search
menu

هتل Aparthotel Adagio Paris Centre Tour Eiffel Paris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aparthotel Adagio Paris Centre Tour Eiffel Paris
امکانات و خدمات هتل آپارتمان آراجیو پاریس سنتر تور ایفل پاریس
واحدهای اقامای هتل
فاصله هتل آپارتمان آداجیو پاریس سنتر تور ایفل پاریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Aparthotel Adagio Paris Centre Tour Eiffel Paris


هتل آپارتمان آراجیو پاریس سنتر تور ایفل یکی از هتل‌های ۴ ستاره در شهر پاریس کشور فرانسه است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل، اقامت در آن را تجربه کنید. فاصله هتل تا برج ایفل تنها به اندازه ۱۵ دقیقه پیاده روی است و منظره بسیار زیبایی که این هتل رو به برج ایفل دارد بدون شک برای مهمانان جذاب خواهد بود. موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که با اقامت در آن می‌توانید به اکثر مناطق تماشایی شهر پاریس دسترسی داشته باشید و از گشت و گذار در آن‌ها لذت ببرید. علاوه بر آن یک ایستگاه مترو نیز در نزدیکی Aparthotel Adagio Paris Centre Tour Eiffel Paris قرار دارد که مسافران را مستقیم به طاق پیروزی و خیابان شانزه لیزه می‌رساند. فضای هتل کاملا تمیز و دوست داشتنی است و امکانات و خدمات گوناگونی در آن وجود دارند که می‌توانند لحظات خوشی را در زمان اقامت به مهمانان هدیه کنند.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان آراجیو پاریس سنتر تور ایفل پاریس


کارکنان هتل آپارتمان آپارتوتل آراجیو پاریس سنتر تور ایفل به صورت شبانه روزی از ورود مهمانان به این هتل استقبال می‌کنند. ورود حیوانات خانگی به هتل آزاد است و مسافران می‌توانند در زمان اقامت حیوانات خانگی خود را نیز به همراه داشته باشند. اقامت کودکان ۴ تا ۱۱ سال در این هتل هزینه کمتری نسبت به بزرگسالان دارد و همین مسئله یکی از ویژگی‌های خوب هتل به شمار می‌رود. علاوه بر آن وجود زمین بازی کودکان و فضای بازی سرپوشیده در هتل سبب می‌شود که کودکان از اقامت در این هتل تجربه خوبی داشته باشند. هتل دارای سالن برگزاری کنفرانس است و افرادی که برای مقاصد کاری و تجاری به شهر پاریس سفر کرده باشند می‌توانند برای برگزاری جلسات خود از امکانات این هتل بهره‌مند شوند. یک استخر سرباز و یک سالن تناسب اندام در این هتل وجود دارند که جزء سرگرمی‌های هتل به حساب می‌آیند و مهمانان می‌توانند برای گذراندن اوقات فراغت خود در هتل از این امکانات استفاده کنند. خدمات نظافتی Aparthotel Adagio Paris Centre Tour Eiffel Paris شامل خدماتی مانند نظافت روزانه، سرویس اتو، خشکشویی و لباسشویی هستند و تمیزی و پاکیزگی سرتاسر ملک هتل را برای مهمانان تضمین می‌کنند. با توجه به امکاناتی که برای مهمانان معلول در نظر گرفته شده است، مسافرانی که دچار معلولیت هستند می‌توانند به راحتی ذر این هتل اقامت داشته باشند. بوفه صبحانه در هتل وجود دارد و برای صرف میان وعده نیز مهمانان می‌توانند از قهوه خانه موجود در هتل یا دستگاه‌های فروش نوشیدنی و تنقلات استفاده کنند. از دیگر خدمات و امکانات موجود در این هتل نیز می‌توان به پارکینگ، خدمات دربان، اتاق چمدان و… اشاره کرد.

واحدهای اقامای هتل


فضای لوکس و طراحی فوق العاده زیبای آپارتمان‌های Aparthotel Adagio Paris Centre Tour Eiffel Paris محیطی بسیار جذاب را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند که از هر جهت ایده آل و راحت هستند. در تمام آپارتمان‌های این مجموعه یک آشپزخانه مجهز و زیبا با امکاناتی مانند اجاق گاز، مایکروویو، یخچال و ماشین ظرفشویی وجود دارند که امکان طبخ غذای خانگی را نیز برای مهمانان فراهم می‌کنند. آپارتمان‌ها دارای یک فضای ناهارخوری و یک قسمت نشیمن با مبلمان قابل تنظیم هستند و تمام امکانات لازم برای راحتی و رفاه مهمانان را در اختیار آنان قرار می‌دهند. برخی از واحدهای اقامتی این هتل، منظره رو به برج ایفل دارند که اقامت در آن‌ها بدون شک تجربه‌ای فراموش نشدنی و فوق العاده خواهد بود. از انواع واحدهای اقامتی موجود در هتل آپارتمان آپارتوتل آداجیو پاریس سنتر تور ایفل می‌توان به اتاق استودیو، آپارتمان یک خوابه، آپارتمان دوخوابه، استودیو کامفورت، آپارتمان یک خوابه کامفورت، آپارتمان یک خوابه با نمای برج ایفل و استودیو با نمای برج ایفل اشاره کرد. امکانات موجود در این واحدها نیز به گونه‌ای هستند که تمام وسایل مورد نیاز مهمانان را جهت یک اقامت به یادماندنی برای آنان فراهم می‌کنند و از جمله این امکانات می‌توان به حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کاناپه، مبل تختخواب شو، میز کار، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات و… اشاره کرد.

فاصله هتل آپارتمان آداجیو پاریس سنتر تور ایفل پاریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله تا برج ایفل: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا طاق پیروزی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا خیابان شانزه لیزه: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای نوتردام: ۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است