search
menu

هتل Novotel Deira City Centre Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Novotel Deira City Centre Dubai
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Novotel Deira City Centre Dubai


هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی یکی از هتل های ۴ ستاره شهر دبی است که در موقعیت مکانی مناسب و روبروی مرکز خرید سیتی سنتر دیرا واقع شده است. جایی که از جاذبه های دیدنی مثل بازار طلا، دهکده میراث دبی، بازار ادویه و محله خور دبی فاصله زیادی ندارد و از بالای طبقه نهم آن می توان خیابان های شهر دبی را نظاره گر بود. هتل “Novotel Deira City Centre” در بین دیگر هتل های ۴ ستاره، اتاق هایی با قیمت مناسب ارائه می کند و استخر روباز مدرنی در محوطه خود دارد که زیبایی خاصی به آن داده است.

موقعیت مکانی هتل


دیره منطقه توریستی شهر دبی است و مرکز شهر به حساب می آید، قرار گرفتن هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی در این منطقه باعث شده که مهمانان فاصله بسیار کمی با ایستگاه های مترو داشته باشند و این هزینه های رفت و آمد به اماکن و جاذبه های دبی را تا مقداری زیادی کم می کند. مهمانان با رزرو هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی می توانند در اوقات فراغتشان به مراکز خرید سر بزنند و هر آنچه خریده اند به راحتی به هتلشان ببرند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل ۴ ستاره نووتل دیره سیتی سنتر دبی همه آنچه برای آسایش و رفاهتان در طول اقامت نیاز داشته باشید، مهیا کرده و با میزبانی فوق العاده اش کاستی هایش را کم رنگ تر می سازد. هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی با یک استخر زیبا، خدمات ترانسفر فرودگاهی، اتاق های خانواده، پارکینگ رایگان و روم سرویس به استقبال خریداران بلیط هواپیما دبی می رود و کارکنان مجربش در جلب رضایت مهمانان خود از هیچ راهنمایی یا کمکی دریغ نمی کنند.

انواع اتاق های هتل


هتل Novotel Deira City Centre Dubai در سال ۲۰۰۸ ساخته شده ولی بعد از بازسازی و مدرن سازی‌اش، حالا در اتاق های امروزی از میهمانان خود میزبان می کند. این هتل در مجموع ۱۸۸ واحد اقامتی دارد که شامل اتاق های سوپریور تریپل، اگزکیوتیو دبل، استاندارد تویین و استاندارد هستند و با طیف متنوعی از قیمت ها و ظرفیت ها ارائه می شود. ضمنا چشم انداز همه این اتاق ها رو به شهر است و اگر اتاقی از طبقات بالا را رزرو کنید از منظره زیبایی بهره مند می شوید.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل نووتل دیرا سیتی سنتر دبی به سبک مدرن و با جزئیات مینیمالیستی دکور شده اند و با این حال اسباب راحتی شما را به بهترین شکل ممکن فراهم کرده اند. تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، میز کار، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، صندوق امانات، چای ساز، اینترنت پر سرعت و مینی بار از امکاناتی هستند که در این اتاق ها گنجانده شده اند.

گزینه های صرف غذا


اگر هوس غذاها و خوراک های مدیترانه ای کرده‌اید به رستوران Tala هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی بروید. این رستوران تمام روز دایر است و می توانید ترکیبی از غذاهای بین المللی، ایتالیایی و عربی را هم میل کنید. تجربه خاصی که این رستوران برای مهمانان هتل رقم می زند به خاطر وجود آشپزخانه باز است که می توان در حین انتظار برای آماده شدن سفارش ها، نظاره گر کار آشپزها باشید. اگر می خواهید وعده خود را در فضای بازی مثل تراس میل کنید به دومین رستورانش یعنی Bistro Domino بروید.

دیگر خدمات و امکانات هتل


علاوه بر امکانات و خدمات ذکر شده، هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی به صورت رایگان یا با دریافت هزینه، شمار زیادی از امکانات و خدمات را در اختیار خریداران بلیط هواپیما دبی می گذارد، از جمله: بلیط جاذبه ها یا برنامه ها، برگزاری ساعات شادی، زمین گلف، پذیرش ۲۴ ساعته، بیزینس سنتر، تجهیزات برگزاری جلسه، فتوکپی، فکس و صندلی آفتاب گیری. ضمنا برای شنا در استخرهای هتل، نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت و این استخرها در تمام طول سال باز هستند. ضمنا در مواقعی که به باشگاه می روید، کمد قفل داری در اختیارتان قرار می گیرد.

دلایل انتخاب هتل


موقعیت مکانی عالی
سبک بوتیک هتل
صبحانه های عالی
تمیزی هتل

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی تا مرکز خرید سیتی سنتر دیرا: ۰٫۲ کیلومتر
فاصله هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی تا برج ساعت دیرا: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی تا مسجد جامع: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی تا مرکز خرید دبی مال: ۸ کیلومتر
فاصله هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی تا برج خلیفه: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است