search
menu

هتل Arbella Boutique Hotel Sharjah

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Arbella Boutique Hotel Sharjah
امکانات و خدمات عمومی هتل آربلا بوتیک شارجه
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آربلا بوتیک شارجه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Arbella Boutique Hotel Sharjah


هتل آربلا بوتیک شارجه در مرکز شهر شارجه قرار دارد. آربلا بوتیک از هتل‌های ۳ ستاره شارجه به شمار می‌رود و امکانات خوبی به مهمانان ارائه می‌کند. این هتل زیبا از سال ۲۰۱۰ پذیرای گردشگران شهر شارجه است. یکی از مزیت‌های اقامت در هتل Arbella Boutique Hotel Sharjah دسترسی خوب آن به جاهای دیدنی شارجه است. آربلا بوتیک روبروی مگا مال قرار گرفته و با جاذبه‌های دیگر شارجه فاصله چندانی ندارد. شهربازی آنتیکزلند ۱۰۰ متر تا هتل فاصله دارد و موزه تمدن اسلامی در ۲ کیلومتری هتل قرار گرفته است. هتل آربلا گزینه خوبی برای سفرهای خانوادگی است. با خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی سفرمارکت می‌توانید سفر راحتی به شارجه داشته باشید. در این هتل اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل آربلا بوتیک شارجه


در هتل Arbella Boutique Hotel Sharjah امکانات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحتی را فراهم می‌کند. پارکینگ رایگان، آسانسور و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر امکانات اساسی هتل آربلا به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش خدمات رزرو تور مسافرتی، صرافی، کانسیرج، اتاق چمدان و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. آربلا بوتیک از هتل‌های چندزبانه شارجه است و تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی، فیلیپینی و اردو هستند. در هتل آربلا چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. با استفاده از خدمات اجاره خودرو می‌توانید در شهر گردش کرده و از جاذبه‌های شارجه بازدید نمایید. برای خرید وسایل سری به فروشگاه داخل هتل بزنید. هتل آربلا پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت افراد بالای ۱۲ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. ناگفته نماند این هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، صندوق امانات، خشک‌شویی، اتو و لاندری از جمله خدمات ارائه شده در هتل آربلا هستند. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به هتل آربلا ممنوع است. هتل آربلا حدود ۲۰ دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین‌المللی شارجه فاصله دارد.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل آربلا بوتیک شارجه داری ۱۴۰ واحد اقامتی جادار است که با ظرافت تزئین شده‌اند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل استودیو دلوکس، اتاق استاندارد تویین، اتاق خانواده و اتاق دلوکس کینگ است. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. همه‌ی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، یخچال، چای‌ساز، تلفن و میز اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. برخی از اتاق‌های Arbella Boutique Hotel Sharjah دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


همان‌طور که گفته شد هتل Arbella Boutique Hotel Sharjah دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شارجه دارد. با استفاده از خدمات تور و تاکسی سرویس می‌توانید از جاذبه‌های شارجه بازدید کنید. با توجه به اینکه سواحل زیبای شارجه در همسایگی هتل قرار دارد، اقامتتان در هتل آربلا سرشار از تفریحات آبی خواهد بود.

رستوران هتل


در رستوران آربلا برای هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام از مهمانان پذیرایی می‌شود. منوی غذا شامل انواع غذاهای محلی، آسیایی، بین‌المللی، گیاهی و حلال است. هتل Arbella Boutique Hotel Sharjah دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. با پرداخت هزینه می‌توانید از سرویس غذای آماده‌ی هتل استفاده کنید. ناگفته نماند رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نیست.

فاصله هتل آربلا بوتیک شارجه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار مرکزی شارجه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه شارجه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا جزیره النور: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای شارجه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی شارجه: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن اسلامی شارجه: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه علم شارجه: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی و شهربازی المنتزه: ۳.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است