search
menu

هتل Manhattan Avenue Hotel Dubai

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Manhattan Avenue Hotel Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل منهتن اونیو دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل منهتن اونیو دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Manhattan Avenue Hotel Dubai


هتل منهتن اونیو، هتلی اقتصادی است که در شهر تماشایی و مشهور دبی در کشور امارات متحده عربی واقع شده‌است. هتل منهتن اونیو دبی یکی از هتل‌های به صرفه و راحت دبی است که برای کسانی که می‌خواهند اقامتی به‌یادماندنی و آسوده با دوستان و یا خانواده خود داشته باشند بسیار عالی است. هتل Manhattan Avenue Hotel به مراکز خرید متعدد و برخی از جاذبه‌های دیدنی مشهور دبی بسیار نزدیک است. اگر تمایل داشته باشید که از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید؛ خوب است بدانید که چند ایستگاه مترو در نزدیکی هتل منهتن اونیو قرار دارند. برای رسیدن به هتل منهتن اونیو دبی می‌توانید بلیط هواپیما ارزان خریداری کنید و سپس به فرودگاه بین‌المللی دبی بروید که حدود ۹ کیلومتر تا هتل منهتن اونیو فاصله دارد. برای آنکه سفری فراموش‌نشدنی را تجربه کنید؛ در طول مدت زمانی که در هتل منهتن اونیو اقامت دارید، حتما از پارک تفریحی گاردن گلو دبی بازدید کنید و اوقاتی مفرح و لذت بخش را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل منهتن اونیو دبی


هتل منهتن اونیو دبی با دارا بودن امکانات و خدماتی با کیفیت بالا، برای اقامتی ماندگار در خاطرات، اقتصادی و در عین حال آسوده بسیار مناسب است. هتل Manhattan Avenue Hotel Dubai دارای تجهیزاتی است از جمله: لابی وسیع و دنج برای استراحت، رستوران و کافی شاپی با صفا و مجلل، آسانسور برای جابه‌جایی آسان بین طبقات، بیزینس سنتر برای استفاده مسافران به خصوص کسانی که با قصد کار و تجارت سفر می‌کنند، پارکینگ برای پارک اتومبیل با خیالی راحت و اینترنت رایگان که در تمام فضاهای هتل قابل استفاده است تا حتی لحظه‌ای نگران نشوید که از تکنولوژی دور هستید. خدماتی که هتل منهتن اونیو ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، معرفی و فروش تور برای علاقه مندان به گردش در شهر با برنامه منظم، تبدیل ارز و خدمات شاتل است. قابل ذکر است که خوب است از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل منهتن اونیو دبی استفاده کنید تا به آسان‌ترین شیوه بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کنید. کارکنان مجرب و مهمان‌نواز هتل منهتن اونیو علاوه بر زبان ترکی، قادر به صحبت کردن زبان‌های انگلیسی، هندی و فلیپینی هم هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک و دنجی که در هتل Manhattan Avenue Hotel دبی قرار دارند همگی برای اقامتی به یاد ماندنی و همراه با آسودگی خیال طراحی شده‌اند. انواع متنوعی از اتاق برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده‌است که بدین شرح است: اتاق یک نفره، اتاق دو نفره استاندارد با تخت دابل، اتاق دو نفره استاندارد با تخت تویین، اتاق دلوکس دو نفره با تخت دابل و سوئیت اکسکیوتیو با یک تخت دابل بزرگ برای اقامت دو فرد. در هر یک از اتاق‌ها و سوئیت‌های راحت و گرم و نرم هتل Manhattan Avenue Hotel Dubai امکانات و وسایلی خوب قرار داده شده‌اند تا مسافران کمبودی را حس نکنند و اقامتی خوش و آسوده را داشته باشند. انواع این تجهیزات شامل مواردی است از قبیل یخچال، صندوق امانات، تلویزیون، مبلمان، حمام با دوش و یا با وان و دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، دمپایی، سیستم تهویه مطبوع، اطفا حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، کتری برقی. توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل منهتن اونیو دبی امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای آنکه سرگرم شوید و احساس بی حوصلگی نکنید حتما در هتل منهتن اونیو بیلیارد بازی کنید و ساعاتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

رستوران هتل


رستوران شیک و دنج هتل منهتن اونیو دبی خوراک‌هایی متنوع و لذیذ را به سبک آشپزی‌های بسیار مختلفی به صورت منو و بوفه سرو می‌کند و می‌توانید در فضایی دلنشین و دلپذیر ساعاتی خوش را سپری کنید. همچنین در کافی شاپ هتلManhattan Avenue Hotel در کنار دوستان، خانواده و همکاران خود میان وعده‌ای خوشمزه میل کنید و از فضایی صمیمی لذت ببرید.

فاصله هتل منهتن اونیو دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا قاب دبی: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه دبی: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید دبی مال: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید سیتی واک دبی: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج خلیفه دبی: ۱۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است