search
menu

هتل Bob Hotel by Elegancia Paris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bob Hotel by Elegancia Paris
امکانات کلی هتل باب بای الگانسیا پاریس
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل باب بای الگانسیا پاریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bob Hotel by Elegancia Paris


هتل باب بای الگانسیا از هتل‌های ۴ ستاره شهر پاریس است. پاریس از دیرباز یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان بوده و هرساله افراد زیادی با خرید آنلاین بلیط هواپیما پاریس به این شهر زیبا سفر می‌کنند. خوشبختانه هتل‌های متنوعی، متناسب با هر سلیقه‌ای در این شهر وجود دارد. Bob Hotel by Elegancia یکی از بوتیک هتل‌های معروف پاریس است. با اقامت در هتل باب، زندگی پر جنب‌وجوش پاریسی را از نزدیک حس خواهید کرد. گالری‌ها، کافه‌ها و بوتیک‌های فراوانی در همسایگی این هتل قرار دارند و با اقامت در هتل باب دسترسی راحتی به جاذبه‌های پاریس خواهید داشت. برج ایفل تنها ۳ کیلومتر با هتل فاصله دارد. نزدیکی به ایستگاه‌های مترو یکی از امتیازات اقامت در باب هتل است؛ با استفاده از مترو می‌توانید آسان و ارزان در شهر گردش کرده و از تمام جاهای دیدنی پاریس بازدید نمایید. با اقامت در هتل باب بای الگانسیا اوقات خاطره‌انگیزی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات کلی هتل باب بای الگانسیا پاریس


در Bob Hotel امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباط راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش هتل باب ۲۴ ساعته است و در این قسمت خدماتی نظیر کانسیرج و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل باب پاریس، چک‌این از ساعت ۱۵ به بعد و چک‌اوت پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های فرانسه، انگلیسی و اسپانیایی هستند و با خوش‌رویی تمام، برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری همایش، هتل باب بای الگانسیا را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. لازم به ذکر است هتل باب بای الگانسیا پاریس برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی و دزدگیر اشاره کرد. در هتل باب پاریس، خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، اتو و لاندری برخوردار شوید. ناگفته نماند نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به این هتل فرودگاه‌های اورلی و شارل دوگل هستند که به ترتیب در ۱۲ و ۲۶ کیلومتری هتل قرار گرفته‌اند. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


باب هتل پاریس دارای ۴۵ واحد اقامتی شیک و زیبا است. این مجموعه دارای واحد‌های اقامتی متنوعی است که پاسخگوی هر نوع سلیقه و نیازی است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد دوبل، اتاق سوپریور دوبل، اتاق دوخوابه متصل، اتاق دوبل و اتاق سه‌خوابه متصل است. تمامی امکانات لازم برای یک اقامت راحت در اتاق‌ها گنجانده شده است. منظره زیبایی از شهر از اتاق‌ها دیده می‌شود. تمام اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع و عایق صدا هستند. تلویزیون صفحه‌تخت، صندوق امانات، اتو، تلفن و سیستم گرمایش در اتاق‌ها گنجانده شده است. هریک از واحدها دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند. لازم به ذکر است استعمال سیگار در واحدهای اقامتی این هتل ممنوع است. ناگفته نماند هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


برای ارتباطی دلچسب با طبیعت و استراحت، اسپا محیطی آرام، صمیمی و طبیعی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. استفاده از اتاق بخار برای مهمانان هتل رایگان است. تراس هتل فضای راحت و زیبایی برای استراحت و هم‌صحبتی با هم‌سفران دارد.

رستوران هتل


در هتل باب بای الگانسیا پاریس، صبحانه از ساعت ۷ تا ۱۱ سرو می‌شود. صبحانه این هتل شامل گزینه‌های کانتیننتال و سلف‌سرویس است. میوه و انواع نوشیدنی نیز موجود است. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه‌تان را در اتاقتان نوش جان کنید. برای صرف میان وعده به اسنک‌بار تشریف ببرید. با توجه به موقعیت مکانی هتل، کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های مناسبی برای چشیدن طعم منحصر‌به‌فرد غذاهای پاریس هستند. رستوران‌های Matisse Food Court و Bistrotters در ۶۰۰ و ۷۰۰ متری هتل قرار گرفته‌اند.

فاصله هتل باب بای الگانسیا پاریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ لوکزامبورگ: ۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای نوتردام: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا برج ایفل: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ گارنیه: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا طاق پیروزی: ۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است