search
menu

هتل Best Western Premier Hotel Littéraire Le Swann Paris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best Western Premier Hotel Littéraire Le Swann Paris
امکانات کلی هتل بست وسترن پریمیر لیترار لوسووان پاریس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بست وسترن پریمیر لیترار لوسووان پاریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Best Western Premier Hotel Littéraire Le Swann Paris


هتل بست وسترن پریمیر لیترار لوسووان یکی از هتل‌های ۴ ستاره مجلل و لوکس پاریس است که در مرکز شهر پاریس، نزدیک گالری لافایت واقع شده است. این هتل در ساختمانی متعلق به قرن نوزدهم قرار دارد. زیبایی‌های طبیعی این منطقه را می‌توان در باغ تویلری و Champ de Mars مشاهده کرد، در حالی که کاخ گارنیه و موزه لوور از نقاط برجسته فرهنگی هستند. موزه شکلات و کلیسای نوتردام از دیگر جاهای دیدنی نزدیک هتل به شمار می‌آیند. هتل ده دقیقه پیاده تا ایستگاه قطار سن لازار فاصله دارد. ایستگاه متروی اروپا دو دقیقه پیاده از هتل فاصله دارد و دسترسی مستقیم به اپرای گارنیه و پر لاشیز دارد. مولن روژ با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی قابل دسترسی است. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه اورلی است که ۱۷ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به پاریس را داشته باشید، هتل Best Western Premier Hotel Littéraire Le Swann Paris با ارائه امکانات رفاهی خوب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل بست وسترن پریمیر لیترار لوسووان پاریس


میز پذیرش ۲۴ ساعته در هتل Best Western Premier Hotel Littéraire Le Swann Paris باز است. روزنامه‌های رایگان روزانه در دسترس هستند و در صورت درخواست خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی ارائه می‌شود. وای فای در مناطق عمومی رایگان است. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل مجاز است ولی استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. برای رفتن به طبقات بالاتر می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. میهمانانی که دارای کم‌توانی یا ناتوانی جسمانی هستند می‌توانند از خدماتی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده استفاده کرده و اقامت خوبی را تجربه کنند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح نیز می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. همچنین برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید. کارکنان کارآزموده هتل بست وسترن پریمیر لیترار لوسووان به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و فرانسوی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند. موقعیت مکانی خوب، قیمت مناسب، پاکیزگی هتل، رزرواسیون ایمن و آنلاین و تسلط پرسنل به زبان انگلیسی از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در پاریس به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Best Western Premier Hotel Littéraire Le Swann Paris عبارتند از:
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق دبل اکسکیوتیو
• سوئیت جونیور
• اتاق یک تخته سوپریور
• اتاق توئین سوپریور
• اتاق‌های خانوادگی
این هتل ۸۱ اقامتگاه با ایستگاه‌های اتصال iPod و مینی بار ارائه می‌دهد. تلویزیون‌های صفحه تخت دارای کانال‌های ماهواره‌ای هستند. حمام‌ها شامل وان یا دوش با وان عمیق، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. اتاق‌های هتل بست وسترن پریمیر لیترار لوسووان به اینترنت بی سیم رایگان دسترسی دارد. امکانات تجاری مناسب شامل روزنامه‌های رایگان، گاوصندوق سازگار با لپ‌تاپ و تلفن است. علاوه بر این، اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، اسپرسوساز و بسته خوش‌آمدگویی با مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های گرم هستند. خانه داری روزانه ارائه می‌شود و می‌توان اتو و میز اتو را درخواست کرد. تمامی اتاق‌ها توسط آسانسور سرویس دهی می‌شوند.

رستوران هتل


هر روز یک صبحانه متنوع در زیر سقف شیشه‌ای آرت دکو سرو می‌شود. گزینه‌های صبحانه عبارتند از:
صبحانه بوفه‌ای، صبحانه قاره‌ای و صبحانه بدون گلوتن. همچنین میهمانان می‌توانند در بار هتل Best Western Premier Hotel Littéraire Le Swann Paris با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودشان پذیرایی کنند.

فاصله هتل بست وسترن پریمیر لیترار لوسووان پاریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه شکلات: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا انولید: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک بولونی پاریس: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ لوکزامبورگ: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا کتابخانه ملی فرانسه: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است