search
menu

هتل Mariana Hotel Dubai

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mariana Hotel Dubai
امکانات عمومی هتل ماریانا دبی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ماریانا دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Mariana Hotel Dubai


هتل ماریانا دبی هتلی اقتصادی است ولی نظرات مثبتی را از مسافرانی که در این بوده‌اند را دریافت کرده‌است. این هتل که فقط ۱ کیلومتر از مرکز خرید برج‌های دوقلو و بازار نساجی فاصله دارد، اقامتی به یاد ماندنی را با داشتن فعالیت‌ها و سرگرمی‌های جانبی همچون استفاده از کلوپ‌های شبانه و رستوران‌های بی‌نظیر را فراهم می‌کند. می‌توانید برای داشتن اقامتی به یاد ماندنی‌تر از جاهای دیدنی دبی مانند: موزه دبی، دبی مال، مسجد جامع، برج خلیفه، برج العرب و آکواریوم شارجه و ... دیدن فرمایید. خود هتل رستوران دارد و اگر به تنوع غذایی علاقه دارید می‌توانید از رستوران غذاهای هندی که در نزدیک هتل Mariana Hotel Dubai قرار دارند نیز غذا تهیه کنید. با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و سفر به دبی می‌توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی آن استفاده کنید و به هتل محل اقامتتان برسید. در ادامه امکانات بخش‌های عمومی و اتاق‌های آن را برای شما شرح خواهیم داد.

امکانات عمومی هتل ماریانا دبی


نکته جالب توجه در رابطه با این هتل یک ستاره داشتن امکانات بیشمار است. یک اتاق مهمان بصورت مجزا برای افراد سیگاری وجود دارد تا بتوانند بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران در آنجا سیگار بکشند. هتل یکی از تمیزترین‌ها است و نظافت روزانه در آن انجام می‌شود. در این مکان اقامتی شما به راحتی می‌توانید از خدماتی هموچون آسانسور بهره‌مند شوید. صندوقات امانات نیز در آن وجود دارد و به راحتی می‌توانید از پذیرش بخواهید تا امکان استفاده از این صندوق برای شما فراهم شود. افراد معلول به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت داشته‌باشند زیرا امکانات و تسهیلات مختلفی برای این افراد تعبیه شده‌است. علاوه بر اینکه نظافت بطور مرتب انجام می‌شود، سایر موارد بهداشتی از جمله وجود لاندری، خشکشویی و اتو نیز در این وجود دارد تا در صورت نیاز بدون نیاز به خارج شدن از هتل بتوانید در خود هتل از این امکانات بهره ببرید. اتاق جلسه نیز در هتل Mariana Hotel Dubai وجود دارد. انگلیسی، فرانسه و روسی زبانهایی هستند که کارکنان هتل به آن‌ها تسلط دارند. شما به راحتی می‌توانید در صورت رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از خدمات شاتل فرودگاهی هتل استفاده کنید. برای استفاده از شاتل فرودگاهی باید هزینه مجزای آن را نیز بپردازید. در خود هتل پارکینگی وجود دارد تا در صورت داشتن خودرو بدون هیچ نگرانی بتوانید از این پارکینگ استفاده کنید و البته استفاده از این پارکینگ نیز نیاز به پرداخت هزینه مجزای آن را دارد. اینترنت نیز از مواردی است که بطور رایگان و در تمام بخش‌های هتل قابل دسترسی است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل انواع مختلفی از امکانات را دارند که سبب راحتی و آسایش شما می‌شوند که در این بخش بطور کامل این امکانات ارائه خواهیم کرد. این مجموعه دارای ۸۴ اتاق است که در ۴ طبقه ساخته شده‌است. وجود تلویزیون ال سی دی روی دیوار تمام واحدها می‌تواند گزینه بسیار سرگرم کننده‌ای باشد برای اوقاتی که در اتاق خود به سر می‌برید. اینترنت نیز در واحدها به راحتی قابل دسترسی است و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه مجزایی ندارید. تلویزیون‌های ‌LED در تمام واحدها وجود دارد و به کانال‌های مختلف تلویزیونی متصل هستند. یخچال کوچکی نیز در اتاق‌ها وجود دارد که نوشیدنی‌های خنک در آن از قبل وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل Mariana Hotel Dubai شامل:
• اتاق استاندارد تک نفره
• اتاق استاندارد دو نفره
• اتاق خانوادگی
• اتاق استاندارد سه نفره
• اتاق استاندارد ۴ نفره

رستوران هتل


هتل دارای دو رستوران است و دارای فضایی مرتب و تمیز است که به راحتی می‌توانید در کنار خانواده خود غذای خوشمزه‌ای را میل کنید. رستوران هتل Mariana Hotel Dubai تمام وعده‌های غذایی را برای مسافرانش آماده کرده‌است.

فاصله هتل ماریانا دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار قدیمی دبی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا دهکده جهانی: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است