search
menu

هتل Belta Paris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Belta Paris
امکانات و خدمات عمومی هتل بلتا پاریس
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلتا پاریس تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Belta Paris


هتل بلتا پاریس یکی از هتل‌های ۳ ستاره و خوب شهر نورهاست که در خیابان کوچک و دنجی در مجاورت کانال سن مارتین واقع شده است. کانال سن مارتین را زیباترین گذرگاه پاریس می‌دانند و معمولا اکثر گردشگرانی که بلیط هواپیما پاریس خریداری کرده‌اند به دیدن این مکان می‌روند. تورهای تابستانه پاریس در برنامه‌های سفری خود بازدید از این کانال را هم گنجانده‌اند. رستوران‌ها و کافه‌های امتداد این کانال از پاتوق‌های محبوب جوانان به حساب می‌آیند و اینجا می‌توان با فرهنگ مردم محلی آشنایی بیش‌تری داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل بلتا پاریس


این هتل قدیمی به طور کامل بازسازی شده و سطح خدمات و امکاناتش ارتقا داده شده است. هتل بلتا از نظر مهمانانش هتلی با نرخ اقامتی مناسب و موقعیت مکانی عالی است که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گردشگران پاریس به حساب می‌آید. این هتل دارای پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، آسانسور و خدمات لاندری است. هتل از جاذبه‌های دیدنی پاریس مثل میدان جمهوری و موزه هنرها و صنایع دستی پاریس فاصله زیادی ندارد و می‌توان با کمی پیاده‌روی در کنار کانال و خیابان‌های اطرافش به آن‌ها دسترسی داشت. با مراجعه به سایت سفرمارکت نیز می‌توان اطلاعات به‌روزی درباره جاذبه‌های دیدنی پاریس یافت و یا حتی سفرنامه‌های جذابی را مطالعه کرد.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل بلتا در مجموع ۶۲ واحد اقامتی در قالب اتاق‌های سینگل، دبل و تریپل ارائه می‌دهد و از این جهت تنوع زیادی در نوع واحدهای اقامتی‌اش ندارد. این اتاق‌ها تنها از نظر ظرفیت با هم متفاوتند وگرنه با امکاناتی در یک سطح مجهز شده‌اند. تمام این اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، میز کار، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن، گاوصندوق، چای‌ساز، اینترنت رایگان و حمام مجهز به سشوار هستند. در حمام برخی از اتاق‌ها وان یا کابین دوش گنجانده شده است. در دکوراسیون اتاق‌های هتل بلتای پاریس از رنگ‌های گرم استفاده شده و تقریبا حس حضور در خانه را برای مهمانان تداعی می‌کند. این اتاق‌ها به طور منظم نظافت می‌شوند و همواره در بهترین شرایط خود هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


همانطور که از هتل‌های ۳ ستاره انتظار می‌رود، هتل Belta پاریس نیز امکانات و خدمات متنوعی برای ارائه ندارد. ویژه‌ترین امکانات این هتل اسپای آن است که مهمانان می‌توانند بعد از دوندگی‌های روزانه خود در پاریس، از آن بهره‌مند شوند و خستگی را از تن خود بیرون رانند. از این گذشته با وجود سوپرمارکت‌های مختلف در نزدیکی ساختمان از خدمات پیک هتل استفاده کرده و هر آنچه لازم دارند به راحتی تهیه کنند. لازم به ذکر است که این هتل حیوانات خانگی مهمانان را نیز پذیرش می‌کند. برای امور اینترنتی نیز کامپیوتری متصل به اینترنت در لابی هتل قرار داده شده است و برای استفاده از آن لازم به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست.

رستوران هتل


هتل بلتا در وعده‌های صبحانه پذیرای مهمانان در رستوران است. این صبحانه تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح سرو می‌شود و تنوع چندانی ندارد. باتوجه به این که رستوران‌های متعددی در اطراف هتل وجود دارند و با ۲ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. گاهی صرف صبحانه بیرون از هتل نیز معقولانه است. ضمن اینکه هر نوع غذایی متناسب با هر ذائقه‌ای پیدا می‌شود. این هتل خدمات روم سرویس نیز ارائه می‌کند و مهمانان می‌توانند غذای خود را در اتاقشان میل کنند. مهمانان می‌توانند برای صرف نوشیدنی‌های مختلف به لابی هتل مراجعه کنند و در عین حال از اینترنت پرسرعت آن بی‌بهره نمانند.

فاصله هتل بلتا پاریس تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان جمهوری پاریس: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرها و صنایع دستی پاریس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای نتردام: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ گارنیه: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت شاپل پاریس: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است