search
menu

هتل Montreal Naif Hotel Dubai

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Montreal Naif Hotel Dubai
امکانات کلی هتل مونترال نایف دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مونترال نایف دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Montreal Naif Hotel Dubai


هتل مونترال نایف در محله دیره در دبی واقع شده است و برگرفته از هیجان شهر است. دبی پرجمعیت‌ترین شهر در امارات متحده عربی و پایتخت امارات دبی است و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان است. این هتل از موقعیت مناسبی برخوردار است و دسترسی به بزرگ‌ترین جاذبه‌های شهر از جمله مسجد جامع، دبی مال، موزه دبی، آکواریوم شارجه و برج خلیفه را فراهم می‌کند. فواره دبی در۱۵ کیلومتری هتل قرار دارد. کسانی که مایل به تجربه زیبایی‌های طبیعی منطقه هستند می‌توانند نهر دبی و پارک ساحلی الممزار را کشف کنند. بازدید از جاده شیخ زاید و باغ وحش زیر آب را نباید از دست داد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که در ۷ کیلومتری هتل قرار دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دبی را داشته باشید، هتل Montreal Naif Hotel Dubai مکانی ایده آل برای اقامت مسافرانی است که به دنبال جذابیت، آسایش و راحتی در دبی هستند.

امکانات کلی هتل مونترال نایف دبی


این هتل خدمات اتاق ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در تمام اتاق‌ها و لابی، نگهبانی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه و انبار چمدان را ارائه می‌دهد تا بیشترین آسایش را برای میهمانان تضمین کند. میهمانان می‌توانند برای گشت و گذار در منطقه ماشین کرایه کنند. صندوق امانات هتل از اشیای قیمتی و با ارزش شما نگهداری می‌کند تا با خیالی راحت به گردش و تفریح در شهر بپردازید. یک صرافی نیز در هتل Montreal Naif Hotel Dubai وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. اتاق‌هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا با استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. قبل از رزرو هتل دقت کنید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.
هزینه اقامت برای کودکان بالای ۱۲ سال همانند افراد بزرگسال محاسبه می‌شود. نرخ هر اتاق برای تعداد خاصی از میهمانان است. ممکن است هزینه‌های اضافی برای همراهی کودکان و میهمانان اضافی دریافت شود. سیستم اعلام و اطفا حریق موجود در هتل از بروز حوادث ناگوار جلوگیری می‌کند. خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. هتل مونترال نایف دارای یک مرکز تجاری، آرایشگاه، استخر روباز و یک استخر سرپوشیده است. بعد از شنا می‌توانید به مرکز اسپای هتل رفته و از خدمات آن بهره‌مند شوید. انواع ماساژ‌ها نیز در این مجموعه ارائه می‌شود. پرسنل با اخلاق هتل با تسلط به چندین زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، عربی، فرانسوی، هندی، مالایایی، روسی و اردو از میهمانان استقبال کرده و با رویی گشاده آماده پاسخگویی به سوالات آن‌ها هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل مونترال نایف دبی عبارتند از:
• اتاق یک تخته استاندارد
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق سه تخته استاندارد
• اتاق دبل لوکس
• اتاق توئین لوکس
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق خانوادگی
همه اتاق‌های هتل مونترال نایف دارای امکاناتی مانند تهویه مطبوع و قسمت‌های نشیمن جداگانه، علاوه بر امکاناتی مانند وای‌فای رایگان و گاوصندوق هستند. سایر امکانات رفاهی در تمام اتاق‌ها عبارتند از: حمام با وان عمیق و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، گهواره و تخت نوزاد، چای ساز، تلفن، میز و مینی بار.

رستوران هتل


صبحانه هر روز به صورت بوفه‌ای در هتل Montreal Naif Hotel Dubai ارائه می‌شود. حتما با یک وعده غذایی در رستوران غذاهای بین المللی از خودتان پذیرایی کنید. در حین حضور در این هتل حتما کافه‌های اطراف مانند Sansation، Costa Coffee یا Shakespeare and Co را تجربه کنید.

فاصله هتل مونترال نایف دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید برج های دوقلو: ۶۰۰ متر
فاصله تا بازار طلا: ۷۰۰ متر
فاصله تا بازار ماهی دیره: ۷۰۰ متر
فاصله تا مسجد جامع: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتی واک: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۸.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است