search
menu

هتل IntercityHotel Dubai Jaddaf Waterfront

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل IntercityHotel Dubai Jaddaf Waterfront
امکانات عمومی هتل اینترسیتی جداف واترفرانت دبی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اینترسیتی جداف واترفرانت دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل IntercityHotel Dubai Jaddaf Waterfront


هتل اینترسیتی جداف واترفرانت دبی یک هتل زیبا در دبی است. طراحی داخلی این هتل به طریقی انجام شده‌است که رنگ‌های آن بسیار پرانرژی و جذاب است. رنگ‌های روشن رنگ غالب به کار رفته در دکوراسیون این هتل است. این هتل امکانات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها داشتن امکانات مورد نیاز برای ورزش است. البته رستوران نیز در این هتل وجود دارد و می‌توانید از صبحانه‌ بسیار خوشمزه هتل که بصورت بوفه ارائه می‌شود نیز بهره ببرید. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل IntercityHotel Dubai Jaddaf Waterfront فرودگاه بین المللی دبی است که فاصله تا آن ۵ کیلومتر است. در صورت خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید با خیال راحت به دبی سفر کنید. شما می‌توانید علاوه بر اقامت در هتل و بهره بردن از مزایا و امکانات مختلف آن از جاهای دیدنی فرودگاه مانند: موزه دبی، مرکز خرید دبی مال، مسجد جامع، برج خلیفه، برج العرب و آکواریوم شارجه و ... نیز دیدن فرمایید.

امکانات عمومی هتل اینترسیتی جداف واترفرانت دبی


هتل مد نظر دارای امکانات مختلف و متنوعی است که تا حد امکان می‌توانید از تمام این امکانات با خواندن این متن مطلع شوید. از اولین و مهم‌ترین امکانات موجود در این هتل می‌توان به وجود اینترنت رایگان وای فای اشاره کرد که در همه قسمت‌های عمومی و خصوصی هتل می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. شاتل فرودگاهی با صرف هزینه اضافی در هتل IntercityHotel Dubai Jaddaf Waterfront برای مسافران ارائه می‌شود تا بتوانید در صورت رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از این خدمت نیز استفاده کنید. استخر موجود در هتل که تنها برای افراد بزرگسال خدمات دهی می‌کند، رایگان است و به راحتی می‌توانید از این استخر بسیار تمیز استفاده کنید. هتل دارای پارکینگ رایگان است که افراد معلول نیز می‌توانند از آن استفاده کنند و باید در خاطر داشته باشید که برای استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو کردن ندارید. علاوه بر وجود پارکینگ، امکانات بسیار دیگری نیز وجود دارد که برای افراد معلول در هتل تعبیه شده‌است تا افراد معلول بتوانند از آن استفاده کنند. در داخل ساختمان هتل آسانسور نیز وجود دارد تا رفت و آمد شما بین طبقات هتل به راحتی صورت گیرد. زبان‌هایی که در این هتل کارکنان به آن‌ها تسلط دارند شامل: عربی، آلمانی، هندی، انگلیسی و فیلیپینی هستند. هتل شامل تهویه مطبوع است و هوای هتل برای اقامت مسافران بسیار مناسب و مطلوب است. بعلاوه امکانات گفته شده، وجود باشگاه ورزشی نیز از از جمله امکاناتی است که برای مسافران تعبیه شده‌است. امکان تبدیل ارز ، پذیرش ۲۴ ساعته و انبار چمدان از جمله مواردی هستند که در هتل وجود دارند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بسیار شیک هستند و پنجره‌های بزرگی دارند که اقامت در آن‌ها را دلنشین‌تر کرده‌است. تهویه مطبوع در اتاق‌های هتل نیز انجام شده‌است و هوای اتاق‌ها با وجود کولر و تهویه مطبوع بسیار دلنشین هستند. مانند بسیاری از هتل‌های دیگر اتاق‌های این هتل نیز دارای اینترنت رایگان وای فای است. روی میز واحدها چای ساز و فنجان نیز قرار داده شده‌است تا در هنگام لزوم بتوانید چای میل کنید. در این هتل همانطور که گفته شد شما شاهد رنگ‌های روشن هستید و در در واحدهای اقامتی نیز شما شاهد این رنگ‌های روشن و جذاب هستید. تلویزیون بزرگی روی دیوار تمام واحدها وجود دارد تا سرگرمی شما را در زمانیکه در اتاق خودتان هستید، تضمین کند.
انواع اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل IntercityHotel Dubai Jaddaf Waterfront رزرو کنید شامل:
• اتاق کینگ سوپریور
• اتاق خانوادگی
• اتاق سوپریور دو نفره با دو تخت تویین
• اتاق سوپریور کینگ با منظره کانال
• اتاق پرمیوم

رستوران هتل


هتل دارای رستوران بسیار شیک و تمیزی است که غذهای بسیار خوشمزه‌ای را برای مهمانان هتل IntercityHotel Dubai Jaddaf Waterfront ارائه می‌کند. علاوه بر نهار و شام، می‌توانید صبحانه بسیار خوشمزه‌ای را که بصورت بوفه ارائه می‌شود را نیز در رستوران میل کنید.

فاصله هتل اینترسیتی جداف واترفرانت دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت دیره: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد بزرگ دبی: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است