search
menu

هتل Rove City Centre Hotel Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rove City Centre Hotel Dubai
امکانات کلی هتل راو سیتی سنتر دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل راو سیتی سنتر دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Rove City Centre Hotel Dubai


هتل ۳ ستاره راو سیتی سنتر که در دبی واقع شده است، پایگاهی عالی برای کشف این شهر پر جنب و جوش است. مرکز شهر تنها ۳ کیلومتر با هتل فاصله دارد و فرودگاه در عرض ۱۵ دقیقه قابل دسترسی است. این هتل با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر و جاذبه‌های گردشگری از جمله برج ساعت، مرکز خرید دیره، برج خلیفه، برج العرب و آکواریوم دبی را فراهم می‌کند. مسافرانی که قصد خرید دارند می‌توانند از مرکز شهر دیره و مرکز الغریر دیدن کنند، در حالی که کسانی که به دنبال نوع دیگری از فعالیت‌های تفریحی هستند ممکن است بخواهند از باشگاه گلف و قایق بادبانی نهر دبی دیدن کنند. جاده شیخ زاید، آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب را نباید از دست داد. پیشنهاد می‌شود که مدتی را به کاوش در فعالیت‌های منطقه از جمله اسکی اختصاص دهید. برای تهیه بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید. هتل Rove City Centre Hotel Dubai با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده آلی برای اقامت در دبی به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل راو سیتی سنتر دبی


این هتل به دلیل خدمات باکیفیت و کارکنان مهربانش مشهور است. از ویژگی‌های مهم این هتل می‌توان به وای فای رایگان در لابی و تمامی اتاق‌ها، نگهبانی ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، فروشگاه رفاه، نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. اتاق کنفرانس و خدماتی مانند فکس و فتوکپی در این هتل وجود دارد.
برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کرده یا در اتاق بازی سرگرم شوید یا تنیس بازی کنید. اسب سواری نیز در این هتل وجود دارد. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند با مراجعه به مرکز تناسب اندام هتل از امکانات آن بهره مند شوند. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از امکانات پارکینگ به صورت رایگان استفاده کرده و نگرانی بابت وسیله نقلیه خود نداشته باشند. دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. ورود به هتل از ساعت ۱۶ الی ۱۸ و تخلیه اتاق از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. برای نوزادان، تخت نوزاد به صورت رایگان ارائه می‌شود. کارکنان مودب و با اخلاق هتل Rove City Centre Hotel Dubai به زبان‌های انگلیسی، آفریقایی، عربی، هندی، روسی و فیلیپینی مسلط بوده و با رویی گشاده از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل راو سیتی سنتر دبی دارای انواع اتاق‌های دو تخته، سه تخته و اتاق دبل اکسکیوتیو است که متناسب با نیاز خود و خانواده می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزو کرده و اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنید. هتل Rove City Centre Hotel Dubai دارای ۲۷۰ اتاق خواب با تهویه مطبوع است. همه آن‌ها با سلیقه مبله شده‌اند و امکانات رفاهی مانند تلویزیون ال سی دی، فرش، ملحفه، کمد، وای فای رایگان، گاوصندوق و مینی بار را نیز فراهم می‌کنند. چای ساز و قهوه ساز در اتاق‌ها وجود دارد. هر اتاق مجهز به حمام اختصاصی دارای دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل


صبحانه هر روز به صورت بوفه‌ای در هتل Rove City Centre Hotel Dubai سرو می‌شود. همچنین می‌توانید از طیف گسترده‌ای از غذاهای خوشمزه و انواع غذاهای بین المللی در The Daily لذت ببرید. میوه، شیرینی، تنقلات، منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل راو سیتی سنتر دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت دیره: ۷۰۰ متر
فاصله تا نهر دبی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۸.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است