search
menu

هتل Auteuil Tour Eiffel Hotel Paris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Auteuil Tour Eiffel Hotel Paris
امکانات کلی هتل اوتویل تور ایفل پاریس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوتویل تور ایفل پاریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Auteuil Tour Eiffel Hotel Paris


هتل مدرن و چهار ستاره اوتویل تور ایفل در قلب منطقه شانزدهم پاریس، نزدیک برج ایفل واقع شده است. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل می‌توان خیابان شانزه لیزه، موزه لوور، موزه شکلات و کلیسای نوتردام را نام برد. طاق پیروزی از نقاط دیدنی قابل توجه است و مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از گالری لافایت بازدید کنند. پیشنهاد می‌شود که مدتی را به کاوش در فعالیت‌های منطقه از جمله گلف اختصاص دهید. این هتل ۵۰۰ متر تا ایستگاه متروی Mirabeau و ۶۰۰ متر تا ایستگاه قطار RER Avenue du Président Kennedy خط C) ) فاصله دارد. فرودگاه اورلی ۱۴.۹ کیلومتر تا هتل Auteuil Tour Eiffel Hotel Paris فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل اوتویل تور ایفل اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل اوتویل تور ایفل پاریس


این هتل ۴ ستاره کاملا بازسازی شده دارای ۱۰۲ اتاق و سوئیت با سبک معاصر، محیطی دنج و پذیرایی گرم است. در این‌جا روح خانواده به فضایی اصیل و سرشار از عطر شیرینی و نان تازه، بوی چای، تاریخ اشیا و کتاب‌ها، جزئیات ظریف و زیبا، رنگ‌های گرم و شاد، اوقات خوش، گفتگوهای طولانی و خنده تبدیل می‌شود. چه برای یک سفر کاری این‌جا باشید و چه برای اکتشاف با دوستان و خانواده خود سفر کرده باشید، هتل Auteuil Tour Eiffel Hotel Paris گزینه مناسبی برا اقامت به شمار می‌آید. وای فای در مناطق عمومی رایگان است. امکانات دیگر عبارتند از سونا، سرویس اتاق ۲۴ ساعته و مرکز تجاری. از امکانات تفریحی هتل می‌توان به مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته نیز اشاره کرد. یکی از مزایای اقامت در این هتل این است که منعی برای آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ندارید. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. امکانات تجاری و خدماتی از قبیل خانه‌داری روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند.
اتو و میز اتو را می‌توان درخواست کرد. رفتن به طبقات فوقانی از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. مدیریت هتل خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر و سرویس بهداشتی دارای ریل را برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند در نظر گرفته تا آنان نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. تخت نوزاد به صورت رایگان در اختیار میهمانانی که دارای فرزند کوچک هستند قرار می‌گیرد. کادر مجرب هتل اوتویل تور ایفل به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی و ایتالیایی مسلط بوده و رفتاری دوستانه با میهمانان دارند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل اوتویل تور ایفل دارای انواع اتاق‌های دبل کلاسیک، اتاق دبل سوپریور، اتاق توئین سوپریور، اتاق دبل یا توئین دارای بالکن، اتاق لوکس، اتاق خانوادگی سوپریور و سوئیت جونیور است که متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کنید. اتاق‌های Auteuil Tour Eiffel Hotel Paris مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای، وای فای رایگان، مینی بار و امکانات تهیه چای و قهوه هستند. هر یک از ۱۰۲ اتاق هتل دارای گاوصندوق سازگار با لپ تاپ و بطری آب رایگان است. هر اتاق دارای حمام خصوصی شامل سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن هستند. امکان سرو صبحانه نیز در اتاق‌های هتل فراهم شده است.

رستوران هتل


هر روز صبح در بوفه صبحانه نان تازه، شیرینی و غذاهای خانگی سرو می‌شود. محصولات ارگانیک موجود است. اسنک بار و اغذیه فروشی نیز در هتل Auteuil Tour Eiffel Hotel Paris موجود است.

فاصله هتل اوتویل تور ایفل پاریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان شانزه لیزه: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ لوکزامبورگ: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای نوتردام: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه شکلات: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا کتابخانه ملی فرانسه: ۱۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است