search
menu

هتل Omega Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Omega Hotel Dubai
امکانات کلی هتل امگا دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل امگا دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Omega Hotel Dubai


هتل امگا دبی در منطقه بور دبی و در ۲.۸ کیلومتری مسجد جامع واقع شده است و بهترین مکان برای تجربه دبی و اطراف آن است. از این‌جا، میهمانان می‌توانند از همه امکاناتی که شهر پرجنب ‌وجوش دبی ارائه می‌دهد نهایت استفاده را ببرند. این هتل همچنین با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر را فراهم می‌کند. مرکز تجارت جهانی دبی در ۴.۳ کیلومتری هتل و مرکز خرید سیتی واک در ۷ کیلومتری هتل قرار دارند. دبی مال، برج خلیفه، آکواریوم شارجه، موزه دبی و برج العرب از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که مورد استقبال گردشگران و مسافران بسیاری قرار گرفته‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی دبی است که در ۱۰ کیلومتری هتل قرار دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دبی را داشته باشید، هتل Omega Hotel Dubai مقصدی منحصر به فرد برای اقامت با کیفیت در دبی است.

امکانات کلی هتل امگا دبی


خدمات عالی و امکانات عالی اقامتی فراموش نشدنی را برای شما در این هتل رقم می‌زند. این هتل دسترسی به مجموعه وسیعی از خدمات، از جمله وای فای رایگان در لابی، اتاق‌ها و مکان‌های عمومی، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته، میز تور، خانه داری روزانه، انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، فروشگاه هدایا وسوغات را ارائه می‌دهد. هتل امگا دبی دارای یک تراس آفتابگیر و یک باغ زیبا است. هتل امکانات تفریحی فوق العاده‌ای مانند مرکز تناسب اندام، اتاق بخار، سونا و استخر روباز را ارائه می‌دهد تا اقامت شما را واقعاً فراموش نشدنی کند. ماساژ درمانی، خدمات زیبایی از قبیل مانیکور و پدیکور نیز از دیگر خدماتی است که در این هتل ارائه می‌شوند. مدیریت هتل برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید.
همچنین برای آسودگی خاطر خود به هنگام گشت و گذار می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. پارکینگ خصوصی رایگان نیز در اختیار میهمانانی قرار می‌گیرد که با خودروی شخصی سفر کرده‌اند. خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی ارائه می‌شود. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌هایی برای افراد سیگاری طراحی شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. هتل به دلیل داشتن محیط تمیز و پاکیزه مورد توجه گردشگران و مسافران بسیاری واقع شده است. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. اتاق جلسه، یک مرکز تجاری و خدماتی از قبیل فکس و فتوکپی نیز در این هتل ارائه می‌شوند. پرسنل کارآزموده هتل Omega Hotel Dubai به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی و فیلیپینی مسلط بوده و با خوش اخلاقی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق بین ساعت ۸ تا ۱۲ صبح انجام می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Omega Hotel Dubai عبارتند از:
• اتاق‌های خانوادگی
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق دبل لوکس
• سوئیت اکسکیوتیو
• سوئیت دو خوابه امگا
سوئیت‌های شیک مناظر شگفت‌انگیزی از شهر را ارائه می‌کنند. همه اتاق‌های هتل امگا دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، صندوق امانات و حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله و دمپایی هستند. به غیر از خدمات شبانه روزی، میهمانان مطمئنا از استفاده از امکانات رفاهی اتاق مانند وای فای پرسرعت، میز کار بزرگ، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، قفسه لباس، مینی بار کاملا مجهز، دستگاه قهوه ساز و دستگاه اسپرسوساز لذت خواهند برد.

رستوران هتل


این اقامتگاه یک صبحانه آلاکارت یا حلال ارائه می‌دهد. انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه برای وعده‌های غذایی ناهار و شام نیز در رستوران هتل Omega Hotel Dubai سرو می‌شود. غذای مخصوص کودک، میوه، شیرینی، کیک و تنقلات نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند.

فاصله هتل امگا دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار منا: ۹۰۰ متر
فاصله تا موزه دبی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا سافاری دبی: ۱۰.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است