search
menu

هتل Crowne Plaza Neuilly Hotel Paris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crowne Plaza Paris - Neuilly, an IHG Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل کروان پلازا نیولی پاریس
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل کراون پلازا نیولی پاریس

درباره هتل Crowne Plaza Paris - Neuilly, an IHG Hotel


هتل کراون پلازا پاریس نیولی یکی از هتل های رده بالای برند هتلداری کروان پلازا است که در یکی از مناطق تجاری فرانسه به نام نیولی افتتاح شده و به خاطر موقعیت جغرافیایی ای که دارد به بسیاری از جاهای دیدنی فرانسه نزدیک است و اگر به دنبال هتلی لوکس با دسترسی آسان به مناطق و اماکن دیدنی هستید، هتل کراون پلازا گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. اما بدون شک می خواهید قبل از رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما نگاهی به امکانات و خدمات هتل داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کروان پلازا نیولی پاریس


کراون پلازا برای آسایش و رفاه مهمانانش خدمات و امکانات فراوانی مانند خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، آسانسور و اتاق های خانواده را فراهم کرده است. فضای مخصوص سیگار یکی دیگر از امکانات هتل است که علاوه بر رضایت مهمانان سیگاری، باعث رضایت مهمانان غیر سیگاری هم شده چرا که دیگر دود سیگار آن ها را اذیت نخواهد کرد. کراون پلازا برای مهمانان سالمند و توان یاب خود نیز خدمات ویژه ای مانند رمپ ویژه ورودی و آسانسور ایجاد کرده است. علاوه بر این صاحبان حیوانات خانگی می توانند همراه حیوان خانگی خود در هتل اقامت داشته باشند.
Crowne Plaza Paris - Neuilly, an IHG Hotel در امور نظافتی حساس است و به همین خاطر کارکنان خدماتی آن به صورت روزانه به نظافت اتاق ها و محیط هتل می پردازند. علاوه بر نظافت روزانه،‌ مهمانان هتل می توانند با پرداخت کمی هزینه از خدمات خشک شویی، لباسشویی و خدمات اتو هتل هم استفاده کنند. مهمانان برای دریافت خدمات صرافی نیز نیازی به بیرون رفتن از هتل ندارند و کافی است به بخش پذیرش هتل مراجعه کنند تا به خدماتی مانند خدمات کانسیرج، خدمات تهیه بلیط، خدمات تبدیل ارز، اتاق چمدان، کمد قفل دار و چک این/ چک اوت خصوصی دسترسی داشته باشند. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مهمانان بوده و تمامی تلاش خود را برای تحویل سریع و بدون معطلی اتاق ها انجام می دهند. بد نیست بدانید که کارکنان هتل به زبان های عربی، انگلیسی، آلمانی، فرانسه و اسپانیایی آشنایی دارند.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


کراون پلازا برای مهمانان خود باشگاه ورزشی مجهزی ایجاد کرده است تا سفر باعث به هم خوردن برنامه ورزشی شان نشود. علاوه بر این باشگاه،‌ مهمانان می توانند با پرداخت کمی هزینه در کلاس ها و تورهای فرهنگی هتل شرکت کنند و یا سری به گالری های هنری بزنند. برای کتابخوان ها کتابخانه ای با مجموعه ای از کتاب های جذاب ایجاد شده است. هتل تورهای دوچرخه سواری هم دارد که در صورت تمایل می توانید در آن ها شرکت کنید.

اتاق های هتل


کراون پلازا اتاق ها و سوئیت های مختلفی دارد که مهمانان مطابق با نیاز خود می توانند نسبت به رزرو اتاق اقدام کنند اما بد نیست بدانید که تمامی این اتاق ها عایق صدا و بدون سیگار هستند. هتل دارای اتاق خانواده نیز هست و در صورت درخواست سوئیت عروس نیز برای مهمانان آماده خواهد شد.

امکانات اتاق های هتل


همه واحدهای اقامتی کراون پلازا نیولی دارای تلویزیون صفحه تخت و مینی بار هستند و در حمام خصوصی اتاق ها علاوه بر سشوار، لوازم بهداشتی رایگان نیز قرار داده شده است. بعلاوه مهمانان امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را در اتاق های خود خواهند داشت. البته برخی از اتاق ها چشم اندازی رو به برج ایفل دارند.

رستوران هتل


صبحانه آمریکایی روزانه در رستوران هتل سرو می شود و زمانی که هوا مساعد باشد، مهمانان می توانند دیگر وعده های غذایی را در تراس هتل نوش جان کنند.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل کراون پلازا نیولی پاریس


فاصله تا طاق پیروزی پاریس: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج ایفل: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه سن-لازار: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا تالار کنسرت لاسیگال: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع نوتردام: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است