search
menu

هتل The Bristol Inn Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Bristol Inn Hotel Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل د بریستول دبی
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل د بریستول دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Bristol Inn Hotel Dubai


هتل د بریستول این از هتل‌های ۴ ستاره شهر دبی است. د بریستول این موقعیت مکانی خوبی دارد و گزینه خوبی برای گردش در شهر دبی به شمار می‌رود. با اقامت در The Bristol Inn Hotel Dubai دسترسی خوبی به جاهای دیدنی دبی خواهید داشت. برج ساعت در ۱.۷ کیلومتری هتل قرار گرفته و موزه دبی کمتر از ۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. جاذبه‌های متعدد دیگری نیز در این شهر قرار دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. هتل د بریستول دبی گزینه‌ای عالی برای سفرهای خانوادگی است. با اقامت در این هتل اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل د بریستول دبی


در هتل د بریستول دبی طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ خصوصی از امکانات اساسی هتل به شمار می‌روند. تیم حرفه‌ای هتل علاوه بر زبان‌های عربی و انگلیسی به سه زبان دیگر نیز مسلط هستند و به گرمی از مهمانان استقبال می‌کنند. در هتل بریستول چک‌این از ساعت ۱۲ تا ۱۴ و چک‌اوت از ساعت ۱۰ تا ۱۴ انجام می‌گیرد. در قسمت پذیرش هتل، خدمات صرافی، اتاق چمدان، چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی، کانسیرج، خودپرداز، کمد و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. در صورت نیاز به خدمات آرایشی می‌توانید به سالن زیبایی هتل تشریف ببرید. هتل د بریستول پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. از امکانات دیگر هتل The Bristol Inn Hotel Dubai می‌توان آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات را نام برد. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری برخوردار شوید. ناگفته نماند نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه بین‌المللی دبی است که ۱.۹ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل د بریستول دبی دارای ۱۲۱ واحد اقامتی راحت و جادار است. واحدهای اقامتی متنوعی در The Bristol Inn Hotel Dubai وجود دارند که با توجه به تعداد نفرات خود می‌توانید انتخاب کنید. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق استاندارد کینگ، اتاق استاندارد کویین، اتاق استاندارد تویین، اتاق استاندارد تریپل و سوئیت کینگ است. برخی از واحدها دارای بالکن هستند و منظره زیبایی از شهر از آن‌ها دیده می‌شود. همه‌ی واحدها عایق صدا بوده و فضای راحتی برای استراحت دارند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، یخچال، چای‌ساز، تلویزیون صفحه‌تخت، کمد، تلفن و میز اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند برخی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


هتل The Bristol Inn Hotel Dubai گزینه خوبی برای سفرهای تفریحی است. با استفاده از خدمات تور می‌توانید از جاذبه‌های معروف و جاهای دیدنی دبی بازدید نمایید. د بریستول دارای ۲ استخر مجزا برای بزرگسالان و کودکان است. استخر روباز بریستول بر بام هتل قرار گرفته و منظره زیبایی از شهر از آن دیده می‌شود. مرکز اسپا، باشگاه ورزشی و صندلی ماساژور از دیگر امکانات تفریحی هتل بریستول هستند.

رستوران هتل


با اقامت در The Bristol Inn Hotel Dubai روزتان با صرف صبحانه کانتیننتال آغاز خواهد شد. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به یکی از رستوران‌هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند، تشریف ببرید. خوشبختانه با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌های متعددی در همسایگی هتل وجود دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای عربی هستند. رستوران‌های Al Mosul Al Iraqi Restaurant و Falcon Palace در ۳۰ متری هتل قرار گرفته‌اند.

فاصله هتل د بریستول دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا نهر دبی کریک: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیره: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا دهکده میراث و غواصی دبی: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه شیخ سعید آل مکتوم: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل الممرز: ۴ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا مجموعه تفریحی دبی پارک اند ریزورت: ۷.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ با هزینه
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است