search
menu

هتل Rose Rayhaan by Rotana - Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rose Rayhaan by Rotana - Dubai
امکانات عمومی هتل رز ریحان بای روتانا دبی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رز ریحان بای روتانا دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Rose Rayhaan by Rotana - Dubai


هتل رز ریحان بای روتانا از جمله هتل‌های ۴ ستاره دبی است. دبی به داشتن ساختمان‌ها و برج‌های بلند شهرت دارد که ساختمان هتل رز ریحان بای روتانا دبی یکی از این برج‌ها است. هتل از برجی بسیار زیبا و بلند با امکانات بسیار خوب تشکیل شده‌است که می‌تواند پذیرای شما عزیزان باشد. چشم انداز هتل رو به برج خلیفه است و از نظر مکانی نیز در جاده شیخ زاید قرار گرفته‌است. فاصله از هتل Rose Rayhaan by Rotana - Dubai تا نزدیک‌ترین مترو و مرکز مالی بین المللی دبی در حدود ۳ دقیقه است. فرودگاه بین المللی دبی با هتل حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد. برج خلیفه، موزه دبی، آکواریوم دبی و ... از جمله جاهای دیدنی دبی هستند که شما می‌توانید با اقامت در این هتل بسیار شیک، از این مکان‌های دیدنی بازدید کنید. با رزرو آنلاین بلیط هواپیما می توانید به دبی سفر کنید.

امکانات عمومی هتل رز ریحان بای روتانا دبی


امکانات مختلف و درجه یکی در هتل Rose Rayhaan by Rotana - Dubai برای مسافران ارائه می‌شود که با خواندن این قسمت از متن می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید. هتل بسیار زیبای رز ریحان بای روتانا دبی دارای پارکینگ رایگان با ظرفیت زیاد است که مسافران می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. اینترنت رایگان در همه بخش‌های ساختمان این هتل بزرگ در دسترس است. با توجه به آب و هوای گرم این منطقه حتما شما نیاز خواهید داشت که لباس‌های خود را شسته و اتو کشیده در اختیار داشته‌باشید و جالب است بدانید که در هتل امکاناتی همچون خشکشویی، اتو و لاندری با هزینه اضافی وجود دارد که با خیال راحت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. استخر روباز نیز بدون هزینه برای تفریح و شنا مسافران تعبیه شده‌است.
اسپا، باشگاه ورزشی و ماساژ نیز بصورت تخصصی برای مسافران هتل در دسترس است. افرادیکه معلول هستند بدون هیچ نگرانی می‌توانند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند زیرا هتل تمهیدات ویژه‌ای برای اقامت این عزیزان در نظر گرفته‌است. در این هتل شما می‌توانید به صرافی دسترسی داشته‌باشید. ورود حیوانات به این هتل بزرگ و بسیار شیک ممنوع است. شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی در اختیار آن دسته از مسافرانی که از فرودگاه به هتل می‌آیند، قرار می‌گیرد. شما می‌توانید در لابی بسیار شیک و مبله هتل استراحت کنید و از طریق پذیرش ۲۴ ساعته هتل با کارکنان هتل در ارتباط باشید. پرسنل هتل می‌توانند به زبان‌های عربی، انگلیسی، فارسی، فرانسه، هندی، ارمنی، روسی و اردو با مسافران صحبت کنند. در ادامه امکانات اتاق‌های هتل را برای شما شرح خواهیم داد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Rose Rayhaan by Rotana – Dubai بسیار بزرگ هستند و دارای بخش‌های نشیمن، اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی هستند که شما به راحتی می‌توانید در این اتاق‌ها آسایش را تجربه کنید. شما می‌توانید در اتاق‌های این هتل به اینترنت دسترسی داشته باشید و از این طریق با خانواده و دوستانتان ارتباط برقرار کنید و یا به کارهای اینترنتی خود رسیدگی کنید. از لحاظ نظافت و تمیزی نیز هتل در جایگاه خوبی قرار گرفته‌است و شما می‌توانید اقامت آرامش بخشی را در این هتل تجربه کنید. با توجه به گرم بودن هوا در این شهر هتل به وسایل سرمایشی و تهویه مطبوع بسیار خوبی مجهز است. تلویزیون در تمام اتاق‌ها وجود دارد و در مقابل آن مبلمان بسیار شیک و راحتی وجود دارد که اقامت را برای شما بسیار دلچسب‌تر خواهد ساخت. انواع اتاق‌های این هتل بزرگ شامل موارد زیر هستند:
• اتاق دو نفره کلاسیک با یک تخت دو نفره
• اتاق دلوکس با یک تخت دو نفره
• سوئیت پریمیوم اسکای با یک تخت دو نفره
• اتاق خانوادگی با دو تخت تک نفره و یک تخت دو نفره یا شامل دو تخت دو نفره
• اتاق دو نفره کلاسیک با دو تخت تک نفره
• اتاق دو نفره دلوکس و کلاسیک با چشم انداز پانوراما
• اتاق دو نفره پریمیوم با یک تخت دو نفره
• سوئیت کلاسیک با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• سوئیت روتانا کلاب با یک تخت دو نفره
• اتاق کینگ پریمیوم کلاب روتانا با یک تخت دو نفره
• اتاق کینگ دلوکس کلاب روتانا با یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل Rose Rayhaan by Rotana – Dubai دارای یک رستوران بزرگ با منوی بسیار کامل و متنوع است که می‌تواند با کیفیت بسیار بالا پذیرای مسافران از نقاط مختلف جهان باشد.

فاصله هتل رز ریحان بای روتانا دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دبی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم دبی: ۴.۲ دبی
فاصله تا مسجد بزرگ دبی: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است