خود را جلب کند ولی با در نظر گرفتن امکانات قدیمی‌اش هزینه زیادی دریافت می‌کند. این هتل امکانات و خدمات متنوعی ندارد؛ از جمله اینکه فاقد پارکینگ است اما با اینترنت رایگان، اتاق‌های خانواده، پذیرش ۲۴ ساعته و آسانسور اقامتی راحت و آسوده را برای خریداران بلیط هواپیما پاریس فراهم می‌کند. رفتار حرفه‌ای کارکنان اولین دلیلی است که هر مهمانی را مجاب به اقامت دوباره در این هتل می‌کند. دلیل دوم نیز موقعیت مکانی خوب هتل Ambassadeur است.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل آمباسادور در ۷ طبقه ساخته شده و دارای ۸۶ واحد اقامتی است. این واحدها در قالب‌ها و ظرفیت‌های مختلفی ارائه می‌شوند؛ اتاق‌های سینگل، دبل، تریپل، تویین، کوادراپل، سوپریور دبل و سوئیت‌های خانواده در هنگام رزرو برای مهمانان نمایش داده می‌شوند. اتاق‌های هتل آمباسادور نقلی و کوچک هستند ولی مهمانان پاریس می‌دانند که متراژ اتاق‌ها در اکثر هتل‌های پاریس کوچک است. از اندازه اتاق‌ها که بگذریم، نظافتشان به طور منظم انجام می‌شود و از این نظر مشکلی ندارند. در تمام این اتاق‌ها امکاناتی نظیر تلویزیون، تلفن، گاو صندوق،میز، لوازم بهداشتی، تهویه مطبوع و سشوار گنجانده شده است. کف اتاق‌های هتل آمباسادور فرش و برخی از آن‌ها دارای بخش نشیمن و مایکروویو هستند. اتاق‌های این هتل در متراژهای ۱۲، ۱۵ و ۱۸ متری ارائه می‌شوند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


در هتل Ambassadeur پاریس مهمانان می‌توانند در هر ساعاتی از شبانه روز از دستگاه‌های وندینگ هتل نوشیدنی تهیه کنند. برای گشت و گذار در پاریس و بازدید از جاذبه‌ها نیز می‌توانند به پذیرش هتل مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت کنند. مهمانانی که زودتر از موعد مقرر به هتل می‌رسند، می‌توانند چمدان‌های خود را به اتاق چمدان تحویل داده و گشتی در شهر بزنند. خدمات فکس و کپی نیز در هتل آمباسادور ارائه می‌شود. ضمنا پرسنل هتل به زبان‌های آلمانی، اسپانیایی و انگلیسی نیز آشنایی دارند و با تسلط به زبان انگلیسی می‌توان با آن‌ها ارتباط برقرار کرد.

رستوران هتل


اقامت در هتل آمباسادور همراه با ارائه صبحانه نیست و صبحانه‌هایی که هتل سرو می‌کند شامل نان، مربا، کیک، آبمیوه و پنیر است. در واقع بعد از انتخاب میز در سالن و قبل از سرو آن‌ها می‌توان چای، قهوه و یا هات چاکلت سفارش داد. این صبحانه به صورت سلف سرویس و از ساعت ۷ تا ۹ صبح سرو می‌شود. هتل به غیر از این سالن غذاخوری، رستورانی ندارد ولی در طول ساعات محدودی خدمات روم سرویس ارائه می‌کند. البته در چند قدمی هتل آمباسادور رستوران‌های تایلندی و چینی و فست فود واقع شده و از امتیاز بالایی برخوردارند، پس از این نظر جای هیچ نگرانی نیست.

فاصله هتل آمباسادور پاریس تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای قلب مقدس پاریس: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ گارنیه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا طاق پیروزی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای نتردام: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است