search
menu

هتل Albert's Hotel Paris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Albert's Hotel Paris
امکانات کلی هتل آلبرتز پاریس
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل آلبرتز پاریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Albert's Hotel Paris


هتل آلبرتز پاریس با ترکیبی ایده‌آل از کیفیت، راحتی و آسایش، انتخابی جذاب برای اقامت به شمار می‌رود. پاریس مقصدی رویایی برای بسیاری از گردشگران جهان است. سالانه افراد زیادی از سراسر جهان با خرید آنلاین بلیط هواپیما پاریس به این شهر زیبا سفر می‌کنند. Albert's Hotel با نزدیکی به بسیاری از جاهای دیدنی پاریس ازجمله موزه لوور، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت است. دسترسی راحت به مترو یکی از امتیازات ویژه اقامت در هتل آلبرتز است؛ با استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی، بازدید از جاذبه‌های پاریس برایتان راحت خواهد بود. هتل آلبرتز در سال ۲۰۱۲ به بهره‌برداری رسیده و از هتل‌های معروف پاریس است. با اقامت در این هتل ۳ ستاره، اوقات لذت‌بخشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات کلی هتل آلبرتز پاریس


در هتل آلبرتز پاریس امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباط راحت را برای مهمانان فراهم می‌نماید. پذیرش هتل آلبرتز ۲۴ ساعته است، در این قسمت، خدمات تور، اتاق چمدان و کانسیرج به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل آلبرتز پاریس چک‌این پس از ساعت ۱۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد.
تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی، فرانسه، عربی و روسی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی خاطره‌انگیز تلاش می‌کنند. هتل آلبرتز پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و خدمات مناسبی از جمله نگهداری از کودکان ارائه می‌نماید. امکانات دیگر هتل شامل آسانسور، صندوق امانات، روزنامه، دزدگیر، سیستم اعلام حریق و کپسول آتش‌نشانی است. در این هتل ۳ ستاره خدمات نظافت روزانه به صورت رایگان به مهمانان ارائه می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی و اتو بهره‌مند شوید. هتل آلبرتز پاریس محبوبیتش را بیش از هر چیزی مدیون موقعیت مکانی خود است، این هتل ۳ ستاره میان ۲ ایستگاه مهم پاریس قرار گرفته که دسترسی در سراسر پاریس را برای مهمانان فراهم می‌کند. لازم به ذکر است فرودگاه‌های اورلی و شارل دوگل نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به این هتل هستند و به ترتیب در ۱۵ و ۲۱ کیلومتری هتل Albert's Hotel Paris قرار گرفته‌اند؛ با استفاده از تاکسی می‌توانید به راحتی از فرودگاه به محل اقامتتان تشریف ببرید. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


۲۲ اتاق شیک و زیبا در ساختمان ۶ طبقه آلبرتز قرار دارد. هریک از واحدهای اقامتی به شکل منحصر‌به‌فردی تزئین شده‌اند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد دوبل، اتاق سوپریور دوبل، اتاق دلوکس دوبل و سوئیت است. مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود اقدام به رزرو واحد اقامتی مورد نظرشان نمایند. تمام اتاق‌ها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. تلویزیون صفحه‌تخت، سیستم گرمایش، تلفن، حمام خصوصی، دوش، سشوار، دمپایی و حوله از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها هستند. لازم به ذکر است استعمال دخانیات در اتاق‌های هتل Albert's Hotel Paris ممنوع است. توجه داشته باشید که حداکثر تعداد تخت اضافه بستگی به واحد مورد نظرتان دارد و برای کودکان زیر ۳ سال گهواره رایگان ارائه می‌شود.

رستوران هتل


صبحانه هتل آلبرتز شامل گزینه‌های کانتیننتال و سلف‌سرویس است. هر صبح، شکلات خانگی، کروسانت و نان سرو می‌شود؛ در صورت تمایل می‌توانید صبحانه‌تان را داخل اتاق نوش جان کنید. انواع نوشیدنی در سالن هتل سرو می‌شود. با اقامت در هتل آلبرتز پاریس طیف وسیعی از رستوران‌ها و کافه‌ها در همسایگی‌تان خواهد بود. رستوران‌های Cêperie Chez Imogène و La chemise کمتر از ۱۰۰ متر با هتل فاصله دارند و گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای فرانسوی هستند.

فاصله هتل آلبرتز پاریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از کلیسای نوتردام: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ گارنیه: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سکره کر: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ تویلری: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا طاق پیروزی: ۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است