search
menu

هتل Landmark Grand Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Landmark Grand Dubai
امکانات کلی هتل لندمارک گرند دبی
رستوران هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل لندمارک گرند دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Landmark Grand Dubai


هتل لندمارک گرند هتلی ۴ستاره و لوکس است که در محله دیره دبی واقع شده و در مرکز شهر و نزدیک فرودگاه قرار گرفته است و خدمات برجسته ای را برای شما به ارمغان می آورد. این هتل تنها ۲ دقیقه با متروی Union Square فاصله دارد. برج خلیفه، آکواریوم شارجه و برج العرب از جمله مکان هایی هستند که مورد توجه گردشگران و مسافران قرار می گیرند. مسافرانی که به دنبال خرید هستند با اقامت در این هتل می توانند در مراکز خرید اطراف آن از جمله دبی مال و مرکز خرید الغریر به خرید بپردازند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر دبی را داشته باشید، Landmark Grand Hotel یکی از بهترین انتخاب ها در دبی بوده و مکانی بسیار مناسب برای اقامت در سفر های کاری و تفریحی به شمار می آید.

امکانات کلی هتل لندمارک گرند دبی


هتل Landmark Grand Dubai دارای ۲ رستوران، استخر روباز به همراه صندلی های آفتاب و کلوپ سلامتی است. WiFi رایگان در مکان های عمومی و پارکینگ رایگان نیز در نظر گرفته شده است. هتل میز تور، نگهداری از چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته را ارائه می دهد. علاوه بر این، کافی شاپ، میان وعده، غذای آماده و وان آبگرم در محل وجود دارد. برای جا به جایی بین طبقات مختلف می توانید از آسانسور استفاده کنید. ویلچر و دیگر امکانات برای افراد کم توان یا نا توان در این هتل وجود دارد. امکانات ویژه شامل مرکز تجاری ۲۴ ساعته، روزنامه های رایگان در لابی، اتو، لباسشویی، خشکشویی و واکس کفش در دسترس است. همچنین هتل لندمارک گرند فعالیت ها و خدماتی از جمله مرکز آبگرم و سلامتی، مرکز تناسب اندام، سونا، اتاق بخار و خدمات آرایشی و زیبایی را ارائه می دهد. کارکنان با تجربه و خوش برخورد این هتل به ۶ زبان زنده دنیا از جمله زبان های عربی، انگلیسی، هندی، مالایایی، تامیلی و فیلیپینی تسلط دارند. در ضمن به این نکته توجه داشته باشید که در هتل لندمارک امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. امکان تبدیل ارز در این هتل فراهم شده است و با مراجعه به صرافی می توانید از خدمات آن استفاده کنید. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تحویل اتاق تا ساعت ۱۲ انجام می شود. کودکان بالای ۱۲ سال در این هتل بزرگسال محسوب می شوند. تخت اضافی به شرط موجود بودن در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

رستوران هتل


روزانه یک بوفه صبحانه در رستوران Delights که غذاهای بین المللی را سرو می کند، سرو می شود. گزینه های صبحانه شامل قاره ای، حلال، آسیایی، بوفه ای و آلاکارت است. سرآشپزهای رستوران Pistahan غذاهای فیلیپینی را تهیه می کنند. برای تهیه غذای کودک دلبندتان نگران نباشید زیرا غذای کودک و بوفه کودک در این هتل موجود بوده و با پرداخت هزینه اضافی می توانید غذای دلخواه فرزند خود را سفارش دهید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


گزینه های اتاق در هتل بزرگ لندمارک عبارتند از: اتاق های خانوادگی، اتاق دابل، سوئیت اکسکیوتیو، سوئیت جونیور و اتاق تویین. تمام ۱۷۵ اتاق با دکوراسیون زیبا دارای تخت، WiFi رایگان، تهویه مطبوع، سرویس اتاق ۲۴ ساعته و تلویزیون های LCD با کانال های ماهواره ای هستند. مینی بار، چای ساز یا قهوه ساز و بطری آب معدنی رایگان از دیگر امکانات رفاهی میهمانان است. حمام خصوصی مدرن با وان، حوله، سشوار و سایر ملزومات بهداشتی نیز از امکانات اتاق های این هتل به شمار می آیند.

فاصله هتل لندمارک گرند دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱۱.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۱۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است